Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektu Planu Ogólnego Miasta |
Data zamieszczenia: | 2025-02-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO PSZÓW ul. Pszowska 534 44-370 Pszów powiat: wodzisławski kancelaria@pszow.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Pszów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie projektu Planu Ogólnego Miasta Pszów Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu Planu Ogólnego Miasta Pszów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie projektu Planu Ogólnego obejmującego obszar Miasta Pszów w jego granicach administracyjnych zgodnie z Uchwałą Nr III/20/2024 Rady Miejskiej w Pszowie z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Pszów. 3. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje w zakresie i formie wynikającej między innymi z przepisów: 1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. z 2024 r. Dz.U. poz. 1130) i aktami wykonawczymi do ww. ustawy, 2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy,dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023 r. poz. 2758 ze zm.), 3) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tj. z 2024 r. Dz.U. poz. 1112 ze zm.), 4) zgodnie z aktami prawa miejscowego, 5) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego, 6) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg, 7) pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie umowy. 4. Do zadań i obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) analiza materiałów wyjściowych, obejmująca w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, dotychczas złożone wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, przestrzenne, dziedzictwa kulturowego itd.), stan zagospodarowania i zabudowy, inwentaryzacja urbanistyczna, opracowanie ekofizjograficzne, określenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie, 2) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych wymaganych ustawowo tj. pism, zawiadomień, ogłoszeń o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych i innych niezbędnych dla prawidłowej i zgodnej z przepisami procedury, 3) sporządzenie projektu planu ogólnego w formie i zakresie niezbędnym do przekazania do opinii i uzgodnień, zgodnie z wymogami określonymi w przepisach, 4) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. z 2024 r. Dz.U. poz. 1112), o ile jest wymagana, 5) uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień określonych w art. 13i ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 6) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, 7) czynny udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego mających na celu prezentację projektu planu, w szczególności zapewnienie dyżuru Projektanta w okresie konsultacji społecznych w siedzibie Zamawiającego, w każdą środę w godz.ch 15:00-17:00, 8) przedłożenie i prezentacja Radzie Miasta Pszów projektu uchwały z projektem planu ogólnego wraz z raportem podsumowującym przebieg konsultacji społecznych, zawierającym w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z mapą rozmieszczenia i propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem, 9) przygotowanie kompletnej dokumentacji planu ogólnego zebranej w trakcie procedowania oraz uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego oraz w postaci elektronicznej - pliki: .gml, .doc, .jpg, .pdf., .xml z możliwością importu do systemu Legislator na nośniku danych oraz innych wymaganych w procedurze opracowania app., 10) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan ogólny zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i ewentualne powtórzenie procedury w wymaganym przez Wojewodę zakresie. 5. Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami, w tym w szczególności Projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi Załącznik nr 7 do SWZ. CPV: 71410000-5 Dokument nr: 2025/BZP 00105585, AIR.271.3.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19076267-b1f3-4501-8198-e635a1462a54 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19076267-b1f3-4501-8198-e635a1462a54 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, ,,w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (...), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym". 1.1. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 1.2. Rygor nieważności opisany w pkt 10.1. SWZ dotyczy zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących dokumentów: 1.2.1. Formularza Ofertowego i dołączanych do niego innych dokumentów składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy. 1.2.2. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy, tj. oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, o których mowa w pkt 8.1.5. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z pkt 8.1.5. lit. a SWZ. 1.2.3. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy składanych - na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy - przez podmioty, o których mowa w pkt 8.1.5. lit. b SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania określonego warunku/ów udziału w postępowaniu. 1.2.4. Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 8.1.2. lit. b SWZ. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, inne niż wymienione w pkt 10.1. SWZ, w tym w szczególności: 2.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.2. SWZ, w tym oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1.4. SWZ (tzw.oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy), 2.2. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, o których mowa w pkt 8.1.2. SWZ - inne niż pełnomocnictwa,odpisy lub informacje z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru - a zatem dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio: 2.2.1. Wykonawcy, 2.2.2. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, 2.2.3. podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, 2.2.4. podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach - jeżeli dotyczy, 2.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 8.1.3. SWZ, 2.4. przedmiotowe środki dowodowe - o ile są wymagane w postępowaniu, 2.5. inne niż ww. informacje, oświadczenia lub dokumenty, o ile przepisy szczególne nie dopuszczają dodatkowych form lub sposobów ich "sporządzania i przekazywania" - przekazywane są w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dokumenty wymienione w pkt 10.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji nieważności. 3. W przypadku, gdy odpisy lub informacje z KRS/CEIDG lub innego właściwego rejestru, a także inne podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, lub inne dokumenty opisane w § 6 ust. 1 rozporządzenia przywołanego w pkt 10.4. SWZ poniżej, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, jako dokument elektroniczny - przekazuje się ten dokument. W przypadku natomiast, gdy ww. kategorie dokumentów zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę/przez osobno każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy, wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ. 3. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 7 do SWZ. 4. Ponadto, zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-24 09:00 Miejsce składania ofert: PLATFORMA E-ZAMÓWIENIA Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: AIR.271.3.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu Planu Ogólnego Miasta Pszów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie projektu Planu Ogólnego obejmującego obszar Miasta Pszów w jego granicach administracyjnych zgodnie z Uchwałą Nr III/20/2024 Rady Miejskiej w Pszowie z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Pszów. 3. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje w zakresie i formie wynikającej między innymi z przepisów: 1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. z 2024 r. Dz.U. poz. 1130) i aktami wykonawczymi do ww. ustawy, 2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy,dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023 r. poz. 2758 ze zm.), 3) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tj. z 2024 r. Dz.U. poz. 1112 ze zm.), 4) zgodnie z aktami prawa miejscowego, 5) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego, 6) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg, 7) pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie umowy. 4. Do zadań i obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) analiza materiałów wyjściowych, obejmująca w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, dotychczas złożone wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, przestrzenne, dziedzictwa kulturowego itd.), stan zagospodarowania i zabudowy, inwentaryzacja urbanistyczna, opracowanie ekofizjograficzne, określenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie, 2) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych wymaganych ustawowo tj. pism, zawiadomień, ogłoszeń o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych i innych niezbędnych dla prawidłowej i zgodnej z przepisami procedury, 3) sporządzenie projektu planu ogólnego w formie i zakresie niezbędnym do przekazania do opinii i uzgodnień, zgodnie z wymogami określonymi w przepisach, 4) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. z 2024 r. Dz.U. poz. 1112), o ile jest wymagana, 5) uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień określonych w art. 13i ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 6) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, 7) czynny udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego mających na celu prezentację projektu planu, w szczególności zapewnienie dyżuru Projektanta w okresie konsultacji społecznych w siedzibie Zamawiającego, w każdą środę w godzinach 15:00-17:00, 8) przedłożenie i prezentacja Radzie Miasta Pszów projektu uchwały z projektem planu ogólnego wraz z raportem podsumowującym przebieg konsultacji społecznych, zawierającym w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z mapą rozmieszczenia i propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem, 9) przygotowanie kompletnej dokumentacji planu ogólnego zebranej w trakcie procedowania oraz uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego oraz w postaci elektronicznej - pliki: .gml, .doc, .jpg, .pdf., .xml z możliwością importu do systemu Legislator na nośniku danych oraz innych wymaganych w procedurze opracowania app., 10) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan ogólny zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i ewentualne powtórzenie procedury w wymaganym przez Wojewodę zakresie. 5. Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami, w tym w szczególności Projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi Załącznik nr 7 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. z 2024 r. Dz.U. poz. 507). 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Minimalne warunki/Opis sposobu dokonywania oceny warunku: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Minimalne warunki/Opis sposobu dokonywania oceny warunku: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Minimalne warunki/Opis sposobu dokonywania oceny warunku: Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200 000,00 zł. 4) zdolności technicznej lub zawodowej Minimalne warunki/Opis sposobu dokonywania oceny warunku: Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje do realizacji niniejszego zamówienia 1 (jedną) osobą na funkcję Głównego Projektanta, spełniającą co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i posiadającą doświadczenie w wykonywaniu (opublikowaniu w Dz.Urz.) dokumentów planistycznych lub ich zmian, takich jak MPZP, SUKiZP lub Planu Ogólnego, w ilości co najmniej 2 (dwóch), dla powierzchni (obszaru) min. 500ha każdy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt 8.1.5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 7.1. SWZ odpowiednio: a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy, według wzorów zaproponowanych odpowiednio w formatach A-B załącznika nr 4 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. SWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa wyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnienie opisanych przez zamawiającego warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SWZ) - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: 1) Formularz ofertowy; 2) Oświadczenie wstępne o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 3) Oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4) Oświadczenie RODO; 5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy; 6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy; 7) odpowiednie pełnomocnictwa - jeśli dotyczy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy, zostały szczegółowo opisane w pkt 9 SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zostały określone we Projektowanych postanowieniach umownych, który stanowią załącznik nr 6 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-25 |
© eurobudowa.pl 2004-2025