dolnośląskie (Szczytna)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
świętokrzyskie (Krasocin)
pomorskie (Juszkowo)
śląskie (Knurów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia AGD |
Data zamieszczenia: | 2025-02-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Krasnobród ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród powiat: zamojski tel. fax. (0-84) 660 76 91 pgarbula@krasnobrod.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Krasnobród |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. fax. (0-84) 660 |
Termin składania ofert: | 2025-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA i montaż mebli oraz wyposażenia AGD do świetlicy wiejskiej w Majdanie Małym " II. Nazwa zadania: ,,DOSTAWA i montaż mebli oraz wyposażenia AGD do świetlicy wiejskiej w Majdanie Małym" IV. Opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA i montaż mebli oraz wyposażenia AGD do świetlicy wiejskiej w Majdanie Małym Zakres zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na wymiar, dostawa i montaż mebli oraz sprzętu AGD do świetlicy wiejskiej w miejscowości Majdan Mały. a) Specyfikacja techniczna mebli: - Meble wykonane w zabudowie dopasowanej do wnętrza. Zamawiający zaleca pomiar na miejscu montażu przed wykonaniem przedmiotu zamówienia (po wcześniejszym ustaleniu terminu wykonania pomiaru z Zamawiającym). Rozmieszczenie, wyposażenie oraz wymiary mebli zgodne z załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego. Blaty oraz elementy uzupełniające (zaślepki) dopasowane do całkowitej długości ścian z uwzględnieniem otwartej na pełną szerokość chłodziarki. Zabudowa meblowa uwzględnia szafki stojące o wymiarach (szerokość): o 40 cm 1 -drzwi - 1 szt. o 80 cm 2 szuflady - 3 szt. o 150 cm szafka narożna 1 -drzwi - 1 szt. o 60 cm szafka do zabudowy piekarnika + 1 szuflada - 1 szt. o 30 cm cargo wysuwane - 1 szt. o 80 cm szafka zlewozmywakowa - 1 szt. o front do zmywarki 60 cm - 1 szt. o 80 cm 3 szuflady w tym sorter na sztućce. - Meble w całości wykonane z płyty laminowanej drewnopodobnej o grubości 18mm. Kolor płyty: jasny, ciepły dąb z widoczną strukturą sęków oraz usłojenia. Płyta odporna na wycieranie struktury i koloru. (Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki materiałów i kolorów (wybarwień) przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia) FRONTY oklejone obrzeżem ABS o grubości 2 mm Korpus oklejony obrzeżem ABS 0,8-1 mm. Plecy wykonane z płyty HDF o grubości min. 3 mm. Korpus szafki o głębokości minimum 51 cm. Zewnętrzne boki zabudowy meblowej w formie nakładanej zaślepki wypełniającej przestrzeń pomiędzy szafką i ścianą lub chłodziarką. - Cienkościenne, metalowe SZUFLADY rozmieszczone w meblach wg rysunków poglądowych. Wysokie szuflady zabezpieczone wewnątrz relingami bocznymi do min. 2/3 wysokości frontów. Dno oraz tylna część szuflady o grubości minimum 16 mm. Dopuszczalne obciążenie szuflad do 50 kg. Niska, podblatowa szuflada wyposażona w organizer na sztućce z regulowanymi podziałkami. Miękki i cichy domyk wszystkich szuflad. - Całość przykryta całościowym blatem, łączonym na szafce narożnej o grubości 38 mm w kolorze dąb (drewnopodobny), dokładnie dopasowany kolorem i strukturą do szafek kuchennych. Blat w narożniku łączony za pomocą śrub montażowych oraz kleju (bez listwy kątowej). Blat zabezpieczony przy ścianie uszczelniaczem silikonowym (silikonowo -akrylowym) w kolorystyce blatu. Miejsca wycięć otworów na zlewozmywak i płytę gazową -silikonem sanitarnym bezbarwnym. Przy chłodziarce zabezpieczony metalowa listwa brzegowa. - Całość ustawiona na regulowanych nogach o zwiększonej nośności do 300 kg. Wysokość nóg 15 cm (+/- 2 cm). Możliwość późniejszej regulacji wysokości za pomocą specjalistycznego klucza do w/w nóg. Klipsy montażowe do cokołów PCV. - Cokół podszafkowy PCV w kolorze, uchwytów (INOX, stal szczotkowana), mocowany do nóg za pomocą klipsów regulowanych z możliwością demontażu na czas prac porządkowych oraz ponownego, łatwego montażu. Wbudowana uszczelka cokołowa. - Uchwyty metalowe zewnętrzne o rozstawie śrub mocujących minimum 160 mm. Uchwyty o szerokości 2 cm w kolorystyce szczotkowanego metalu (inox). Zamawiający dopuszcza metalowe uchwyty zintegrowane z frontem w kolorystyce szczotkowanego metalu. - Zawiasy z trzy kierunkową regulacją - bez konieczności luzowania wkrętów montażowych przy korpusie szafki. Hamulec spowalniający zamykanie drzwi zamontowany wewnątrz każdego zawiasu. - Zlewozmywak jednokomorowy, wpuszczany do zabudowy w blacie kuchennym. Wewnątrzkomorowa krawędź podtrzymująca akcesoria dodatkowe. Wykonanie: granitowo - żywiczny, kolor czarny, szerokość podbudowy: 80 cm. Wymiary zlewozmywaka (głęb. x szer.) [cm]: 50 x79. Głębokość komory: 190-195 mm. Funkcje: Otwór na baterię, odporności na zarysowania, odporność na wysokie temperatury, odporność na uderzenia. Dodatkowe wyposażenie: ROLLMATA do suszenia naczyń, wkładka ociekowa, - Bateria do zabudowy w zlewozmywaku kuchennym. Ruchoma - elastyczna wy lewka o długości minimum 20 cm zakończona perlatorem oraz wzmocniona ramieniem mocującym. Ceramiczna głowica. Miedziany element mocujący. Wysokość wylewki 40 - 50 cm., w kolorze dostosowanym do zlewozmywaka, Uchwytów (cokołu) lub sprzętu kuchennego (płyty gazowej, chłodziarki) Specyfikacja techniczna sprzętu AGD 1) Chłodziarko - zamrażarka do zabudowy zapewniająca spójny wygląd do zabudowy meblowej. Kolor INOX, stal szczotkowana - wymiary (szer./wys./głęb.) [cm] 59-60/185-203/60-65, - NoFrost, funkcja automatycznego rozmrażania, funkcja Eco. - oświetlenie wnętrza LED, wyświetlacz w drzwiach, - pojemność chłodziarki min. 230 L, pojemność zamrażarki min. 100 L - liczba pólek min. 4 w chłodziarce, - półki w drzwiach na butelki, - alami wizualny i dźwiękowy sygnalizujący otwarte dni, - oddzielne sterowanie dla chłodziarki i zamrażarki, - funkcja szybkiego mrożenia, - liczba szuflad min. 3, - liczba drzwi 2, otwierane na prawą stronę, - nowa klasa energetyczna D - E 2) Płyta gazowa pod zabudowę w blacie kuchennym o grubości 38 mm - wymiary (szer./głęb.) [cm] 58-61/50-55, - 4 palniki gazowe w tym palnik z podwójną koroną (Turbo) - wykonanie płyty grzewczej - stal nierdzewna lub czarna, - sterowanie płyty gazowej: mechaniczne - pokrętła na płycie grzewczej, - zapalarka gazu automatyczna w pokrętle, - ruszt żeliwny, -zabezpieczenie przeciw wypływowe gazu, - rodzaj obsługiwanego gazu - gaz ziemny, - napięcie zasilania - 230V. 3) Piekarnik elektryczny pod zabudowę meblową (pod płytę gazową) - wymiary (szer./wys./głęb.) [cm] 59-60/59-60/57-60 - pojemność min. 75 1, - sterowanie elektroniczne - chowane pokrętła, - napięcie - 230 V, - klasa energetyczna A, - programator pracy piekarnika - elektroniczny, - oświetlenie - halogenowe, - liczba funkcji piekarnika min. 8, - drzwi otwierane uchylnie, - typ prowadnic w piekarniku: drabinki + prowadnice teleskopowe - szybkie nagrzewanie, - kolor frontu: czarne szkło, - wykonanie wnętrza piekarnika: Emalia ceramiczna, - parowy system czyszczenia, - dodatkowe wyposażenie: ruszt oraz płytka i głęboka blacha Wykonawca ustawi w meblach, wykona i zamontuje front, wyreguluje i podłączy zakupioną wcześniej zmywarkę Whirlpool W8I HP42 L (sprzęt znajduje się w świetlicy wiejskiej, zdjęcie zmywarki stanowi załącznik nr 2. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do podłączenia w/w urządzeń AGD. Podłączenia płyty gazowej musi dokonać osoba posiadająca wymagane uprawnienia. Wykonawca po podłączeniu płyty gazowej przekaże Zamawiającemu stosowny dokument zawierający m.in. datę podłączenia do instalacji, dane urządzenia oraz imię i nazwisko oraz numer licencji instalatora. Zamawiający zaleca Wykonawcy wizję lokalną pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem pomieszczeń oraz w celu wykonania dokładnych pomiarów mebli, co może wpłynąć na cenę tych mebli, a także zdobycie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wizja lokalna i wykonanie dokładnych pomiarów mebli jest dobrowolna i Zamawiający nie rekompensuje żadnych kosztów z tym związanych. 3.Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble i sprzęt AGD były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Meble muszą spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz posiadać certyfikaty zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. 4.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego tj. do świetlicy wiejskiej w Majdanie Małym. 5.0 terminie dostawy i montażu Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem. Dokument nr: F.3031.3.2025 Składanie ofert: X. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty 1.Ofertę należy przesłać elektronicznie na adres email: pgarbula@krasnobrod.pl. pocztą, kurierem, bądź dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.02.2025 r. do godz. 10.00. . Ofertę w formie papierowej należy zaadresować do Zamawiającego na adres: Urząd Miejski w Krasnobrodzie, Ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród oraz opisać w następujący sposób: Oferta na wykonanie zadania pn. ,,DOSTAWA i montaż mebli oraz wyposażenia AGD do świetlicy wiejskiej w Majdanie Małym " Miejsce i termin realizacji: V. Termin realizacji zamówienia: DOSTAWA i montaż mebli oraz sprzętu AGD do świetlicy wiejskiej w Majdanie Małym: od dnia podpisania umowy do dnia 15.05.2025 r. Wymagania: III. Informacje o postępowaniu -tryb udzjelenia zamówienia: Niniejsze zapytanie ofertowe przeprowadzono zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z póżn. zm) ze względu na szacowaną wartość zamówienia nieprzekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł. VI. Warunki udziału i opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1 .Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia na formularzu oferty - Załącznik nr 3 do zapytania. VII. Warunki płatności Wynagrodzenie płatne 100% po realizacji zadania i bezusterkowym odbiorze robót, przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury /rachunku. VIII. Warunki gwarancji Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble oraz sprzęt AGD, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. IX. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Oferta winna być napisana w języku polskim. 2. Zaleca się aby oferta była sporządzona na formularzu oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania. Podana cena jest ceną brutto wyrażoną w polskich złotych, podana cyfrowo i słownie. Wszystkie wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Ceny i stawki określone przez Wykonawcę nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia i nie będą podlegały waloryzacji. 4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane 5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 2.Oferta musi zawierać nazwę i adres wykonawcy. Musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione lub upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Oferta w wersji elektronicznej powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3.W przypadku złożenia oferty w formie papierowej powinna ona być umieszczona w nieprzejrzystej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. XI. Kryteria wyboru oferty l.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty: Lp. OPIS KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM MAX. ILOSC PKT. KI. Cena (C) 100% 100 punktów 2.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium "Cena" na następujących zasadach: a) podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty, b) oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów, c) pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, według następującej formuły: C = Cn/Cb x 100 pkt gdzie: C- liczba punktów oferty badanej Cn -najniższa cena ofertowa spośród badanych ofert Cb -cena ofert badanej 3. Uzyskana z powyższych wyliczeń liczba punktów dla każdej oferty zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasad zaokrągleń matematycznych. 4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów. 5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, zawierających ceny nie wyższe od pierwotnie oferowanych. 6. Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się do potencjalnych Wykonawców o udzielenie w terminie 2 dni roboczych wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. 7.Cena oraz inne warunki przedstawione przez Wykonawcę nie podlegają negocjacjom na żadnym etapie postępowania. XII. Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowania l.Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszym zapytaniu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, o których mowa w pkt. XI ppkt 6 Zapytania ofertowego lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami w ocenie Zamawiającego potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu i którego oferta zawierać będzie najniższą cenę z zastrzeżeniem pkt XII ppkt 2 4.Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wyniku wyboru wszystkich wykonawców pocztą elektroniczną e-mail. XIII. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami 1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej lub droga elektroniczną. 2. Wykonawcy zwracaj się do Zamawiającego kierując korespondencje na adres: Urząd Miejski w Krasnobrodzie, ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród. 4. Wykonawca, który uzna za niezbędne uzyskanie wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia, może wystąpić z zapytaniem do Zamawiającego w sposób wskazany wpkt. 1 niniejszego rozdziału. 5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zostanie przekazana niezwłocznie wszystkim Wykonawcom bez ujawniania źródła zapytania. XIV. Postanowienia końcowe 1.Niniejsze zapytanie ofertowe stanowić będzie integralną część umowy zwartej z wybranym w postępowaniu Wykonawcą. (Wzór umowy Załącznik nr 4) 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1. zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert, 2. zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert. 3. odwołania postępowania w dowolnym momencie bez podania przyczyny, 4. odrzucenia oferty, która zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy: a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania. 3.W przypadkach, o których mowa powyżej. Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze. 4. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Uzupełnieniu nie podlega teść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy. 6. Na każdym etapie postępowania Zmawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. Uwagi: XV. Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie'\\\\ informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Krasnobrodzie (ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród; nr tel.: 84 660 76 91 adres e-mail: um@krasnobrod.pl 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl bądź korespondencyjnie na adres Administratora 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.). 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). 6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania. 7. W sprawach nie opisanych w niniejszym zapytaniu stosuje się odpowiednie przepisy prawa polskiego. - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia. 10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy. 12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. 14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu. Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. 15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku. Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia. Kontakt: 3. Osobą upoważnią do kontaktowania się z wykonawcami w sprawie niniejszego zamówienia są: Piotr Garbula. e-mail: pgarbula@krasnobrod.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025