warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
kujawsko-pomorskie (Grudziądz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja energetyczna budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-03-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. RYNEK 8 W CZAPLINKU Rynek 8 78-550 Czaplinek powiat: drawski 660683671 dsapinski@wp.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/218076 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Czaplinek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 660683671 |
Termin składania ofert: | 2025-03-18 |
Dokumenty do pobrania | |
Powstaje w kontekście projektu FEPZ.02.03-IZ.00-0018/24 - Modernizacja energetyczna budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy Ul. Rynek 8 w Czaplinku Część 1 Modernizacja energetyczna budynku WM Rynek 8 Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy Ul. Rynek 8 w Czaplinku. 2. Przedmiot zamówienia stanowi element projektu nr FEPZ.02.03-IZ.00-0018/24 pn. ,,Modernizacja energetyczna budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy Ul. Rynek 8 w Czaplinku" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Działanie 2.3 Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych, na podstawie umowy o dofinansowanie nr FEPZ.02.03-IZ.00-0018/24-00 z dnia 10.01.2025 r. 4. Zakres zamówienia obejmuje pełny proces robót budowlanych związanych z wykonaniem wszystkich robót rozbiórkowych, budowlanych i wykończeniowych, wraz z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z placu budowy i utylizacją materiałów z rozbiórki i odpadów zgodnie z zakresem. 5. Zakres zamówienia został określony szczegółowo w dokumentacji wymienionej poniżej i w zawartych poniżej opisach: 1) Zakres ogólny: a) termomodernizacja stropów, b) termomodernizacja ścian zewnętrznych i wewnętrznych, c) renowacja elewacji frontowej, d) ocieplenie dachu, e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, f) montaż budek i półek lęgowych dla ptaków w ilościach zgodnych z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie. 2) Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej dostarczanej przez Zamawiającego wyszczególnionej poniżej, stanowiącej załącznik nr 6 do zapytania: a) Projekt budowlany na remont wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową, wykonany przez Biuro Projektowe Piotr Kopeć, b) Audyt energetyczny budynku, wykonany przez Biuro Projektowe Piotr Kopeć, c) Opinia ornitologiczna i chiropterologiczna dla budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości Ul. Rynek 8 w Czaplinku w województwie zachodnio-pomorskim, opracowana przez Eko-Remiges Łukasz Kurkowski, d) Decyzja Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie nr WOPN.6401.3.103.2024.AS z dnia 16.10.2024 r., e) Decyzja Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie nr 420.2024.K z dnia 13.06.2024 r., f) Zaświadczenie Starosty Drawskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu nr AB.6743.6.42.2024.AO z dnia 18.06.2024 r., g) przedmiary robót, specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych oraz zapisy niniejszego zapytania ofertowego wraz z załącznikami. Okres gwarancji 60 miesięcy CPV: 45000000-7, 45110000-1, 45111220-6, 45210000-2, 45421131-1, 45450000-6 Dokument nr: 2025-403-218076, 1/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-18 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo zachodniopomorskie Powiat drawski Gmina Czaplinek Miejscowość Czaplinek Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-03-24 Koniec realizacji 2025-10-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Modernizacja energetyczna budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy Ul. Rynek 8 w Czaplinku 3. Miejsce realizacji zamówienia: Ul. Rynek 8, 78-550 Czaplinek. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie dotyczącym zmian prawa podatkowego (np. stawek podatku od towarów i usług) pod warunkiem, że zmiana wywiera bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, 2) zmiany regulacji dotyczących realizacji projektu objętego umową o dofinansowanie co do sposobu realizacji lub finansowania zadań objętych niniejszą umową, wywierające bezpośredni wpływ na realizację umowy z Wykonawcą i mogące prowadzić do modyfikacji zapisów umowy, do których się odnoszą, 3) powstania możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia, 4) zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne dla realizacji zamówienia i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 5) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i spełnione są łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac, 7) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 8) wystąpienia siły wyższej, 9) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania pierwotnych terminów wynikających z Umowy dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, 10) zmniejszenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane ograniczeniem lub wyłączeniem z realizacji przez Zamawiającego części przedmiotu zamówienia; 11) zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku zmiany terminu realizacji Projektu, w ramach którego Umowa jest realizowana; 12) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją Przedmiotu umowy, 13) zmiany nazwy firmy, siedziby Stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; 14) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) wstrzymania robót przez służby nadzoru wykonywania robót, 2) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 3) konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda, przy czym każda z tych robót może obejmować jeden lub więcej obiektów kubaturowych w ramach jednej umowy ze zleceniodawcą. Uwaga! W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu wykonawca składa wraz z ofertą wykaz robót budowlanych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, poświadczenia, protokoły odbioru robót bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Ofertę składa się na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania. 2. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz robót budowlanych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania, 2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania, 3) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania, 4) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, takich jak: odpis lub informacja z KRS, CEIDG lub innego rejestru. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Z postępowania wyklucza się wykonawcę: 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, 2) wskazanego na liście, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz z wykazach określonych w rozporządzeniach unijnych nr 765/2006 oraz 269/2014, 3) o którym mowa w art. 5l Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE 31 lipca 2014 r. L 229/1 z późn. zm.). 2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1 wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania. 3. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie będzie udzielane podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Podmioty powiązane z zamawiającym osobowo lub kapitałowo podlegają wykluczeniu. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 2) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, 4) lub pozostawaniu w innym związku niż wskazane w ppkt. 1)-3) jeżeli występuje ryzyko naruszenia zasady konkurencyjności (w tym zasad wydatkowania środków publicznych opisanych w podrozdziale 1.2 pkt 4 Zasad w zakresie udzielania zamówień w projektach realizowanych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027. 4. Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez wykonawcę oświadczenia o braku występowania ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania). 5. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje zakaz konfliktu interesów. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-03-03 Data ostatniej zmiany 2025-03-03 21:45:07 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium: Cena - 100 % Sposób przyznania punktów w kryterium ,,cena": C = najniższa cena ofertowa /cena ofertowa w ofercie ocenianej x 100 pkt Największa ilość punktów wyliczona w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą Kontakt: Osoby do kontaktu Dariusz Sapiński tel.: 660683671 e-mail: dsapinski@wp.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025