Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Termomodernizacja budynku

Ogłoszenie z bezpłatnym dostępem.
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Termomodernizacja budynku

Data zamieszczenia: 2025-03-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA W RUSKU 11-11A
Ignacego Jana Paderewskiego 13
58-150 Strzegom
powiat: świdnicki
bozena.branka@onet.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217807
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Strzegom
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dokumenty do pobrania
,,Termomodernizacja budynku w Rusku nr 11 -11a"
Powstaje w kontekście projektu
FEDS.09.05-IP.01-0176/23 - WM w Rusku nr 11 -11a - termomodernizacja

Część 1
Termomodernizacja budynku

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Zapytanie ofertowe w ramach projektu
pn. ,,WM w Rusku nr 11 -11a - termomodernizacja"
nr FEDS.09.05-IP.01-0176/23
w ramach
Priorytetu nr 9 ,,Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych
na Dolnym Śląsku"
Działania nr 9.5 ,,Transformacja środowiskowa"
Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
Postępowanie o udzielenie zamówienia pn. ,,Termomodernizacja budynku w Rusku nr 11 -11a"

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE.
1. Zamówienie powyżej 50 tys. PLN netto oraz nie przekraczające progi unijne dla robót budowlanych zostanie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności na podstawie: Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 (MFiPR/2021-2027/9) (zwane dalej Wytyczne)
2. Celem postępowania jest wybór Wykonawcy zamówienia pn. ,,Termomodernizacja budynku"
3. Pojęciem Wykonawcy należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie robót budowlanych, dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął przez Bazę Konkurencyjności.
6. Zamawiający udzieli wyjaśnień treści Zapytania Ofertowego na wniosek wykonawcy nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosków. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
7. Treść wyjaśnień zostanie zamieszczona na stronie internetowej Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
8. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść ogłoszenia opublikowanego w Bazie Konkurencyjności lub dokonać modyfikacji treści zapytania ofertowego. Dokonane zmiany Zamawiający zamieści w Bazie Konkurencyjności. W przypadku, gdy zmiana zapytania ofertowego lub ogłoszenia powodować będzie konieczność zmian w przygotowaniu oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia tych zmian.
9. Wynik postępowania zostanie upubliczniony w taki sam sposób w jaki upubliczniono zapytanie ofertowe.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Kod i nazwa zamówienia według CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45310000 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45321000 - Izolacja cieplna
45410000 - Tynkowanie
45442100 - Roboty malarskie
45400000 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
1. Zapytanie ofertowe dotyczy wyboru Wykonawcy dla:
Wykonania robót termomodernizacyjnych na budynku w Rusku nr 11 -11a
Zakres planowanych prac
Projekt dotyczy termomodernizacji budynku mieszkalnego Wnioskodawcy.
Elementy termomodernizacji:
-obligatoryjny komponent:
1. Modernizacja przegrody Strop wewnętrzny poddasze
2. Modernizacja przegrody Ściana zewnętrzna
-elementy modernizacji niewskazane w audycie:
1. Wymiana oświetlenia na automatycznie włączane w strefie zewnętrznej i wewnętrznej wejść do budynku
2. Położenie taśm odblaskowych stopni schodowych w wejściowej strefie wewnętrznej budynku
3. Wykonaniu nowego chodnika/dojścia do głównych drzwi wejściowych wzdłuż ściany zewnętrznej frontowej budynku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona w postępowaniu dokumentacja:
Dokumentacja - załącznik nr 1 , Audyt energetyczny - załącznik nr 2
2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, systemy równoważne, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami.
Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenia zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
Ewentualne zamieszczone w dokumentach nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie ,,lub równoważne". Przez pojęcie ,,lub równoważne" Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
Jednocześnie muszą być spełnione wymogi w zakresie:
1) Gabarytów i konstrukcji;
2) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) Parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje);
4) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
5) Standardów emisyjnych.
W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
Materiały użyte do wykonania prac powinny posiadać certyfikaty/aprobaty techniczne/atesty lub inne dokumenty potwierdzające deklarację zgodności i dopuszczające do stosowania w budownictwie.
3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie.
4. Oferta musi obejmować realizację całego przedmiotu zamówienia, w tym uwzględniać zobowiązania Wykonawcy wynikające z zapisów zapytania ofertowego wraz z załącznikami.
5. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż,;
6. Wywóz odpadów z rozbiórki należy skalkulować w ofercie wg. rzeczywistych odległości transportu i kosztów utylizacji. Zamawiający nie posiada i nie wskazuje miejsc na składowanie. Wywóz na miejsce składowania wraz z kosztami utylizacji jest w gestii Wykonawcy.
7. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 60 miesięcy, rozpoczynający się z dniem podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót przez obie strony umowy. W okresie gwarancji Wykonawca gwarantuje nieodpłatne usunięcie wad.
12. Zamawiający przewiduje płatności częściowe - po częściowym wykonaniu prac i protokolarnym ich przyjęciu z zachowaniem 30% wartości umowy jako płatność końcowa po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia.

Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45311200-2, 45321000-3, 45400000-1, 45410000-4, 45442100-8

Dokument nr: 2025-88791-217807

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-14

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
świdnicki
Gmina
Strzegom
Miejscowość
Rusko
MIEJSCE REALIZACJI
Rusko, woj. Dolnośląskie
Termin realizacji zamówienia: od daty przekazania terenu budowy do 31.08.2025 r.
Za termin realizacji zamówienia Zamawiający uznaje wykonanie wszystkich robót budowlanych oraz związanych z zagospodarowaniem terenu oraz podpisanie wszystkich protokołów odbioru.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nd
Warunki zmiany umowy
WARUNKI ZMIANY UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy:
1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiający a inną niż Wykonawca stroną, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
2) w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia, lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy;
3) w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego:
a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu usługi niż wskazany w ofercie Wykonawcy;
b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia;
c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że usługę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie;
4) w przypadku dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych a nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, jeżeli terminy ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku zostanie sporządzony przez Wykonawcę protokół konieczności i zostanie on przedstawiony Zamawiającemu. Ustalenie wartości robót dodatkowych zostanie dokonane na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu ujęte w wydawnictwie Sekocenbud za dany kwartał, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu o średnie stawki i ceny rynkowe dla danych robót i następnie zaakceptowane przez Zamawiającego, która to wartość zostanie doliczona do wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
5) terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
c) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Sytuacja finansowa:
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są Oferenci, którzy posiadają dobrą sytuację ekonomiczną i finansową tj.:
a). Posiadają aktualną i opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy, co ma potwierdzić, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości sumy ubezpieczenia nie niższej, niż 250 000,00 zł.
b). Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne oraz nie zalega z opłacaniem podatków
Na potwierdzenie oferent podpisuje oświadczenie oraz składa:
- Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 250 000,00 zł
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakłady Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż,
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wraz z ofertą należy przedłożyć zeskanowane, podane powyżej dokumenty.
UWAGA: w przypadku podmiotów zagranicznych, powyższe dokumenty wystawione winny być przez właściwy organ dla podmiotu zagranicznego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
będą uznane za spełnione jeżeli:
W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał 3 roboty budowlane w zakresie termomodernizacji o wartości minimum 200 000,00 każda. W tym:
- każda powinna obejmować docieplenia ścian zewnętrznych
Na potwierdzenie spełniania Warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wraz z ofertą Wykonawca składa
a) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi/roboty te zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik nr 4) wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERTY
1. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub Pełnomocnika,
2. w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w tym również przez spółkę cywilną) przez osobę posiadającą Pełnomocnictwo.
3. Wykonawca powinien podać cenę za wykonanie zamówienia w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Cenę należy podać w złotych polskich, jako cenę ryczałtową netto i brutto, tj. z uwzględnieniem podatku VAT, przy wskazaniu zastosowanej stawki tego podatku. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Podstawą do określenia ceny jest zakres zamówienia określony w zapytaniu ofertowym. Cena musi zawierać zapłatę za przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi kosztami niezbędnymi w celu prawidłowej realizacji zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych zapytaniu ofertowym;
6. Przyjmowane i oceniane będą oferty złożone elektronicznie za pośrednictwem Bazy konkurencyjności.
7. Oferta powinna zawierać:
- Formularz ofertowy wzór - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego wypełniony i podpisany przez Wykonawcę: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Wykaz robót - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego wypełniony i podpisany przez Wykonawcę: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 5 wypełniony i podpisany przez Wykonawcę: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy - jeżeli dotyczy podpisane przez Wykonawcę: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (tj. nie starsze, niż
3 miesiące przed terminem składania oferty).
- Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (tj. nie starsze, niż 3 miesiące przed terminem składania oferty).
- Aktualną i opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Listy referencyjne zleceniodawców podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotów, na rzecz których wykonywane były zlecenia lub inne dowody potwierdzające wykonanie zlecenia, w szczególności protokoły odbiorów lub inne równoważne dokumenty.
8. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w aktualnych dokumentach rejestrowych firmy lub osoby po stronie Wykonawcy upoważnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
9. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. W przypadku składania dokumentów
w językach obcych, wymagane jest ich tłumaczenie na język polski. Tłumaczenie powinno zostać podpisane przez osobę dokonującą tłumaczenia. Zamawiający nie wymaga dokonywania tłumaczeń przysięgłych.
10. Oferta powinna być jednoznaczna, tzn. sporządzona bez dopisków, opcji i wariantów.
11. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.
12. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
. INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA:
W celu uniknięcia konfliktów interesów, zamówienie nie może być udzielone przez Zamawiającego podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej.
2. Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji.
3. Pełnienia funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika.
4. Pozostaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykluczeniu z postępowania podlega również:
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, wyklucza się z postępowania:
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa stosowne oświadczenie - załącznik nr 6
ODRZUCENIE OFERTY:
Zamawiający jest uprawniony do odrzucenia oferty, jeśli:
1. Uzna ją za niezgodną z treścią zapytania ofertowego.
2. Ofertę złoży Wykonawca, który nie potwierdzi w wymagany sposób, że spełnia warunki udziału.
3. Oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wymaganym wadium.
4. W przypadku uznania, że cena zaoferowana w ofercie jest rażąco niska, tj. taka, która z dużym prawdopodobieństwem jest niższa, niż koszt realizacji zamówienia, za cenę rażąco niską uznaje się cenę odbiegającą o 30% od średniej ceny wszystkich złożonych ofert lub szacunkowej ceny obliczonej przez Zamawiającego.,
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Zamawiający weźmie ponadto pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.
Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania bez podania przyczyn,
w szczególności jeśli wartość ofert przekraczać będzie założony budżet projektu.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-28
Data ostatniej zmiany
2025-02-28 20:05:54

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
K-1 - Kryterium cena - 100 % = 100p
szczegóły w zapytaniu ofertowym

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Bożena Brańka
tel.:
e-mail: bozena.branka@onet.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.