Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
25240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie programu ochrony środowiska wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie programu ochrony środowiska wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko

Data zamieszczenia: 2025-02-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka
Kuryłówka 527
37-303 Kuryłówka
powiat: leżajski
tel.: 17 2438010, wewn. 131, wewn. 110
inwestycje@kurylowka.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Kuryłówka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 17 2438010, we
Termin składania ofert: 2025-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie ,,Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kuryłówka na lata 2025-2030 z perspektywą do roku 2032" wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Zadanie:

Opracowanie ,,Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kuryłówka na lata 2025-2030 z perspektywą do roku 2032" wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko

Zakres wykonania:

1.1. Ogólna koncepcja i założenia techniczno - funkcjonalne do uzgodnień
z Zamawiającym prowadzone na każdym etapie wykonywania zamówienia.

1.2. Wszelkie dokumenty przekazane również w wersji elektronicznej na sposób: Dokumenty tekstowe w wersji edytowalnej (*.rtf; *.doc) oraz łącznie z opiniami
i uzgodnieniami w formie oryginalnej z pieczęciami (*.pdf) - całość opracowania. Rysunki w formatach oryginalnych (*.pdf - z podpisami, skalowane) oraz w wersji (*.tif lub *.jpg.). Rysunki skalowane odpowiednio. Całość ,,zgrana" na jeden CD lub DVD.

W wersji papierowej Projektant dostarczy pełne komplety dokumentacji w ilości 4 kpl. bez względu na ilości wymagane do uzgodnień w Organach, które wykona dodatkowo.
1.3. Wykonawca dostosuje wymagania swojego programu i koncepcji do aktualnych norm i przepisów, w szczególności:

1) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.2024r.
poz. 54 ze zm.),

2) Ustawą z dnia 3 października o udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1112 ze zm.),

3) Ustawą z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju
(t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 324 ze zm.),

4) Wytycznymi do opracowania wojewódzkich, powiatowych i gminnych programów ochrony środowiska zamieszczonymi na stronie Ministerstwa Klimatu
i Środowiska.

1.4. Zakres przedmiotu zamówienia:

1) Opracowanie projektu Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kuryłówka na lata 2025-2030 z perspektywą do roku 2032 (w tym m. in. Do zebrania danych niezbędnych do sporządzenia projektu) zgodnie z art. 17 ust. 1 ustawy Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 54 ze zm.), który uwzględniać będzie ,,Wytyczne do opracowania wojewódzkich, powiatowych i gminnych programów ochrony środowiska" zamieszczone na stronie Ministerstwa Klimatu i Środowiska,
w szczególności wytyczne sektorowych dokumentów programowych dotyczących polityki ekologicznej państwa oraz regionalne dokumenty planistyczne,

2) Wykonanie prognozy oddziaływania programu ochrony środowiska po uzgodnieniu z właściwymi organami jej szczegółowego zakresu,

3) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowiska Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kuryłówka na lata 2025-2030 z perspektywą do roku 2032 oraz przeprowadzenie oceny zgodnie z obowiązującymi przepisami, lub uzyskanie zgody Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie
i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Leżajsku na odstąpienie od przeprowadzania przedmiotowej oceny,

4) Przeprowadzenie procedury udziału społeczeństwa, na zasadach i w trybie określonych w ustawie z dnia 3 października o udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w postępowaniu, którego przedmiotem jest sporządzenie programu ochrony środowiska wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,

5) Uzyskanie pozytywnej opinii Zarządu Powiatu Leżajskiego dotyczącej projektu

,,Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kuryłówka na lata 2025-2030 z perspektywą do roku 2032",

6) Uzyskanie wszelkich innych opinii oraz uzgodnień, innych niż wskazane w pkt. 5, niezbędnych do opracowania przedmiotowych dokumentacji,

7) Dokonanie analizy wnoszonych do opracowania wniosków i uwag w czasie wyłożenia projektu ,,Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kuryłówka na lata 2025-2030 z perspektywą do roku 2032" do publicznego wglądu,

8) Każdorazowe uzgadnianie z Zamawiającym dokumentacji przekazywanych do innych organów,

9) Dostarczenie wykonanych opracowań Zamawiającemu w 4 egz. Papierowych oraz elektronicznych (ust. 1.2) po przyjęciu

,,Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kuryłówka na lata 2025-2030 z perspektywą do roku 2032"
10) Wykonanie prezentacji projektu ,,Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kuryłówka na lata 2025-2030 z perspektywą do roku 2032" wraz z prognozą oddziaływania na środowisko na posiedzeniu Komisji/Sesji Rady Gminy Kuryłówka dotyczących uchwalenia programu,

11) W ramach realizacji zamówienia do Wykonawcy należy przygotowanie wszelkich dokumentów, w tym również wymaganych wniosków i pism do poszczególnych organów.

Pozostałe oraz szczegółowe warunki zamówienia zostały opisane we wzorze umowy - zał. 2 do zapytania ofertowego
Wymagania i warunki ogólne:
2.1. Wykonanie zadania na bazie przedstawionych i opisanych warunków oraz wymogów funkcjonalnych ustanowionych przez Zamawiającego, jako podstawa wykonania dokumentacji

CPV: 79930000-2

Dokument nr: IN.2511.1.2024.E

Składanie ofert:
Terminy i sposób komunikacji

4.1. Termin ostateczny składania ofert upływa dnia: 07.03.2025 godz. 11.00

4.2. Oferty można składać w postaci elektronicznej: tylko pocztą e-mail (jako skany kolorowe podpisanych i opieczętowanych dokumentów) i przesyłać tylko na adres: inwestycje@kurylowka.pl

Oferty alternatywnie można składać również w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym)

Miejsce i termin realizacji:
Termin ostateczny wykonania zadania wraz z możliwą poprawą uchybień - 29.08.2025.
Terminy pośrednie uzgodnień i zatwierdzeń należy dobrać odpowiednio, aby zamknąć się w nieprzekraczalnym terminie ostatecznym

Wymagania:
postępowanie pozaustawowe, prowadzone w oparciu o zapisy wymogów stosowania ustawy zawartych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia
11 września 2019 - Prawo Zamówień Publicznych (t.j.Dz.U.2024 poz.1320 ze zm), zwanej dalej w treści ,,ustawą Prawo zamówień publicznych" lub ,,pzp".
2.2. Należy w cenie ryczałtowej ująć wszelkie niezbędne zdaniem Wykonawcy prace w celu zakończenia zadania i oddaniu pełnej dokumentacji
do późniejszego wykorzystania.

2.3. Postanowienia prawne:

2.3.1. Nadzór autorski nad opracowaniami, jeśli okaże się niezbędny - mieści się
w cenie całkowitej oferty.

2.3.2. Przeniesienie na rzecz Zamawiającego wszelkich uprawnień wynikających
z tytułu praw autorskich oraz pokrewnych w pełnym zakresie na warunkach,
iż z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego na Zamawiającego przechodzą autorskie prawa majątkowe oraz prawo zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do dokumentacji objętej niniejszym zamówieniem,
w odniesieniu do wszystkich pól eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. ,,O prawie autorskim i prawach pokrewnych", (t.j. Dz.U.2025 poz. 24 ze zm.) bez obowiązku zapłaty dodatkowego wynagrodzenia.

2.3.3. Wyrażenie zgody na wykorzystanie dokumentacji w całości i udostępnienia jej w formie elektronicznej oraz papierowej, dokonanie na niej dowolnych zmian
w zakresie odpowiadającym przepisom wg uznania Zamawiającego.

2.4. Okres związania ofertą - wymagane 30 dni od dnia składania ofert

2.5. Okres gwarancji i rękojmi - min. 2 lata (24 miesiące) od przekazania dokumentów i podpisania odbioru końcowego, przy czym okres ten obejmuje dokonanie ewentualnych uzupełnień lub wyjaśnień i poprawy już w trakcie trwania zadania wykonanego w oparciu o przygotowaną w tym postępowaniu dokumentację. Czas reakcji nie dłuższy niż 7 dni.

2.6. Wymagania dotyczące doświadczenia. Wykazanie przez składającego ofertę lub osobę biorącą udział w opracowaniu, co najmniej 2 usług o podobnym charakterze
i warunkach wykonania (minimum 2 usługi w zakresie opracowania gminnych programów ochrony środowiska) - dokument zawierający nazwę inwestora i zakres wykonywanych usług oraz termin z zaznaczeniem, iż prace zostały wykonane należycie (np. referencje, poświadczenia i.t.p.). Doświadczenie musi wykazać dowolna osoba biorąca udział przy wykonaniu dokumentacji i wskazana w oświadczeniu wykonawcy, który składa ofertę. (doświadczenie może wykazać sam wykonawca jak i osoba np. Głównego prowadzącego Projektanta.

2.7. Wymagania dotyczące braku wykluczenia.

2.7.1. Brak prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej
o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne

2.7.2. Brak zalegania z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j.Dz.U.2023r.
poz. 70 ze zm.).

2.7.3. Brak skazania wyrokiem lub ukarania za przestępstwo przeciwko środowisku,
o którym mowa w rozdziale XXII Kodeksu karnego lub za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, o którym mowa w rozdziale XXVIII Kodeksu karnego, lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego

2.7.4. Brak ukarania ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z zapisów ust. 2.7.3

Dokumenty jakie Wykonawcy składają wraz z ofertą cenową:

3.1. formularz ofertowy (zał. 1a)

3.2. oświadczenia oferenta (zał. 1b)

3.3. cena oferty (zał. 1c)

3.4. dokumenty wskazujące spełnienie warunków 2.6 (zał. 1d)
4.3. Zapytania należy składać drogą elektroniczną tylko na adres: inwestycje@kurylowka.pl i tylko w formie edytowalnej podpisanej przez Wykonawcę. Należy powołać się na znak niniejszego postępowania. Ewentualne wyjaśnienia zostaną opublikowane na stronie BiP Urzędu Gminy Kuryłówka pod niniejszym ogłoszeniem: www.kurylowka.biuletyn.net.....
4.5. Nie przewiduje się korespondencji drogą pocztową.

4.6. Przesyłanie informacji, zapytań oraz ofert na inny adres może się wiązać
z nie zachowaniem terminów postępowania oraz brakiem odpowiedzi jak również
z nie rozpatrywaniem oferty i jej oceny.

4.7. Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami przez stronę BiP Urzędu lub bezpośrednio przez e-mail, w zależności od potrzeb. Wykonawca w przypadku takiej korespondencji zobowiązuje się do każdorazowego, niezwłocznego potwierdzenia otrzymania wiadomości od Zamawiającego bez dodatkowego przypomnienia podając osobę odbierającą oraz czego wiadomość dotyczy. Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi otrzymania wiadomości - wiadomość uważa się za dostarczoną, jeśli została wysłana na adres poczty elektronicznej Wykonawcy,
a urządzenie nie wskazało błędu (brak wskazania nie doręczenia). Uważa się również, iż w tym dniu Wykonawca zapoznał się z informacją.

Rozpatrywanie i ocena ofert.

5.1. Postępowanie może odbywać się w sposób jednoetapowy lub dwuetapowy.

5.2. Podstawowym kryterium oceny ofert jest cena przy zachowaniu warunków minimalnych zawartych w zapytaniu.

5.3. W przypadku ofert podobnych i o niewielkich różnicach również w warunkach, Zamawiający może przystąpić do II etapu, negocjując warunki z wybranymi Wykonawcami. Do negocjacji ostatecznych (II etap) Zamawiający może wybrać oferentów, których oferty uzna za najkorzystniejsze ze względów cenowych żądając dodatkowych dokumentów i ustalając ostateczne warunki.

Decyzję podejmie zamawiający po ocenie ofert i np. weryfikacji składających
je wykonawców.

5.4. W obu wypadkach prowadzenia postępowania opisanych w ust. 5.1. przed podpisaniem umowy Zamawiający może prowadzić negocjacje, w których ustali ostateczny termin podpisania umowy i realizacji zadania, ostateczne warunki jego wykonania i ostateczną kwotę.

5.5. Negocjacje będą się odbywać pocztą elektroniczną oraz telefonicznie
a ich ostateczne ustalenia zostaną ujęte w podpisanej umowie.

5.6. W przypadku braku ostatecznych ustaleń przez strony i nie uzgodnieniu ostatecznych warunków podpisania umowy lub rezygnacji z podpisania umowy przez wykonawcę, zamawiający ustala do negocjacji kolejnego wykonawcę realizując warunki negocjacji.

5.7. Postępowanie opisane w ust. 5.6, może trwać do momentu podpisania umowy
lub do czasu podjęcia decyzji przez zamawiającego o zakończeniu postępowania pomimo braku umowy realizacji.

5.8. Niniejsze postępowanie nie rości żadnych praw i zobowiązań do podpisania umowy przez Zamawiającego.

5.9. Biorąc pod uwagę powyższe zapisy, postępowanie może być uznane jedynie
za analizę rynku i obecnie panujących warunków rynkowych bez ostatecznego podpisania umowy, lub w oparciu o otrzymane i wynegocjowane warunki, umowa może być podpisana w terminie późniejszym. Powyższe należy do decyzji zamawiającego.
Umowa i zakończenie postępowania.

6.1. Ostateczny termin podpisania umowy i realizacji zostanie ustalony
w negocjacjach.

6.2. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wymagane dokumenty, których Zamawiający zażąda w negocjacjach.

6.3. Wynegocjowany termin wykonania zadania zapisany w umowie jest terminem wiążącym ze wszystkimi następstwami z tego wynikającymi. Z racji tego, że całość opracowania zależy od autora i nie przewiduje specjalnych uzgodnień, Zamawiający nie przewiduje zmiany warunków umowy.

6.4. Umowa może być zawarta na piśmie lub elektronicznie.

6.4.1. Osobiście na piśmie. W celu zawarcia umowy należycie umocowany przedstawiciel wykonawcy, którego wybrano w postępowaniu, powinien zgłosić się
w siedzibie Zamawiającego w dniu wskazanym przez Zamawiającego, celem podpisania umowy. Brak terminowego stawiennictwa bez udokumentowania ważnej przyczyny najpóźniej do dnia następnego jest jednoznaczny z rezygnacją podpisania umowy bez dodatkowych informacji o tym.

6.4.2. Elektronicznie uwarunkowane zgodą za pomocą podpisanego oświadczenia wykonawcy i na jego wniosek (oświadczenie jest załącznikiem do zapytania, który należy przesłać do Zamawiającego na adres elektronicznej komunikacji). Data podpisania umowy jest datą jej datowania. Dokument z treścią umowy zostanie przekazany wykonawcy do podpisania i musi być przesłany do dnia wskazanego
w wezwaniu do Zamawiającego celem podpisania. Dokument podpisany zostanie przez obie strony za pomocą elektronicznego podpisu kwalifikowanego poprzez osoby odpowiednio umocowane co na podstawie art. 432 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.2024 poz.1320 ze zm.) w oparciu o art. 781 § 2 Kodeksu cywilnego oznacza, iż oświadczenie woli zawarte w dokumencie, złożone w formie elektronicznej, jest równoważne z oświadczeniem woli złożonym w formie pisemnej. Brak przesłania podpisanego pliku umowy na wskazany czas stanowi celową zwłokę.

Uwagi:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że:

7.1. W celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego [Opracowanie ,,Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kuryłówka na lata 2025-2030 z perspektywą do roku 2032" wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko] - znak sprawy:
[OŚr.272.1.2025], prowadzonego w trybie postepowania, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

7.2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Wójt Gminy Kuryłówka

Kuryłówka 527 37-303 Kuryłówka 527

Tel.: 017 2438010

Faks: 017 2438010

e-mail: sekretariat@kurylowka.pl.

7.3. Do kontaktu z inspektorem ochrony danych osobowych służy następujący adres e-mail: rada@kurylowka.pl lub numer telefonu (17) 2438010.

7.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;

7.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

7.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7.8. Posiada Pani/Pan:

na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

7.9. Nie przysługuje Pani/Panu:

w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

7.10. Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Kontakt:
4.4. Kontakt:

1) w sprawach formalnych postępowania:

Wojciech Sydoń - Inwestycje i Zamówienia publiczne

Tel: (17) 243 80 10 wewn. 131

inwestycje@kurylowka.pl

2) w sprawach merytorycznych postępowania:

Małgorzata Skiba - kierownik Referatu Ochrony Środowiska

Tel: (17) 243 80 10 wewn. 110

oslr@kurylowka.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.