Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4476z ostatnich 7 dni
18456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Wykonanie remontu części parteru w budynku

Przedmiot:

Wykonanie remontu części parteru w budynku

Data zamieszczenia: 2021-09-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd RTBS "Administrator" Sp. z o.o. w Radomiu
ul. Waryńskiego 16A
26-600 Radom
powiat: Radom
tel: 48 384 65 07 / 48 384 65 08 / 48 384 65 09 tel/fax: 48 362 73 02, Tel. 48 384-65-15 wew. 306
sekretariat@rtbs.eu
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 48 384 65 07 /
Termin składania ofert: 2021-09-09 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie remontu części parteru w budynku przy Ul. 25 Czerwca 85 w Radomiu
INWESTOR
Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości Wspólnej przy Ul. 25 Czerwca 83/85 w Radomiu
Przedmiot zamówienia
Zakres remontu części parteru:

1. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitu, zabezpieczenie posadzki, drzwi wejściowych.

2. Wykonanie lamperii z glazury w kolorystyce szarej do wysokości 2.00 m od posadzki, 3. Gruntowanie, szpachlowanie ścian powyżej lamperii, sufitu wraz z malowaniem farbą zmywalną. Narożniki kątowe aluminiowe. Korytarz o wymiarach około 3.30m x 5,80m. Wysokość korytarza od 2.80m do 3,20m.

4. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej z montażem dwóch lamp LED wewnętrznych na czujkę ruchu/ zmierzchu i jedną zewnętrzną przed wejściem do klatki.

5. Uzupełnienie schodów przy wejściu na korytarz.

6. Odmalowanie skrzynki elektrycznej wym. 1,00m x 1,30m, wymiana zamka do skrzynki.

7. Wykonanie zabudowy GK przewodów elektrycznych wzdłuż podciągu - około 3,30mb.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji jakości

na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lat. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego robót.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie RTBS ,,Administrator" Sp. z o.o. w Radomiu przy Ul. Starowolskiej 11A, parter Biuro Obsługi Mieszkańca do dnia 09.09.2021r. z dopiskiem

,,Remont parteru - 25 Czerwca 85"

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Wrzesień - Październik 2021r.

Wymagania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kosztorys zgodnie z przedmiarem robót wykonanym na budynku.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na wykonania zamówienia.

Kontakt:
osoba do kontaktu: Tomasz Włodarczyk - inspektor ds. tech.
Tel. 48 384-65-15 wew. 306

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2021

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.