Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
44z dziś
6308z ostatnich 7 dni
26118z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Budowa osadnika wstępnego oraz włączenie go do istniejącego ciągu technologicznego w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa osadnika wstępnego oraz włączenie go do istniejącego ciągu technologicznego w oczyszczalni ścieków

Data zamieszczenia: 2025-02-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o
ul. Pod Lasem 62
44-210 Rybnik
powiat: Rybnik
Telefon: 32 422 36 81, tel.: 32/4328072, 32/4328093, tel. 32/4328097
dgodziek@pwik-rybnik.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 32 422 36 8
Termin składania ofert: 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ogłasza przetarg na:

Budowa osadnika wstępnego oraz włączenie go do istniejącego ciągu technologicznego w oczyszczalni ścieków w Rybniku-Orzepowicach
Rozdział 1. Opis przedmiotu zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa osadnika wstępnego oraz włączenie go do istniejącego ciągu technologicznego w oczyszczalni ścieków w Rybniku - Orzepowicach należącej do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku. Przedsięwzięcie obejmować będzie: budowę osadnika wstępnego, rurociągu doprowadzającego ścieki do osadnika, rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone do dystrybutora 19, rurociągu odprowadzającego osad do pompowni osadu wstępnego oraz budowy zasilania elektrycznego tego obiektu wraz z wizualizacją jego pracy w systemie SCADA.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji robót został określony w Decyzji Prezydenta Miasta Rybnika nr Ar-II.6740.1014.2017 z dnia listopada 2017 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielający pozwolenia na budowę obejmującej budowę nowego osadnika wstępnego oraz włączenie do istniejącego ciągu technologicznego w oczyszczalni ścieków w Rybniku przy Ul. Rudzkiej, projekcie budowlanym:
- branża architektoniczna - Projekt zagospodarowania terenu,
- branża elektryczna i AKPiA,
- branża konstrukcyjna,
- branża technologiczna,
wzorze umowy, niniejszej specyfikacji oraz przedmiarach.
W/w dokumenty stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji.
1.3. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in:
1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszą specyfikacją oraz dokumentami wymienionymi w pkt 1.2
2) zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót.
3) realizacja wszelkich robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, z zachowaniem warunków p.poż. i bhp,
4) stosowanie materiałów posiadających wymagane świadectwa i atesty,
5) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia stosowanie się do zaleceń, uwag Zamawiającego,
6) uzyskanie akceptacji Zamawiającego co do zastosowanych materiałów, urządzeń ujętych w projekcie lub równoważnych,
7) dbanie o należyty porządek na terenie budowy, zabezpieczenie terenu robót budowlanych z zachowaniem najwyższej staranności,
8) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz przywrócenie terenu do stanu pierwotnego,
9) przekazanie Zamawiającemu, pełnej listy pracowników biorących udział w realizacji przedmiotowego zadania,
10) prowadzenie pełnej dokumentacji budowy zgodnie z Prawem Budowlanym, w tym dziennika budowy w sposób umożliwiający odtworzenie chronologii zdarzeń zachodzących w czasie trwania prac budowlanych.
11) złożenie w imieniu Zamawiającego w nadzorze Budowlanym informacji o zakończeniu robót oraz uzyskanie zgody na użytkowanie obiektów
12) bieżącą utylizację odpadów pochodzących z prowadzonych prac i dostarczenie Zamawiającemu kopii kart przekazania odpadów,

1.4. Całość robót będących przedmiotem zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1. niniejszą specyfikację, projekt, przedmiary, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
2. obowiązujące przepisy prawa budowlanego, odpowiednie normy,
3. przeprowadzoną wizję w terenie.
1.5. Zamawiający wymaga aby:
a) Pracownicy Wykonawcy (oraz podwykonawców) biorący udział w realizacji przedmiotowego zamówienia wyposażeni byli w środki ochrony indywidualnej (m.in. hełmy, okulary ochronne, rękawice) oraz wykonywali przedmiot umowy w ubraniach roboczych o jednolitym standardzie, na których w sposób czytelny naniesiona będzie nazwa firmy Wykonawcy/Podwykonawcy, a także aby na terenie prowadzonych prac zobligowani byli do noszenia czytelnych identyfikatorów zawierających imię, nazwisko.
b) Pracownicy Wykonawcy (oraz podwykonawców) każdorazowo przy wejściu na teren prowadzonych prac oraz przy jego opuszczeniu dokonywali rejestracji w systemie RCP za pomocą przekazanych przez Zamawiającego kart.
c) Wykonawca, będzie przedkładał i na bieżąco aktualizował uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego wykaz pracowników realizujących przedmiot zamówienia.
1.6. Zamawiający zastrzega, iż osoby trzecie związane z realizacją przedmiotowego zamówienia (np. przebywające na terenie prac w celu ustaleń technicznych) będą mogły przebywać na terenie prowadzonych prac jedynie po uzyskaniu zgody przedstawiciela Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż każdorazowo taki pobyt będzie ewidencjonowany w odpowiednim rejestrze Zamawiającego. Osoby przebywające na terenie prowadzonych prac muszą być wyposażone w wymagane środki ochrony indywidualnej.
Niniejszy zapis nie dotyczy Pracowników Wykonawcy oraz pracowników Podwykonawców, do których zastosowanie ma pkt 1.4. lit a) do b).
1.7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na pracującej i czynnej oczyszczalni ścieków. Wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą wykonywane od poniedziałku do piątku w godz.ch 6:00-17:00. Wykonawca zorganizuje prace w sposób niezakłócający prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni. Możliwy czas przerwy w przepływie ścieków niezbędnej do włączenia się do dystrybutora 19 oraz do rurociągu osadowego w okresie suchym nie dłużej niż 4h.
1.8. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Na urządzenia zakupione przez Wykonawcę, Wykonawca udziela gwarancji zgodnej z gwarancją jaką dają ich producenci, lecz nie krótszej niż 24 miesiące. Niezależnie od udzielonej gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty bezusterkowego, odbioru końcowego co zostanie potwierdzone spisaniem protokołu odbioru końcowego.
1.9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 31.12.2025 r.
2.0. Całości prac objętych niniejszym postępowaniem przetargowym nie można powierzyć podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu robót poza pracami związanymi bezpośrednio z budową samego osadnika wstępnego w zakresie nie większym niż 50% wartości umowy.
2.1. Zamawiający dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia przy czym Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu przetargowym nie może być podwykonawcą Wykonawcy wyłonionego w drodze niniejszego postępowania. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego.
2.2. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w dokumentach zamówienia. Wskazanie przez zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia i ma na celu wskazać oczekiwania zamawiającego.
2.3. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji w terenie celem szczegółowego zapoznania się z zakresem prac objętych przedmiotem zamówienia. Wizję lokalną przeprowadza się po uprzednim ustaleniu telefonicznym z Zamawiającym (Pan Marcin Mańka tel. 695104304 lub Pani Weronika Maziarczyk tel. 725202508). Potwierdzeniem przeprowadzenia wizji jest oświadczenie (podpisany załącznik nr 7), które Wykonawca dołączy do swojej oferty.
2.4. Budowę osadnika wstępnego oraz włączenie go do istniejącego ciągu technologicznego w oczyszczalni ścieków w Rybniku należy wykonać zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju DNSH (z ang."Do No Significant Harm" - nie czyń poważnych szkód). Wykonanie powinno obejmować możliwość wdrożenia zasad DNSH w odniesieniu do różnych celów, aspektów środowiskowych z zastrzeżeniem, iż w przypadku zidentyfikowania potencjalnych zagrożeń dla zgodności z zasadą DNSH, Wykonawca zaproponuje niezbędne środki zapobiegawcze, łagodzące, które zostaną wdrożone w celu zapobiegania znaczących szkód w odniesieniu do zasady DNSH.

Otwarcie ofert: 7.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.03.2025r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego w Rybniku przy Ul. Pod Lasem 62.
7.2. Otwarcie ofert jest jawne.

Specyfikacja:
8.6. Dokumentacja zawierająca niezbędne uzgodnienia, decyzje itp. pozostaje do wglądu Wykonawców na terenie Oczyszczalni Ścieków w Rybniku-Orzepowicach, po uprzednim ustaleniu telefonicznym z Zamawiającym (Pan Marcin Mańka, nr tel. 032 43 28 093, Pani Weronika Maziarczyk nr tel.032 43 28 097).

Składanie ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 03.03.2025r. do godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego w Rybniku przy Ul. Pod Lasem 62

Wymagania:
Rozdział 2. Instrukcja dla Wykonawcy
2. Przygotowanie ofert.
2.1. Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej, w języku polskim i odpowiadać na przedstawione kwestie związane z przetargiem. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski.
2.2. Oferta powinna być zszyta (spięta) w sposób uniemożliwiający jej dekompletację.
2.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Oferty zawierające propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych oraz oferty częściowe nie będą rozpatrywane.
2.4. Oferta winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela/i Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela/i Wykonawcy.
2.5. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (np. odpisu z rejestru sądowego, umowy spółki).
2.6. Wszystkie strony oferty powinny być zaparafowane przez osobę/y podpisującą ofertę. Każda strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami w prawym górnym rogu.
2.7. Poprawki dokonywane w ofercie muszą być jednoznaczne, czytelne i zrozumiałe oraz parafowane przez osobę/y podpisującą całą ofertę - w przeciwnym wypadku informacje poprawione, przekreślone lub nieczytelne będą traktowane jako brak odpowiedzi.
2.8. Wykonawca umieści ofertę w zamkniętej i nieprzeźroczystej kopercie, oznaczonej następująco:
a) adresat:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Pod Lasem 62
44 - 210 Rybnik
b) zawartość:
Oferta na budowę osadnika wstępnego oraz włączenie go do istniejącego ciągu technologicznego w oczyszczalni ścieków w Rybniku-Orzepowicach

c) Wykonawca:

nazwa i adres firmy

d) dopisek: Nie otwierać przed: 03.03.2025r. godz. 1200
2.9. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma przed upływem terminu składania ofert pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Zmiany te muszą zostać przygotowane i oznaczone tak jak oferta, dodatkowo koperta ta powinna zostać oznaczona określeniami "ZMIANA" lub "WYCOFANIE".
2.10. Oferty złożone po terminie składania ofert, zostaną zwrócone bez ich otwierania.
2.11. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty, a Zamawiający w każdym przypadku nie będzie ponosił zobowiązań ani odpowiedzialności z tym związanych.

3. Niniejszy przetarg otwarty jest dla Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki:
o są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi;
o posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia;
o posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia;
o znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia;
o w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonali co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane w zakresie modernizacji, przebudowy lub budowy obiektów technologicznych o łącznej wartości minimum 2.000 000,00 zł brutto (dwa miliony PLN) (w przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji);
o posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 2.000 000,00 zł (dwa miliony złotych 00/100) ważne w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. W/w polisę Wykonawca będzie posiadał również w okresie obowiązywania gwarancji;
o nie posiadają zaległości wobec Urzędu Skarbowego;
o nie posiadają zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
o w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą stosować materiały pochodzące od dostawców zaakceptowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dokona pisemnej akceptacji dostawców po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało pisemne udokumentowanie pochodzenia dostaw w/w materiałów od wskazanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego dostawców.
o akceptują warunki niniejszej specyfikacji.
Zamawiający nie dopuszcza udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym Wykonawców chcących realizować przedmiot zamówienia w formie konsorcjum.
4. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków.
Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami niniejszej specyfikacji. Zamawiający wskazuje, iż z uwagi na fakt, iż postępowanie prowadzone jest w postaci papierowej wymaga się aby wszystkie dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za zgodność z oryginałem należy poświadczyć każdą stronę kserokopii dokumentu. W przypadku dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów w jednej z n/w form :
o dokumentów zawierających kwalifikowany podpis elektroniczny w wersji papierowej wraz z nośnikiem zawierającym plik z przedmiotową dokumentacją umożliwiający Zamawiającemu weryfikację dokumentu. Zamawiający informuje, iż nośnik nie będzie podlegał zwrotowi LUB
o dokumentów zawierających kwalifikowany podpis elektroniczny w wersji papierowej poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy LUB
o dokumentów zawierających kwalifikowany podpis elektroniczny w wersji papierowej wraz z dokumentem (np. raportem z weryfikacji, certyfikatem itp.) potwierdzającym autentyczność dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazaniem osób lub podmiotu, które podpisały przedmiotowy dokument.

Kompletna oferta powinna zawierać:
o wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 6
o Oświadczenie o cenie (Załącznik Nr 1)
o Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 2)
o Wzór oświadczenia ( załącznik Nr 3)
o parafowany wzór umowy (załącznik nr 4);
o wzór oświadczenia (załącznik nr 5 - Wymagania dla podwykonawców z zakresie BHP, P.POŻ. I OCHRONY ŚRODOWISKA);
o parafowany i podpisany wzór oświadczenia (załącznik nr 7 -oświadczenie)
o kosztorys (w formie szczegółowej) opracowany na podstawie otrzymanych od Zamawiającego przedmiarów robót;
o kserokopię opłaconej, aktualnej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem uiszczenia zapłaty składki polisy;
o referencje potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonie co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy lub budowy obiektów budowlanych o łącznej wartości minimum 2.000 000,00 zł brutto (dwa miliony PLN);
o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
o oświadczenia, iż polisa ubezpieczeniowa zostanie przedłużona na kolejne okresy obowiązywania umowy (jeżeli polisa jest wystawiona na okres krótszy niż termin realizacji umowy),
o oświadczenie, iż polisa ubezpieczeniowa zostanie przedłużona co najmniej o okres udzielonej gwarancji w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Dokumenty uwiarygodniające Wykonawcę:
o aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
o oryginał (lub kopia notarialnie poświadczona) upoważnienia do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/y, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
o Wykonawcy występujący jako Spółka Cywilna zobowiązani są do przedłożenia umowy Spółki Cywilnej.

Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty:
o Oświadczenie o cenie (Załącznik Nr 1)
o Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 2)
o Wzór oświadczenia ( załącznik Nr 3)
o Wzór Umowy ( Załącznik Nr 4)
o Wzór oświadczenia (Załącznik Nr 5) - Wymagania dla podwykonawców z zakresie BHP, P.POŻ. I OCHRONY ŚRODOWISKA);
o Protokół finansowy ( Załącznik Nr 6)
o Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej (załącznik nr 7)

5. Kryteria oceny.
Cena 100%
5.1. Przy wyborze podmiotu do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania PWiK Sp. z o.o. będzie się kierowało ceną i spełnieniem warunków określonych przez PWiK Sp. z o.o. w niniejszej specyfikacji.
5.2. Przy ocenie wysokości proponowanej ceny Zamawiający zastrzega sobie badanie jej realności uwzględniając przepisy ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2022 r. poz. 1233 t.j.) oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U. z 2024 r. poz. 1616 t.j. z późn. zm.).
5.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą/cami, którzy złożą ofertę/y. W ramach negocjacji Wykonawca nie może przedłożyć oferty mniej korzystnej dla Zamawiającego niż ta złożona pierwotnie.
5.4. Przyjęta przez Zamawiającego cena ofertowa nie podlega zmianie i waloryzacji do końca realizacji przedmiotu zamówienia.
5.5. Cena ofertowa powinna wynikać z kosztorysu ofertowego obliczonego na podstawie dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i wymagań zawartych w specyfikacji.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót opisane w przedmiarach robót. Pozycje, przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie (niewypełnione pozycje przedmiaru robót przez Wykonawcę), nie będą dodatkowo opłacone po wykonaniu prac, gdyż Zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w kosztorysie.
Kolejność pozycji musi być zgodna z przedmiarem dołączonym do specyfikacji. Podane w przedmiarze robót katalogi wskazują jedynie podstawy ustalające szczegółowy opis danej roboty. Podstawa wyceny nie jest wiążąca i może być zmieniona.
Jeżeli Wykonawca uważa, że jakiś zakres robót został ominięty winien w kosztorysie ująć dodatkową pozycję wyceny robót. Wycenę dodatkową (rozszerzającą) do danej pozycji należy oznaczyć symbolami ', ' ' (za pozycją rozszerzaną lub wprowadzić dodatkowe pozycje na końcu działu z odpowiednim komentarzem).
6.2 Okres ważności ofert.
Oferty pozostaną ważne do dnia 18.04.2025r.
Oferty wniesione po terminie wyznaczonym do składania ofert nie są otwierane.
7.3. Przy odczytywaniu ofert Zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny.
7.4. Komisja ocenia oferty najpierw pod względem formalnym.
7.5. Zamawiający poprawi oczywiste błędy i pomyłki.
7.6. Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę, jeżeli Wykonawca:
1) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonał zamówienia, wykonał je nienależycie lub bezpodstawnie odstąpił od jego wykonania,
2) w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie przystąpił do podpisania umowy,
3) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania na wezwanie Zamawiającego nie uzupełnił braków w złożonej ofercie w innych postępowaniach prowadzonych przez Zamawiającego (PWiK Sp. z o.o. w Rybniku);
4) w terminie 12 miesięcy przed terminem złożenia ofert wypowiedział umowę zawartą
z Zamawiającym,
5) pozostaje w bieżącym sporze sądowym z Zamawiającym.
7.7. Jeżeli złożona zostanie tylko jedna ważna oferta lub tylko jedna spośród ofert złożonych będzie ofertą ważną to Zamawiający może udzielić zamówienia Wykonawcy, który złożył taką ofertę.
7.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, o czym poinformuje pisemnie Wykonawców.
7.9. Zamawiający o wyborze oferty poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty.

8.2. Zapytania dotyczące zamówienia należy kierować na piśmie - nr faksu 32/4328078, e - mail jak wyżej od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 14.00 oraz w piątki w godzinach od 07.00 do 12.00.
8.3. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania będą udzielane w formie pisemnej (poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego) po uprzednim otrzymaniu od uczestnika/ów postępowania stosownego zapytania na piśmie (w tym faksem) najpóźniej do dnia 24.02.2025r.
8.4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć jednocześnie termin składania ofert, aby umożliwić Wykonawcom przygotowanie oferty z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i modyfikacji. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców.
8.5. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzenia faktu otrzymania zawiadomienia i innych informacji przesłanych przez Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną.

9. Zawarcie umowy
9.1. W terminie określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedłoży Zamawiającemu umowę zgodną ze wzorem umowy wraz z potwierdzeniem wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Należy je wnieść przed zawarciem umowy, w formie pieniężnej, przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP: 41 1020 2472 0000 6202 0018 5801.
9.2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy na warunkach określonych w swojej ofercie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert.
9.3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

Kontakt:
8.1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

W zakresie procedury przetargowej:
Godziek Dorota tel.: 32/4328072
e-mail:dgodziek@pwik-rybnik.pl

Monika Małachowska tel.: 32/4328072
e-mail:mmalachowska@pwik-rybnik.pl

W zakresie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji technicznej
Marcin Mańka tel. 32/4328093
mmanka@pwik-rybnik.pl
Weronika Maziarczyk tel. 32/4328097
wmaziarczyk@pwik-rybnik.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.