Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
25240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zamówienia na usługi inżyniera kontraktu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zamówienia na usługi inżyniera kontraktu

Data zamieszczenia: 2025-02-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dolna 1
42-504 Dąbie
powiat: będziński
324281588, 324281587
magdalenagawron@zgk.psary.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/215719
Województwo: śląskie
Miasto: Dąbie
Wadium: ---
Nr telefonu: 324281588, 324281587
Termin składania ofert: 2025-02-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamówienia na usługi inżyniera kontraktu dla zadania:
"Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gminie Psary - Ul. Kasztanowa w Psarach, Ul. Reymonta w Psarach, Ul. Górna w Psarach, Ul. Gródkowska w Psarach, Ul. Akacjowa w Psarach, Ul. Belna w Strzyżowicach".
Planowana realizacja z wykorzystaniem dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (komponent B3.1.1. - ,,Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich") - Zamawiający oczekuje na przyznanie dofinansowania
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-0001/24 - NABÓR KPOD.03.15-IW.24-001/24 INWESTYCJA: B3.1.1. INWESTYCJE W ZRÓWNOWAŻONĄ GOSPODARKĘ WODNO-ŚCIEKOWĄ NA TERENACH WIEJSKICH

Część 1
zamówienia na usługi inżyniera kontraktu

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją zadania "Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gminie Psary
- Ul. Kasztanowa w Psarach, Ul. Reymonta w Psarach, Ul. Górna w Psarach, ul.
Gródkowska w Psarach, Ul. Akacjowa w Psarach, Ul. Belna w Strzyżowicach".
Zadanie to swym zakresem obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej
ciśnieniowej w granicy pasa drogowego dróg powiatowych i gminnych wraz
z odejściami do działek prywatnych, tj. przyłączami od ww. sieci kanalizacji
sanitarnej ciśnieniowej od głównych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej do
granic posesji prywatnych w ciągu pasa drogowego, umożliwiając tym samym
podłączenie mieszkańców do zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej na
następujących ulicach:
A) Ul. Belna i Ul. Kasztanowa;
B) Ul. Reymonta;
C) Ul. Gródkowska;
D) Ul. Górna;
E) Ul. Akacjowa.
Planowane przedsięwzięcie inwestycyjne w zakresie gospodarki ściekami
obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (wraz z sięgaczami -
odcinkami sieci od kolektora głównego do granicy posesji na działkach prywatnych)
dla zabudowy mieszkaniowej. Obecnie na przedmiotowym terenie brak jest sieci
kanalizacji sanitarnej. Ścieki sanitarne z istniejących budynków mieszkalnych
jednorodzinnych są odprowadzane do przydomowych szczelnych zbiorników
bezodpływowych gromadzących nieczystości ciekłe. Projektowana kanalizacja
sanitarna odprowadzająca ścieki bytowo-gospodarcze, włączona zostanie do
wykonywanego już wg odrębnego opracowania systemu zbiorczej sieci kanalizacji
sanitarnej przez którą to sieć trafi do oczyszczalni ścieków zlokalizowaną w Gminie
Wojkowice. Ścieki sanitarne z budynków mieszkalnych odprowadzone będą
kolektorami ciśnieniowymi od o50 do o 180 PEHD. Zakres robót nie obejmuje tłoczni
ścieków i przepompowni ścieków.
Ogólny zakres przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje:
1) zapoznanie się z wszystkimi dokumentami dotyczącymi zadania będącego
przedmiotem nadzoru;
2) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad
prowadzonymi robotami;
3) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem budowlanym i obowiązkami
nałożonymi w uzyskanych dla przedmiotowego zadania decyzjach,
uzgodnieniach, opiniach, itp.;
4) zaopiniowanie przekazanych przez wykonawcę/wykonawców robót budowlanych
harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie stanowił podstawę
wykonania i rozliczenia wykonanych robót;
5) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które
mogą okazać się niezbędne lub pożądane w trakcie lub po wykonaniu robót
budowlanych;
6) reprezentowanie interesów Zamawiającego w miejscu prowadzenia robót
budowlanych w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach
dokumentacji projektowej, Prawa budowlanego, umowy/umów na realizację
zadania z wykonawcą/wykonawcami robót budowlanych oraz prawidłowego
rozliczania tych robót;
7) czynne wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych,
administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania;
8) monitorowanie postępu prac;
9) zapewnienie dyspozycji osób nadzoru na placu robót zgodnie ze złożoną ofertą z
uwzględnieniem podziału zadania w zakresie wykonawstwa robót budowlanych
na części;
10) współpraca z nadzorem autorskim;
11) zapewnienie zgodności wykonania robót z technicznymi i umownymi
wymaganiami;
12) nadzór i akceptacja przeprowadzonych robót budowlanych;
13) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania;
14) rzeczowe i finansowe rozliczanie robót budowlanych z uwzględnieniem podziału
zadania w zakresie wykonawstwa robót budowlanych na części;
15) zachowanie poufności informacji;
16) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z odpowiednimi wymaganiami
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego,
przepisów związanych z ochroną środowiska;
17) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych
materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją
techniczną;
18) zatwierdzanie proponowanych metod i technologii wykonywania robót
budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez
wykonawcę/wykonawców robót;
19) weryfikacja dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów,
polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej, tytułów własności sprzętu itp.;
20) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową,
techniczną, umową i obowiązującym w tracie realizacji
harmonogramem/harmonogramami robót;
21) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów i urządzeń w zakresie
dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonymi w Prawie
budowlanym oraz innych przepisach;
22) szacowanie i weryfikacja robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych
przez wykonawcę/wykonawców robót;
23) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót;
23) negocjowanie z wykonawcą/wykonawcami robót i pisemne rekomendowanie
Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu;
24) sporządzanie protokołów: konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów
Wykonawcy robót;
25) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót;
26) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbioru robót
zanikających i ulegających zakryciu;
27) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót;
28) organizacja oraz przeprowadzanie odbiorów częściowych, końcowych i
gwarancyjnych tj. objęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego
przeprowadzenia odbiorów, łącznie z przygotowaniem protokołów odbioru w
porozumieniu z Zamawiającym;
29) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad,
zgłaszanych wykonawcy/wykonawcom robót, okresowej inspekcji wad
usuwanych przez wykonawcę/wykonawców robót;
30) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy na
roboty budowlane w okresie gwarancyjnym;
31) wydawanie wykonawcy/wykonawcom robót, kierownikowi budowy/robót
poleceń, potwierdzonych wpisami w dzienniku budowy, dotyczących usunięcia
nieprawidłowości lub zagrożeń,
32) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów
zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót
budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów
budowlanych oraz urządzeń technicznych;
33) wykonanie innych czynności i zadań koniecznych do prawidłowego przebiegu
procesu budowlanego, realizacji umowy/umów na roboty budowlane, zgodnie z
obowiązującym prawem, a w przypadku pozyskania finansowania ze źródeł
zewnętrznych także z procedurami, wytycznymi, instrukcjami niezbędnymi dla
prawidłowego rozliczenia pozyskanego finansowania,
34) weryfikacja kompletnej dokumentacji powykonawczej,
35) wsparcie Zamawiającego, w tym dokonywanie w imieniu Zamawiającego na
podstawie udzielonych przez niego upoważnień rozliczeń środków, z których
dofinansowana jest realizacja zadania "Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej
w Gminie Psary - Ul. Kasztanowa w Psarach, Ul. Reymonta w Psarach, Ul. Górna w
Psarach, Ul. Gródkowska w Psarach, Ul. Akacjowa w Psarach, Ul. Belna w
Strzyżowicach" w sposób przewidziany w umowie o dofinansowanie/wsparcie, w
tym w szczególności wsparcie rozliczania finansowego zadania i
sprawozdawczości (prowadzenie dokumentacji finansowej, przygotowywanie
wniosków o płatność, opisywanie faktur zgodnie z obowiązującymi wytycznymi,
przygotowywanie bieżącej korespondencji z instytucją zarządzającą związanej z
realizacją i rozliczaniem inwestycji, bieżąca aktualizacja harmonogramu
rzeczowo-finansowego, monitorowanie postępu zadania pod kątem
rozliczalności, pomoc w zakresie opracowywania wyjaśnień i udzielania
odpowiedzi na pytania instytucji kontrolującej na etapie kontroli zadania w
zakresie zagadnień finansowych, a także dotyczących etapu wykonawstwa robót
budowlanych).
Okres gwarancji
5 lat

CPV: 71247000-1, 71248000-8, 71318000-0, 71500000-3, 71520000-9, 71540000-5, 71630000-3, 79211000-6, 79212100-4, 79212500-8

Dokument nr: 2025-62627-215719

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-25

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
będziński
Gmina
Psary
Miejscowość
Psary

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zmiany niniejszej Umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z
wyjątkiem sytuacji wskazanych w Umowie jako nie wymagających sporządzenia
aneksu.
2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian niniejszej Umowy w przypadku
wystąpienia niżej wymienionych sytuacji:
1) zaistnienia w treści Umowy omyłki pisarskiej lub rachunkowej - jej sprostowanie;
2) zaistnienia Siły wyższej;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację Umowy - zgodnie z treścią zmienianych przepisów i w
zakresie wynikającym z ewentualnych przepisów przejściowych;
4) zmiany w kolejności i terminach wykonywania usług, wymuszone
okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, w tym zmianę terminu
końcowego realizacji Umowy, lub wynikające z innych przyczyn zewnętrznych
niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujące niemożnością
wykonywania usług przez Wykonawcę lub wykonywania innych czynności
przewidzianych Umową w terminach i kolejnościach ustalonych pierwotnie,
spowodowane przez: działania osób trzecich (np. właściwych instytucji,
organów) lub warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację Umowy,
stanowiące Siłę Wyższą (zmiana terminu jest możliwa wyłącznie o czas przestoju,
opóźnienia);
5) zmiany osób wyznaczonych do kierowania albo nadzorowania budowy/ robót;
3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku wystąpienia
niżej wymienionych sytuacji:
1) zmiany: obowiązującej stawki podatku od towarów i usług oraz podatku
akcyzowego, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo
wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia
10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości
stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, zasad
gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o
których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach
kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019r. poz. 21074 i 1572) -- jeżeli zmiany
te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę i
zostanie to przez niego wykazane.
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian niniejszej Umowy będzie następstwem
zmian wprowadzonych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót
skutkującą koniecznością świadczenia usług w okresie wykraczającym ponad 2
miesiące od pierwotnego terminu realizacji robót budowlanych.
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian
wprowadzonych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót
skutkującą koniecznością świadczenia usług podobnych polegających na
powtórzeniu usług objętych zakresem niniejszej Umowy w związku z
koniecznością udzielenia Wykonawcy Robót zamówień podobnych lub
dodatkowych.
4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem ewentualnego
rozwiązania Umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, przed
ukończeniem robót i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania
Umowy i obowiązków Inżyniera do zaistniałej sytuacji;
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 i 3 wyżej zostaną wprowadzone zgodnie z
następującą metodologią:
1) Zmiana musi być dokonana na piśmie w formie aneksu, pod rygorem
nieważności.
2) W przypadku gdy zmiana dokonywana jest na wniosek Zamawiającego przed
wprowadzeniem zmiany Zamawiający powiadomi Inżyniera o charakterze i
formie takiej zmiany. Po otrzymaniu takiego powiadomienia, Inżynier
niezwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu
propozycję na piśmie zawierającą:
a) opis proponowanych usług lub środków, jak również harmonogram wykonania
usług;
b) wszelkie niezbędne modyfikacje harmonogramu wykonania usług lub
jakichkolwiek zobowiązań Inżyniera wynikających z Umowy.
3) W przypadku gdy zmiana dokonywana jest na wniosek Inżyniera, Inżynier
przedstawi wniosek Zamawiającemu.
a) W przypadku gdy zmiana obejmować będzie zmianę wynagrodzenia do
wniosków o zmianę należy dołączyć wszelkiego rodzaju niezbędne kalkulacje
uzasadniające wprowadzenie wnioskowanych zmian.
b) Po otrzymaniu propozycji Inżyniera, Zamawiający podejmie bez zbędnej zwłoki
decyzję o wprowadzeniu zmiany lub jej odrzuceniu, o czym powiadomi
pisemnie Inżyniera.
4) Zmiany, na etapie realizacji zamówienia, podmiotów trzecich, za pomocą
których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W
takim przypadku zaproponowany nowy podmiot zobowiązany jest wykazać
spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie
postępowania o zamówienie dotychczasowy podmiot. Zmiana taka nie wymaga
zawarcia aneksu do umowy.
5) Zmiana Personelu Inżyniera (Specjalistów) zostanie zaakceptowana przez
Zamawiającego, o ile osoby te będą spełniać wymogi zapytania ofertowego.
6) O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego Inżynier
powiadamia pisemnie Zamawiającego. Zmiany takie nie wymagają
sporządzenia aneksu do umowy.
7) Poza przypadkami określonymi w ust. 1-7 powyżej, możliwe są zmiany umowy w
zakresie wynikającym z Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków
na lata 2021 - 2027 uregulowanych dla zasady konkurencyjności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
ubezpieczenie OC - Warunek dotyczący zdolności ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN. Zamawiający wymaga przedłożenia polisy wraz z dowodem opłacenia składki.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Doświadczenie Wykonawcy - Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej:
1 usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu,
Inwestora Zastępczego lub Nadzoru inwestorskiego dla kontraktu / umowy
polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej lub sieci wodociągowej o
długości min. 500 mb i wartości min. 3 000 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu usług.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Doświadczenie personelu - Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.;
a) Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu - Inżynier (Specjalista nr 1 - wymagana
1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać łącznie następujące kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń;
- co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania
zespołem Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego dla co najmniej dwóch
zakończonych inwestycji dot. budowy kanalizacji sanitarnej lub budowy
wodociągu o długości min. 500 mb;
b) Inspektor branży sanitarnej (Specjalista nr 2 - wymagana 1 osoba) niniejsza
osoba ma posiadać łącznie następujące kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im
uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów;
- co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub
kierowaniu robotami w zakresie budowy obiektów i urządzeń sieci
kanalizacyjnych o długości min. 500 mb;
UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie pełnienia funkcji z pkt. a i b przez jedną
osobę.
c) Inspektor branży drogowej Specjalista nr 4 - wymagana 1 osoba) niniejsza
osoba ma posiadać łącznie następujące kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności drogowej lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu
robotami drogowymi;
d) Specjalista ds. rozliczeń (Specjalista nr 5 - wymagana 1 osoba) niniejsza osoba
ma posiadać łącznie następujące kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 3-letnie łączne doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania
projektu polegającego na realizacji inwestycji współfinansowanej ze środków
zewnętrznych na realizację projektów inwestycyjnych, gdzie wartość tego
projektu wynosiła co najmniej 3 000 000,00 PLN.
UWAGA: 3 letnie doświadczenie zawodowe w/w osób powinno zostać nabyte w okresie
pięciu lat wstecz liczonych od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Podstawy wykluczenia -1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę (podstawy
wykluczenia z art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych):
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art.
258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy
z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2023 r. poz. 2048 oraz z 2024 r. poz.
1166) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków,
środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów
medycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 930),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w
art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania
stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich
pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu
karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa
w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania
wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu
karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego,
przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-
277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o
skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew
przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego,
wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w
spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie
skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję
administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio
przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności
należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w
sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia
publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że
wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu
zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te
oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia
konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub
podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że
spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny
sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (podstawy wykluczenia z
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego):
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843)
jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3.
3. Z postępowania wyklucza się także wykonawcę, który nie dopełnił obowiązku
zarejestrowania w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych
informacji o swoich beneficjentach rzeczywistych - dot. sytuacji, gdy
wykonawca znajduje się w katalogu wskazanym w art. 58 ustawy z dnia 1
marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (tj. z 2023 r., poz. 1124).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
- wykaz osób
- wykaz usług
- polisa oc z dowodem uiszczenia składki
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw wykluczenia

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-14
Data ostatniej zmiany
2025-02-14 15:54:13

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 70%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Doświadczenie personelu 30%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Magdalena Gawron
tel.: 324281588
e-mail: magdalenagawron@zgk.psary.pl
Marcin Fabijański
tel.: 324281587
e-mail: marcinfabijanski@zgk.psary.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.