Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Modernizacja energetyczna budynku

Ogłoszenie z bezpłatnym dostępem.
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja energetyczna budynku

Data zamieszczenia: 2025-03-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. RYNEK 8 W CZAPLINKU
Rynek 8
78-550 Czaplinek
powiat: drawski
660683671
dsapinski@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/218076
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Czaplinek
Wadium: ---
Nr telefonu: 660683671
Termin składania ofert: 2025-03-18
Dokumenty do pobrania
Powstaje w kontekście projektu
FEPZ.02.03-IZ.00-0018/24 - Modernizacja energetyczna budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy Ul. Rynek 8 w Czaplinku

Część 1
Modernizacja energetyczna budynku WM Rynek 8

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy Ul. Rynek 8 w Czaplinku.
2. Przedmiot zamówienia stanowi element projektu nr FEPZ.02.03-IZ.00-0018/24 pn. ,,Modernizacja energetyczna budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy Ul. Rynek 8 w Czaplinku" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Działanie 2.3 Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych, na podstawie umowy o dofinansowanie nr FEPZ.02.03-IZ.00-0018/24-00 z dnia 10.01.2025 r.

4. Zakres zamówienia obejmuje pełny proces robót budowlanych związanych z wykonaniem wszystkich robót rozbiórkowych, budowlanych i wykończeniowych, wraz z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z placu budowy i utylizacją materiałów z rozbiórki i odpadów zgodnie z zakresem.
5. Zakres zamówienia został określony szczegółowo w dokumentacji wymienionej poniżej i w zawartych poniżej opisach:
1) Zakres ogólny:
a) termomodernizacja stropów,
b) termomodernizacja ścian zewnętrznych i wewnętrznych,
c) renowacja elewacji frontowej,
d) ocieplenie dachu,
e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
f) montaż budek i półek lęgowych dla ptaków w ilościach zgodnych z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie.
2) Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej dostarczanej przez Zamawiającego wyszczególnionej poniżej, stanowiącej załącznik nr 6 do zapytania:
a) Projekt budowlany na remont wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową, wykonany przez Biuro Projektowe Piotr Kopeć,
b) Audyt energetyczny budynku, wykonany przez Biuro Projektowe Piotr Kopeć,
c) Opinia ornitologiczna i chiropterologiczna dla budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości Ul. Rynek 8 w Czaplinku w województwie zachodnio-pomorskim, opracowana przez Eko-Remiges Łukasz Kurkowski,
d) Decyzja Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie nr WOPN.6401.3.103.2024.AS z dnia 16.10.2024 r.,
e) Decyzja Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie nr 420.2024.K z dnia 13.06.2024 r.,
f) Zaświadczenie Starosty Drawskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu nr AB.6743.6.42.2024.AO z dnia 18.06.2024 r.,
g) przedmiary robót, specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych oraz zapisy niniejszego zapytania ofertowego wraz z załącznikami.
Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45110000-1, 45111220-6, 45210000-2, 45421131-1, 45450000-6

Dokument nr: 2025-403-218076, 1/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-18

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
drawski
Gmina
Czaplinek
Miejscowość
Czaplinek
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-03-24
Koniec realizacji
2025-10-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Modernizacja energetyczna budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy Ul. Rynek 8 w Czaplinku
3. Miejsce realizacji zamówienia: Ul. Rynek 8, 78-550 Czaplinek.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie dotyczącym zmian prawa podatkowego (np. stawek podatku od towarów i usług) pod warunkiem, że zmiana wywiera bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi,
2) zmiany regulacji dotyczących realizacji projektu objętego umową o dofinansowanie co do sposobu realizacji lub finansowania zadań objętych niniejszą umową, wywierające bezpośredni wpływ na realizację umowy z Wykonawcą i mogące prowadzić do modyfikacji zapisów umowy, do których się odnoszą,
3) powstania możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia,
4) zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne dla realizacji zamówienia i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
5) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i spełnione są łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
6) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
7) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
8) wystąpienia siły wyższej,
9) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania pierwotnych terminów wynikających z Umowy dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy,
10) zmniejszenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane ograniczeniem lub wyłączeniem z realizacji przez Zamawiającego części przedmiotu zamówienia;
11) zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku zmiany terminu realizacji Projektu, w ramach którego Umowa jest realizowana;
12) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją Przedmiotu umowy,
13) zmiany nazwy firmy, siedziby Stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
14) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
1) wstrzymania robót przez służby nadzoru wykonywania robót,
2) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej,
3) konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda, przy czym każda z tych robót może obejmować jeden lub więcej obiektów kubaturowych w ramach jednej umowy ze zleceniodawcą.
Uwaga! W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia.
2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu wykonawca składa wraz z ofertą wykaz robót budowlanych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, poświadczenia, protokoły odbioru robót bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Ofertę składa się na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania.
2. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
1) wykaz robót budowlanych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania,
2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania,
3) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania,
4) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, takich jak: odpis lub informacja z KRS, CEIDG lub innego rejestru.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Z postępowania wyklucza się wykonawcę:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,
2) wskazanego na liście, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz z wykazach określonych w rozporządzeniach unijnych nr 765/2006 oraz 269/2014,
3) o którym mowa w art. 5l Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE 31 lipca 2014 r. L 229/1 z późn. zm.).
2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1 wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania.
3. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie będzie udzielane podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Podmioty powiązane z zamawiającym osobowo lub kapitałowo podlegają wykluczeniu. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
2) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
4) lub pozostawaniu w innym związku niż wskazane w ppkt. 1)-3) jeżeli występuje ryzyko naruszenia zasady konkurencyjności (w tym zasad wydatkowania środków publicznych opisanych w podrozdziale 1.2 pkt 4 Zasad w zakresie udzielania zamówień w projektach realizowanych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027.
4. Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez wykonawcę oświadczenia o braku występowania ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania).
5. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje zakaz konfliktu interesów. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-03-03
Data ostatniej zmiany
2025-03-03 21:45:07

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:
Cena - 100 %
Sposób przyznania punktów w kryterium ,,cena":
C = najniższa cena ofertowa /cena ofertowa w ofercie ocenianej x 100 pkt
Największa ilość punktów wyliczona w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Dariusz Sapiński
tel.: 660683671
e-mail: dsapinski@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.