lubelskie (Lublin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie planu ogólnego gminy |
Data zamieszczenia: | 2025-02-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Mniów Centralna 9 26-080 Mniów powiat: kielecki 413737004, faks 413737024 zamowienia@mniow.pl https://mniow.ezamawiajacy.pl/pn/mniow/demand/notice/public/156713/details |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Mniów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 413737004, faks 4137 |
Termin składania ofert: | 2025-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie planu ogólnego gminy Mniów Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Opracowanie planu ogólnego gminy Mniów". Planem ogólnym obejmuje się teren w granicach administracyjnych gminy Mniów, tj. teren o powierzchni 9527,00 ha. 2. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z zasadami wiedzy urbanistycznej i technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami, w szczególności z: V.2.1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130); V.2.2) ustawą z dnia 3 października 2008 r. udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112); V.2.3) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 54 ze zm.) V.2.4) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758); V.2.5) rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 ze zm.); V.2.6) wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a także planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, ochrony przyrody, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji itd. oraz ochrony danych osobowych. V.2.7) uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, V.2.8) aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego oraz innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg; V.2.9) innymi przepisami prawa związanymi z przedmiotem zamówienia. Opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonać uwzględniając uwarunkowania rozwoju przestrzennego gminy oraz zgodnie z obowiązującymi na terenie gminy miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego (dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego - zakładka ,,planowanie przestrzenne" i Uchwałą Nr 43/V/2024 Rady Gminy Mniów z dnia 17.07.2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Mniów (dostępna w BIP Zamawiającego). CPV: 71410000-5, 71420000-8,71400000-2 Dokument nr: 2025/BZP 00105971, GKPiB.271.1.2025.KO Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://mniow.ezamawiajacy.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mniow.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://mniow.ezamawiajacy.pl/ lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem zamowienia@mniow.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,,Termomodernizacja budynków Szkoły podstawowej w Zaborowicach oraz Szkoły Podstawowej w Grzymałkowie" prowadzonym w trybie podstawowym; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz a Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://mniow.ezamawiajacy.pl/pn/mniow/demand/notice/public/156713/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-24 12:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej (www.mniow.ezamawiajacy.pl) w sposób określony w SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GKPiB.271.1.2025.KO 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Opracowanie planu ogólnego gminy Mniów". Planem ogólnym obejmuje się teren w granicach administracyjnych gminy Mniów, tj. teren o powierzchni 9527,00 ha. 2. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z zasadami wiedzy urbanistycznej i technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami, w szczególności z: V.2.1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130); V.2.2) ustawą z dnia 3 października 2008 r. udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112); V.2.3) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 54 ze zm.) V.2.4) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758); V.2.5) rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 ze zm.); V.2.6) wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a także planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, ochrony przyrody, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji itd. oraz ochrony danych osobowych. V.2.7) uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, V.2.8) aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego oraz innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg; V.2.9) innymi przepisami prawa związanymi z przedmiotem zamówienia. Opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonać uwzględniając uwarunkowania rozwoju przestrzennego gminy oraz zgodnie z obowiązującymi na terenie gminy miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego (dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego - zakładka ,,planowanie przestrzenne" i Uchwałą Nr 43/V/2024 Rady Gminy Mniów z dnia 17.07.2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Mniów (dostępna w BIP Zamawiającego). 4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: Cn P1 = x 60 pkt Cb gdzie: P1 - liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn - oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb - cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawców, że w okresie ostatnich dziesięciu lat licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali: co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, lub zmiany tego dokumentu, dla jednostki samorządu terytorialnego o liczbie mieszkańców co najmniej 5 tys.; co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni większej niż 5 ha 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Referencje lub poświadczenia za wykonane usługi. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotu postepowania. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: Cn P1 = x 60 pkt Cb gdzie: P1 - liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn - oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb - cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025