kujawsko-pomorskie (Grudziądz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-02-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Bydgoszcz Jezuicka 1 85-102 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz zamowieniapubliczne@adm.com.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1063176 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy Ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczania piwnicznego na pomieszczenie węzła cieplnego oraz budowę instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z wymianą pionów wod.-kan. dla 14 lokali gminnych tj. lokali mieszkalnych nr 1, 1A, 2, 3, 3A, 4, 4A, 5, 5A, 6, 6A, 7, 7A, 8 usytuowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy Ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (zwanych dalej Robotami). UWAGA: o przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym gwarancji i instrukcji użytkowania i eksploatacji węzła cieplnego ze schematem montażowym węzła oraz sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla wszystkich 14 lokali po wykonanych robotach o roboty należy wykonywać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, w tym dokumentacją projektową z 2024r. opracowaną przez Przedsiębiorstwo Inżynieryjne Kelvin Sp. z o.o. Ul. Orla 10/2, 85-301 Bydgoszcz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zaświadczeniem Prezydenta Miasta Bydgoszczy o braku sprzeciwu z dnia 24.10.2024r. 2. Szczegółowy zakres (przedmiot) i sposób wykonania Robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SWZ obejmująca : 1) projekt budowlany , elektryczny, sanitarny, architektoniczno-budowlany 2) przedmiary robót 3) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 4) audyt ekologicznym, energetycznym i remontowym CPV: 45000000-7, 45310000-3,45311000-0,45332400-7,44621110-3,45400000-1,45320000-6,45332000-3,45442100-8,45420000-7 Dokument nr: 2025/BZP 00105293, 5/PM/2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1063176 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1063176 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, przekazywanie informacji, oświadczeń oraz dokumentów, w tym podmiotowych środków dowodowych, odbywa się w języku polskim, wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020r. poz.344 z późniejszymi zmianami), za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania, o której mowa w Rozdziale II SWZ. 2. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2020r. poz.2452). 3. Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ, w szczególności zawartymi w Rozdziale XV i Rozdziale XIX SWZ. 4. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Komunikacja poprzez formularz ,,Wyślij wiadomość" umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). 5. Za datę przekazania (wpływu) oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku ,,Złóż ofertę" i wyświetleniu komunikaty, że oferta została złożona. 6. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy, poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego", po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi data oraz dokładny czas generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania platformy zakupowej, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl, z tym zastrzeżeniem, że Ofertę z załącznikami (w szczególności Formularz ofertowy) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. 9. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje, w tym wezwania do złożenia wyjaśnień, wezwania do złożenia podmiotowych środków dowodowych itp. w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie, w zakładce dedykowanej postępowaniu, w sekcji ,,Wiadomości-komunikaty publiczne". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy, za pośrednictwem zakładki ,,Wiadomości-wiadomości prywatne". 10. Dalsze informacje dotyczące obowiązku informatycznego zamieszczone są w rozdziale XIV i XV SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w Rozdziale III SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w Rozdziale III SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1063176 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-04 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1063176 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 5/PM/2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 442857,52 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczania piwnicznego na pomieszczenie węzła cieplnego oraz budowę instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z wymianą pionów wod.-kan. dla 14 lokali gminnych tj. lokali mieszkalnych nr 1, 1A, 2, 3, 3A, 4, 4A, 5, 5A, 6, 6A, 7, 7A, 8 usytuowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (zwanych dalej Robotami). UWAGA: o przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym gwarancji i instrukcji użytkowania i eksploatacji węzła cieplnego ze schematem montażowym węzła oraz sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla wszystkich 14 lokali po wykonanych robotach o roboty należy wykonywać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, w tym dokumentacją projektową z 2024r. opracowaną przez Przedsiębiorstwo Inżynieryjne Kelvin Sp. z o.o. ul. Orla 10/2, 85-301 Bydgoszcz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zaświadczeniem Prezydenta Miasta Bydgoszczy o braku sprzeciwu z dnia 24.10.2024r. 2. Szczegółowy zakres (przedmiot) i sposób wykonania Robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SWZ obejmująca : 1) projekt budowlany , elektryczny, sanitarny, architektoniczno-budowlany 2) przedmiary robót 3) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 4) audyt ekologicznym, energetycznym i remontowym 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45442100-8 - Roboty malarskie 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej : o jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę/przebudowę instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) i ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) wraz z budową/przebudową węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej, o wartości tych robót nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią warunek, jeżeli co najmniej jeden z nich posiada doświadczenie w zakresie wskazanym powyżej, z tym że wymóg ten dotyczy wykonawcy, który bezpośrednio wykona roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej : o jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej o jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych o jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych UWAGA: osoby wskazane przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku powinny posiadać ww. uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku wykonawców (osób) zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww., zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy Prawo budowlane. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu zostanie przesłany Wykonawcy wraz z wezwaniem do jego złożenia na podstawie art. 274 ust.1 ustawy PZP. UWAGA: jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie przesłany Wykonawcy wraz z wezwaniem do jego złożenia. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców (wzór załącznik nr 2 do SWZ). 3. Oświadczenia i dokumenty, inne niż oświadczenie wstępne, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (jeżeli zamawiający przewiduje podmiotowe środki dowodowe), składa na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na ,,Wykonawcę", w miejscu ,,nazwa i adres Wykonawcy" wpisują dane dotyczące wszystkich podmiotów (wykonawców), które ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia zostało uregulowane w art.58-60 ustawy PZP. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w załączniku nr 6 do SWZ (wzór umowy). Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art.455 Pzp oraz w sposób, w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art.58 ust.1 Pzp, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-02 |
© eurobudowa.pl 2004-2025