podlaskie (SOKÓŁKA)
małopolskie (Kraków)
świętokrzyskie (Kielce)
śląskie (Łazy)
pomorskie (Słupsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup kruszyw |
Data zamieszczenia: | 2025-02-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Obsługi Gminy Kolonia 1B 07-411 Rzekuń powiat: ostrołęcki 29 643 20 55, faks 29 643 20 35 zog@rzekun.net |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Rzekuń |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 29 643 20 55, faks 2 |
Termin składania ofert: | 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup kruszyw wraz z załadunkiem na bieżące utrzymanie dróg na terenie gminy Rzekuń w 2025 r. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup od Wykonawcy kruszyw wraz z załadunkiem na bieżące utrzymanie dróg na terenie gminy Rzekuń Gmina Rzekuń zamierza zakupić na ten cel: 1) mieszanka kruszywo łamanego frakcji 0/31,5mm-3770 ton, 2) piasek niesortowany- 500 ton, 3) piasek frakcji 0/2mm-300 ton, 4) żwir frakcji 8/16 mm-50 ton, Zamawiający wymaga, aby kruszywa posiadały odpowiednie właściwości do wykonywania nasypów drogowych (były spoiste i łatwo zagęszczające się), miały właściwości do samo zagęszczania w trakcie normalnego użytkowania drogi, a także nie posiadały zanieczyszczeń obcych i domieszek gliny. Kruszywa zostaną odebrane samochodem ciężarowym lub ciągnikiem z przyczepami przez pracowników Zakładu Obsługi gminy w Rzekuniu w terminie nie później niż do 22 grudnia br., a odległość miejsca odbioru kruszyw nie może przekraczać 20 km od siedziby Zamawiającego (ul. Kolonia 1 B, 07-411 Rzekuń). Zamawiający zastrzega, iż łączny zakres zamówienia w czasie trwania umowy może ulec zmniejszeniu bądź przesunięciu ilościowemu pomiędzy kruszywami w zależności od bieżących potrzeb (zakupione zostanie nie mniej niż 80%. Ilości zamawianych kruszyw), a Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenie. Rozliczenia finansowe w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie faktycznie zakupionego kruszywa. CPV: 14210000-6 Dokument nr: 2025/BZP 00105674, ZOG.26.2.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5267533a-c60e-4cf2-b509-361658cbc223 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamówienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Specyfikacja Warunków Zamówienia pn. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysłania i odbierania komunikacji elektronicznej. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w dziale XXXIV Specyfikacji Warunków Zamówienia Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-21 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia .gov. pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOG.26.2.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup od Wykonawcy kruszyw wraz z załadunkiem na bieżące utrzymanie dróg na terenie gminy Rzekuń Gmina Rzekuń zamierza zakupić na ten cel: 1) mieszanka kruszywo łamanego frakcji 0/31,5mm-3770 ton, 2) piasek niesortowany- 500 ton, 3) piasek frakcji 0/2mm-300 ton, 4) żwir frakcji 8/16 mm-50 ton, Zamawiający wymaga, aby kruszywa posiadały odpowiednie właściwości do wykonywania nasypów drogowych (były spoiste i łatwo zagęszczające się), miały właściwości do samo zagęszczania w trakcie normalnego użytkowania drogi, a także nie posiadały zanieczyszczeń obcych i domieszek gliny. Kruszywa zostaną odebrane samochodem ciężarowym lub ciągnikiem z przyczepami przez pracowników Zakładu Obsługi gminy w Rzekuniu w terminie nie później niż do 22 grudnia br., a odległość miejsca odbioru kruszyw nie może przekraczać 20 km od siedziby Zamawiającego (ul. Kolonia 1 B, 07-411 Rzekuń). Zamawiający zastrzega, iż łączny zakres zamówienia w czasie trwania umowy może ulec zmniejszeniu bądź przesunięciu ilościowemu pomiędzy kruszywami w zależności od bieżących potrzeb (zakupione zostanie nie mniej niż 80%. Ilości zamawianych kruszyw), a Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenie. Rozliczenia finansowe w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie faktycznie zakupionego kruszywa. 4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena -(jako cenę oferty uznaje się wartość brutto), maksymalnie 60pkt 2) Odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca zakupu i załadunku kruszywa-maksymalnie 40 pkt.. Odległość będzie liczona poprzez wyznaczenia trasy w aplikacji internetowej google.maps 2. Sposób wyliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach: 1) Cena= (najniższa zaoferowana szacunkowa wartość zamówienia/szacunkowa wartość zamówienia oferty badanej) x 60 pkt. 2) Kryterium "Odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca zakupu i załadunku kruszywa" będzie liczona poprzez wyznaczenie trasy w aplikacji internetowej google.maps od siedziby Zamawiającego do miejsca zakupu i załadunku kruszywa na następujących zasadach: -odległość do 15 kilometrów otrzyma 40 pkt. -odległość do 20 kilometrów otrzyma 20 pkt. - odległość powyżej 20 kilometrów otrzyma 0 pkt. - oferta zostanie odrzucona, jeżeli Wykonawca nie określi w ofercie żadnej wartości. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca zakupu i załadunku kruszywa 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, c) sytuacji ekonowicznej lub finansowej-Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie d) zdolności technicznej lub zawodowej-Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz oferty (wg. załącznika nr 1 do SWZ), 2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zastosowanie ma art. 58 Ustawy PZP (jeżeli dotyczy), 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci (zgodnie z rozdziałem V pkt1.), jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy) 4)oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2, jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w formie elektrycznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, 6) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2, dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Określono w rozdziale VII SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Projektowane postanowienia umowy(załącznik nr 2 do SWZ) określają wszelkie możliwości zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena -(jako cenę oferty uznaje się wartość brutto), maksymalnie 60pkt 2) Odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca zakupu i załadunku kruszywa-maksymalnie 40 pkt.. Odległość będzie liczona poprzez wyznaczenia trasy w aplikacji internetowej google.maps 2. Sposób wyliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach: 1) Cena= (najniższa zaoferowana szacunkowa wartość zamówienia/szacunkowa wartość zamówienia oferty badanej) x 60 pkt. 2) Kryterium "Odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca zakupu i załadunku kruszywa" będzie liczona poprzez wyznaczenie trasy w aplikacji internetowej google.maps od siedziby Zamawiającego do miejsca zakupu i załadunku kruszywa na następujących zasadach: -odległość do 15 kilometrów otrzyma 40 pkt. -odległość do 20 kilometrów otrzyma 20 pkt. - odległość powyżej 20 kilometrów otrzyma 0 pkt. - oferta zostanie odrzucona, jeżeli Wykonawca nie określi w ofercie żadnej wartości. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca zakupu i załadunku kruszywa 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025