Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zamówienia na usługi inżyniera kontraktu |
Data zamieszczenia: | 2025-02-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Dolna 1 42-504 Dąbie powiat: będziński 324281588, 324281587 magdalenagawron@zgk.psary.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/215719 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Dąbie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 324281588, 324281587 |
Termin składania ofert: | 2025-02-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamówienia na usługi inżyniera kontraktu dla zadania: "Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gminie Psary - Ul. Kasztanowa w Psarach, Ul. Reymonta w Psarach, Ul. Górna w Psarach, Ul. Gródkowska w Psarach, Ul. Akacjowa w Psarach, Ul. Belna w Strzyżowicach". Planowana realizacja z wykorzystaniem dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (komponent B3.1.1. - ,,Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich") - Zamawiający oczekuje na przyznanie dofinansowania Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-0001/24 - NABÓR KPOD.03.15-IW.24-001/24 INWESTYCJA: B3.1.1. INWESTYCJE W ZRÓWNOWAŻONĄ GOSPODARKĘ WODNO-ŚCIEKOWĄ NA TERENACH WIEJSKICH Część 1 zamówienia na usługi inżyniera kontraktu Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gminie Psary - Ul. Kasztanowa w Psarach, Ul. Reymonta w Psarach, Ul. Górna w Psarach, ul. Gródkowska w Psarach, Ul. Akacjowa w Psarach, Ul. Belna w Strzyżowicach". Zadanie to swym zakresem obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w granicy pasa drogowego dróg powiatowych i gminnych wraz z odejściami do działek prywatnych, tj. przyłączami od ww. sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej od głównych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej do granic posesji prywatnych w ciągu pasa drogowego, umożliwiając tym samym podłączenie mieszkańców do zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej na następujących ulicach: A) Ul. Belna i Ul. Kasztanowa; B) Ul. Reymonta; C) Ul. Gródkowska; D) Ul. Górna; E) Ul. Akacjowa. Planowane przedsięwzięcie inwestycyjne w zakresie gospodarki ściekami obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (wraz z sięgaczami - odcinkami sieci od kolektora głównego do granicy posesji na działkach prywatnych) dla zabudowy mieszkaniowej. Obecnie na przedmiotowym terenie brak jest sieci kanalizacji sanitarnej. Ścieki sanitarne z istniejących budynków mieszkalnych jednorodzinnych są odprowadzane do przydomowych szczelnych zbiorników bezodpływowych gromadzących nieczystości ciekłe. Projektowana kanalizacja sanitarna odprowadzająca ścieki bytowo-gospodarcze, włączona zostanie do wykonywanego już wg odrębnego opracowania systemu zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej przez którą to sieć trafi do oczyszczalni ścieków zlokalizowaną w Gminie Wojkowice. Ścieki sanitarne z budynków mieszkalnych odprowadzone będą kolektorami ciśnieniowymi od o50 do o 180 PEHD. Zakres robót nie obejmuje tłoczni ścieków i przepompowni ścieków. Ogólny zakres przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje: 1) zapoznanie się z wszystkimi dokumentami dotyczącymi zadania będącego przedmiotem nadzoru; 2) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami; 3) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem budowlanym i obowiązkami nałożonymi w uzyskanych dla przedmiotowego zadania decyzjach, uzgodnieniach, opiniach, itp.; 4) zaopiniowanie przekazanych przez wykonawcę/wykonawców robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie stanowił podstawę wykonania i rozliczenia wykonanych robót; 5) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane w trakcie lub po wykonaniu robót budowlanych; 6) reprezentowanie interesów Zamawiającego w miejscu prowadzenia robót budowlanych w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, Prawa budowlanego, umowy/umów na realizację zadania z wykonawcą/wykonawcami robót budowlanych oraz prawidłowego rozliczania tych robót; 7) czynne wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania; 8) monitorowanie postępu prac; 9) zapewnienie dyspozycji osób nadzoru na placu robót zgodnie ze złożoną ofertą z uwzględnieniem podziału zadania w zakresie wykonawstwa robót budowlanych na części; 10) współpraca z nadzorem autorskim; 11) zapewnienie zgodności wykonania robót z technicznymi i umownymi wymaganiami; 12) nadzór i akceptacja przeprowadzonych robót budowlanych; 13) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania; 14) rzeczowe i finansowe rozliczanie robót budowlanych z uwzględnieniem podziału zadania w zakresie wykonawstwa robót budowlanych na części; 15) zachowanie poufności informacji; 16) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska; 17) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną; 18) zatwierdzanie proponowanych metod i technologii wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez wykonawcę/wykonawców robót; 19) weryfikacja dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułów własności sprzętu itp.; 20) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, techniczną, umową i obowiązującym w tracie realizacji harmonogramem/harmonogramami robót; 21) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów i urządzeń w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonymi w Prawie budowlanym oraz innych przepisach; 22) szacowanie i weryfikacja robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez wykonawcę/wykonawców robót; 23) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót; 23) negocjowanie z wykonawcą/wykonawcami robót i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu; 24) sporządzanie protokołów: konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów Wykonawcy robót; 25) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót; 26) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 27) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót; 28) organizacja oraz przeprowadzanie odbiorów częściowych, końcowych i gwarancyjnych tj. objęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym; 29) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych wykonawcy/wykonawcom robót, okresowej inspekcji wad usuwanych przez wykonawcę/wykonawców robót; 30) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy na roboty budowlane w okresie gwarancyjnym; 31) wydawanie wykonawcy/wykonawcom robót, kierownikowi budowy/robót poleceń, potwierdzonych wpisami w dzienniku budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, 32) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 33) wykonanie innych czynności i zadań koniecznych do prawidłowego przebiegu procesu budowlanego, realizacji umowy/umów na roboty budowlane, zgodnie z obowiązującym prawem, a w przypadku pozyskania finansowania ze źródeł zewnętrznych także z procedurami, wytycznymi, instrukcjami niezbędnymi dla prawidłowego rozliczenia pozyskanego finansowania, 34) weryfikacja kompletnej dokumentacji powykonawczej, 35) wsparcie Zamawiającego, w tym dokonywanie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonych przez niego upoważnień rozliczeń środków, z których dofinansowana jest realizacja zadania "Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gminie Psary - Ul. Kasztanowa w Psarach, Ul. Reymonta w Psarach, Ul. Górna w Psarach, Ul. Gródkowska w Psarach, Ul. Akacjowa w Psarach, Ul. Belna w Strzyżowicach" w sposób przewidziany w umowie o dofinansowanie/wsparcie, w tym w szczególności wsparcie rozliczania finansowego zadania i sprawozdawczości (prowadzenie dokumentacji finansowej, przygotowywanie wniosków o płatność, opisywanie faktur zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, przygotowywanie bieżącej korespondencji z instytucją zarządzającą związanej z realizacją i rozliczaniem inwestycji, bieżąca aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego, monitorowanie postępu zadania pod kątem rozliczalności, pomoc w zakresie opracowywania wyjaśnień i udzielania odpowiedzi na pytania instytucji kontrolującej na etapie kontroli zadania w zakresie zagadnień finansowych, a także dotyczących etapu wykonawstwa robót budowlanych). Okres gwarancji 5 lat CPV: 71247000-1, 71248000-8, 71318000-0, 71500000-3, 71520000-9, 71540000-5, 71630000-3, 79211000-6, 79212100-4, 79212500-8 Dokument nr: 2025-62627-215719 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-25 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat będziński Gmina Psary Miejscowość Psary Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zmiany niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z wyjątkiem sytuacji wskazanych w Umowie jako nie wymagających sporządzenia aneksu. 2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian niniejszej Umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych sytuacji: 1) zaistnienia w treści Umowy omyłki pisarskiej lub rachunkowej - jej sprostowanie; 2) zaistnienia Siły wyższej; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - zgodnie z treścią zmienianych przepisów i w zakresie wynikającym z ewentualnych przepisów przejściowych; 4) zmiany w kolejności i terminach wykonywania usług, wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, w tym zmianę terminu końcowego realizacji Umowy, lub wynikające z innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujące niemożnością wykonywania usług przez Wykonawcę lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową w terminach i kolejnościach ustalonych pierwotnie, spowodowane przez: działania osób trzecich (np. właściwych instytucji, organów) lub warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację Umowy, stanowiące Siłę Wyższą (zmiana terminu jest możliwa wyłącznie o czas przestoju, opóźnienia); 5) zmiany osób wyznaczonych do kierowania albo nadzorowania budowy/ robót; 3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku wystąpienia niżej wymienionych sytuacji: 1) zmiany: obowiązującej stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019r. poz. 21074 i 1572) -- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę i zostanie to przez niego wykazane. 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian niniejszej Umowy będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót skutkującą koniecznością świadczenia usług w okresie wykraczającym ponad 2 miesiące od pierwotnego terminu realizacji robót budowlanych. 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót skutkującą koniecznością świadczenia usług podobnych polegających na powtórzeniu usług objętych zakresem niniejszej Umowy w związku z koniecznością udzielenia Wykonawcy Robót zamówień podobnych lub dodatkowych. 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem ewentualnego rozwiązania Umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, przed ukończeniem robót i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania Umowy i obowiązków Inżyniera do zaistniałej sytuacji; 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 i 3 wyżej zostaną wprowadzone zgodnie z następującą metodologią: 1) Zmiana musi być dokonana na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności. 2) W przypadku gdy zmiana dokonywana jest na wniosek Zamawiającego przed wprowadzeniem zmiany Zamawiający powiadomi Inżyniera o charakterze i formie takiej zmiany. Po otrzymaniu takiego powiadomienia, Inżynier niezwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu propozycję na piśmie zawierającą: a) opis proponowanych usług lub środków, jak również harmonogram wykonania usług; b) wszelkie niezbędne modyfikacje harmonogramu wykonania usług lub jakichkolwiek zobowiązań Inżyniera wynikających z Umowy. 3) W przypadku gdy zmiana dokonywana jest na wniosek Inżyniera, Inżynier przedstawi wniosek Zamawiającemu. a) W przypadku gdy zmiana obejmować będzie zmianę wynagrodzenia do wniosków o zmianę należy dołączyć wszelkiego rodzaju niezbędne kalkulacje uzasadniające wprowadzenie wnioskowanych zmian. b) Po otrzymaniu propozycji Inżyniera, Zamawiający podejmie bez zbędnej zwłoki decyzję o wprowadzeniu zmiany lub jej odrzuceniu, o czym powiadomi pisemnie Inżyniera. 4) Zmiany, na etapie realizacji zamówienia, podmiotów trzecich, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku zaproponowany nowy podmiot zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie dotychczasowy podmiot. Zmiana taka nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 5) Zmiana Personelu Inżyniera (Specjalistów) zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego, o ile osoby te będą spełniać wymogi zapytania ofertowego. 6) O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego Inżynier powiadamia pisemnie Zamawiającego. Zmiany takie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 7) Poza przypadkami określonymi w ust. 1-7 powyżej, możliwe są zmiany umowy w zakresie wynikającym z Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 - 2027 uregulowanych dla zasady konkurencyjności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis ubezpieczenie OC - Warunek dotyczący zdolności ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN. Zamawiający wymaga przedłożenia polisy wraz z dowodem opłacenia składki. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Doświadczenie Wykonawcy - Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej: 1 usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Nadzoru inwestorskiego dla kontraktu / umowy polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub sieci wodociągowej o długości min. 500 mb i wartości min. 3 000 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu usług. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Doświadczenie personelu - Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.; a) Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu - Inżynier (Specjalista nr 1 - wymagana 1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać łącznie następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne; - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; - co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego dla co najmniej dwóch zakończonych inwestycji dot. budowy kanalizacji sanitarnej lub budowy wodociągu o długości min. 500 mb; b) Inspektor branży sanitarnej (Specjalista nr 2 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać łącznie następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne; - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami w zakresie budowy obiektów i urządzeń sieci kanalizacyjnych o długości min. 500 mb; UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie pełnienia funkcji z pkt. a i b przez jedną osobę. c) Inspektor branży drogowej Specjalista nr 4 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać łącznie następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne; - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami drogowymi; d) Specjalista ds. rozliczeń (Specjalista nr 5 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać łącznie następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe; - co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania projektu polegającego na realizacji inwestycji współfinansowanej ze środków zewnętrznych na realizację projektów inwestycyjnych, gdzie wartość tego projektu wynosiła co najmniej 3 000 000,00 PLN. UWAGA: 3 letnie doświadczenie zawodowe w/w osób powinno zostać nabyte w okresie pięciu lat wstecz liczonych od upływu terminu składania ofert. Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Podstawy wykluczenia -1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę (podstawy wykluczenia z art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych): 1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2023 r. poz. 2048 oraz z 2024 r. poz. 1166) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 930), d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1745), g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270- 277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; 2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; 3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie; 6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (podstawy wykluczenia z ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego): 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. 3. Z postępowania wyklucza się także wykonawcę, który nie dopełnił obowiązku zarejestrowania w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych informacji o swoich beneficjentach rzeczywistych - dot. sytuacji, gdy wykonawca znajduje się w katalogu wskazanym w art. 58 ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. z 2023 r., poz. 1124). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis - wykaz osób - wykaz usług - polisa oc z dowodem uiszczenia składki - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw wykluczenia Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-14 Data ostatniej zmiany 2025-02-14 15:54:13 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena 70% Czy kryterium cenowe NIE Opis Doświadczenie personelu 30% Kontakt: Osoby do kontaktu Magdalena Gawron tel.: 324281588 e-mail: magdalenagawron@zgk.psary.pl Marcin Fabijański tel.: 324281587 e-mail: marcinfabijanski@zgk.psary.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025