dolnośląskie (Lubin)
podlaskie (SOKÓŁKA)
małopolskie (Kraków)
śląskie (Łazy)
pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania |
Data zamieszczenia: | 2025-02-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Ostrowski Powstańców Wielkopolskich 16 63-400 Ostrów Wielkopolski powiat: ostrowski (wielkopolski) starostwo@powiat-ostrowski.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1062064 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Ostrów Wielkopolski |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja - zadanie 1: Wykonanie usługi dla obszaru opracowania: różne obręby Powiatu Ostrowskiego Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja - zadanie 2: Wykonanie usługi dla obszaru opracowania: Gmina Odolanów oraz inne obręby Powiatu Ostrowskiego CPV: 71354100-5, 71356000-8 Dokument nr: 2025/BZP 00105188, RPZ.272.4.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1062064 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1062064 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1062064. 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: "Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania" - RPZ.272.4.2025. 4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający wymaga, aby komunikacja, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane były wyłącznie za pośrednictwem Platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego''. 5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego", po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji Komunikaty. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. 7. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: - dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; - dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES o typie zewnętrznym; - Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znakiem czasu; - Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów, np. osobistym i kwalifikowanym, może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików; 9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: - stały dostęp do sieci Internet; - posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), - komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), - włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. 10. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do ,,Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej i minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. 11. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 12. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje rozszerzenia .zip lub .7Z. 13. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip, zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 14. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1062064 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-24 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1062064 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025