dolnośląskie (Szczytna)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
świętokrzyskie (Krasocin)
pomorskie (Juszkowo)
śląskie (Knurów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa z montażem foteli biurowych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5 20-031 Lublin powiat: Lublin zampubl@mail.umcs.pl https://pzp.umcs.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sukcesywna dostawa z montażem foteli biurowych do jednostek UMCS Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z montażem foteli biurowych do jednostek UMCS w Lublinie. Dostawy jednostkowe realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia jednostkowego drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt 13.2 ppkt 2) SWZ. DOSTAWA przedmiotu umowy obejmuje: transport do bezpośredniego użytkownika, koszty załadunku, rozładunku, wniesienia i montażu w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika, oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum: 24 miesięcy z zastrzeżeniem pkt 13.2 ppkt 3) SWZ. CPV: 39113000-7 Dokument nr: 2025/BZP 00103181, TP/7-2025/DZP-p Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 11:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://pzp.umcs.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.umcs.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera pkt SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://pzp.umcs.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-24 11:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem Platformy, pod adresem: https://pzp.umcs.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: TP/7-2025/DZP-p 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z montażem foteli biurowych do jednostek UMCS w Lublinie. Dostawy jednostkowe realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia jednostkowego drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt 13.2 ppkt 2) SWZ. Dostawa przedmiotu umowy obejmuje: transport do bezpośredniego użytkownika, koszty załadunku, rozładunku, wniesienia i montażu w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika, oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum: 24 miesięcy z zastrzeżeniem pkt 13.2 ppkt 3) SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający przewiduje skorzystanie z opcji, zgodnie z poniższym: Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji określonej w art. 441 ust. 1 ustawy według zasad określonych poniżej. 1) Realizacja opcji polegać będzie na zwiększeniu zamówienia podstawowego o maksymalnie 45% pierwotnej wartości brutto umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego oraz wydłużeniu okresu obowiązywania umowy o maksymalnie kolejne 6 miesięcy. 2) Opcja będzie realizowana na takich samych warunkach i terminach dostawy a także cenach jednostkowych jak zamówienie podstawowe tj. ceny jednostkowe asortymentu dostarczanego w ramach opcji będą równe cenie wskazanej w ofercie Wykonawcy dla zamówienia podstawowego. 3) O zamiarze skorzystania z opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem. 4) Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w treści oświadczenia Zamawiający wskazuje wartość opcji podlegającej uruchomieniu oraz na jaki okres (w miesiącach) uruchamia opcję. 5) Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne, wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia/Formularzu cenowym przed upływem czasu trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego (12 miesięcy). 6) Zamawiający może skorzystać z opcji w okresie realizacji umowy jednorazowo lub etapowo (częściowo, sukcesywnie). 7) Zamawiający zastrzega, iż zakres zamówienia objętego opcją nie stanowi zobowiązania umownego i finansowego, tj. w przypadku nie skorzystania z opcji przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca określi łączną cenę oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, w tym również ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji asortymentowych wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia/Formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca poda łączną cenę oferty brutto dla przedmiotu zamówienia w zapisie liczbowym w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień jednostkowych 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Na ofertę składają się: 1) Wypełniony formularz oferty (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowiącym załącznik do SWZ. W przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza oferty, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikające z zawartości wzoru formularza oferty. 2) Wypełniony Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik do SWZ. W przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikające z zawartości wzoru formularza. U w a g a: Zamawiający informuje, że niezłożenie wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego Opisu przedmiotu zamówienia/Formularza cenowego (załącznik nr 1 do SWZ), skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy nie stanowi dokumentu składanego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy oraz nie jest przedmiotowym środkiem dowodowym, tzn. nie podlega uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert. Do oferty winny być dołączone: 1) Wypełnione oświadczenie wskazane w pkt 6.1 SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem oświadczenia, według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszczalna jest elektroniczna kopia notarialnie potwierdzona przez notariusza. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi, zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4) SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Formularz oferty i Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy składane są przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). 3) Poza oświadczeniem i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 6.2 ust. 4) (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określony został w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik n r 4 do SWZ). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca określi łączną cenę oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, w tym również ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji asortymentowych wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia/Formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca poda łączną cenę oferty brutto dla przedmiotu zamówienia w zapisie liczbowym w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówień jednostkowych 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-25 |
© eurobudowa.pl 2004-2025