dolnośląskie (Oleśnica)
dolnośląskie (Boguszów Gorce)
mazowieckie (Warszawa)
świętokrzyskie (Kielce)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Przedmiot: | Serwisowanie lamp solarnych |
Data zamieszczenia: | 2020-11-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ząbkowice Śląskie ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice powiat: ząbkowicki tel. 74 8165367 justyna.obral@zabkowiceslaskie.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Ząbkowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2020-11-26 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
(znak sprawy -- nadaje komórka wnioskująca) Ząbkowice Śląskie, dnia 19-ll-2020r. ZAPROSZENIE Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na usługę /dostawę /robotę budowlana* 2. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: ,,Serwisowanie lamp solarnych na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie w 2021 roku". 6. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: Serwisowanie lamp solarnych na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie w 2021 roku polegająca na: o wymianie panelu fotowoltaicznego; o wymianie oprawy oświetleniowej; o wymianie akumulatora solarnego; o wymianie regulatora ładowania; o wymianie słupa oświetleniowego; o wymianie fundamentu prefabrykowanego; o wymianie zabezpieczenia przeciw zwarciowego/przepięciowego; o diagnostyka uszkodzonej lampy. Liczba lamp solarnych będących własnością Gminy Ząbkowice Śląskie: 105 szt. w następującym rozbiciu: Grochowiska -- 3 szt., Rakowice -- 1 szt, Olbrachcice Wlk. 7 szt., Brodziszów -- 6 szt., Sulisławice -- 5 szt, Braszowice -- 13 szt., Bobolice -- 6 szt., Zwrócona -- 10 szt., Koziniec -- 3 szt., Stolec -- 8 szt, Strąkowa -- 1 szt, Jaworek -- 21 szt, Szklary Huta -- 3 szt, Ząbkowice SI. -- 18 szt Przedstawienie swojej oferty cenowej w rozbiciu na osiem pozycji, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania. Zamawiający w miarę potrzeby będzie zlecał Wykonawcy zamówieniami jednostkowymi diagnostykę i naprawę poszczególnych lamp solarnych. Dokument nr: IGP.271. .2020. JO Otwarcie ofert: 8. TERMIN OTWARCIA OFERT: w dniu 26-11-2020 godz. 10:15. Składanie ofert: ZAMAWIAJĄCY- GMINA ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE Oferta na wykonanie zadania pn.: ,,Serwisowanie lamp solarnych na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie w 2021roku" Nie otwierać przed 26-ll-2020r. godz. 10:15. 2) Oferta musi być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Miejski Ząbkowice Śląskie, Ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie (BOI -parter) do dnia 26-11-2020r., do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: 4.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. Termin realizacji zamówień jednostkowych: - diagnostyka i wycena kosztów naprawy -- do 3 dni od dnia przekazania zamówienia jednostkowego na diagnozę, - naprawa lampy -- do 3 tygodni od daty otrzymania zamówienia na naprawę lamp sporządzonego na podstawie diagnozy. Wymagania: 3.TRYB POSTĘPOWANIA: Postępowanie prowadzone w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 toku Prawo zamówień publicznych zgodnie z którym ,,Ustawy nie stosuje się (...) do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro; 5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1) Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zabezpieczoną przed otwarciem, bez uszkodzeń, co gwarantuje zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia oraz zaadresować i opisać w następujący sposób: 3) Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania powyższego sposobu opakowania i opisu kopert tj. np.: rozerwanie koperty w czasie drogi do zamawiającego, nieskuteczne doręczenie z powodu złego opisu. 4) Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie; 5) Oferta składana jest w języku polskim, czytelną i trwałą techniką; 6) Wykonawca składa tylko jedną ofertę; 7) Termin ważności oferty wynosi 30 dni. 8) Ofertę oraz wszelkie dokumenty podpisuje Wykonawca. W przypadku złożenia oferty przez osobę upoważnioną należy przedłożyć -- oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9) Warunki określone w zaproszeniu mogą być zmienione lub odwołane w każdym czasie. W takim przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawców: -- zamieszczając informację na stronie internetowej, jeśli zaproszenie było dostępne na Biuletynie Informacji Publicznej, http://www.bip.zabkowiceslaskie.pl -- przesyłając informację w formie odpowiednio wysyłanemu zaproszeniu jeśli zaproszenie nie było zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej. Ponadto informuję, że niniejsze zapytanie cenowe, jak też otrzymane w wyniku niniejszego zapytania oferty cenowe nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Gminę Ząbkowice Śląskie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez Gminę Ząbkowice Śląskie umowy. 7. RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów, opis sposobu oceny oferty i sposobu obliczenia ceny - a) Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z najniższą sumą wartości pozycji od 1 do 8 wymienionych w załączniku nr 1. 9. WARUNKI PŁATNOŚCI: do 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury po odbiorze przedmiotu zamówienia. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej firmy oferenta. Kontakt: 10. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI: Justyna Obrał -- inspektor ds. infrastruktury technicznej tel. 74 8165367, e-mail: justyna.obral@zabkowiceslaskie.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2021