Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
496z dziś
4923z ostatnich 7 dni
19949z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Swiadczenie usługi telekomunikacyjnej wraz z utrzymaniem wirtualnej centrali telefonicznej

Przedmiot:

Swiadczenie usługi telekomunikacyjnej wraz z utrzymaniem wirtualnej centrali telefonicznej

Data zamieszczenia: 2021-09-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
ul.Plebiscytowa 19
40-035 Katowice
powiat: Katowice
32 603 22 00
https://wfosigw-katowice.ezamawiajacy.pl/pn/wfosigw-katowice/demand/notice/public/38404/details
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 603 22 00
Termin składania ofert: 2021-09-13 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup wraz ze wsparciem Usługi VOiP
1. Przedmiot zamówienia:
Swiadczenie usługi telekomunikacyjnej wraz z utrzymaniem wirtualnej centrali telefonicznej dla WFOŚiGW w Katowicach Ul. Plebiscytowa 19 oraz jego biurach w: Katowicach, Ul. Wita Stwosza 2; Bielsku-Białej, Ul. Legionów 57; Częstochowie, Ul. Jana III Sobieskiego 7; zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami Zamawiającego.
2. Środowisko zamawiającego:
a. Zamawiający posiada system telefonii VOIP działający w oparciu o centralę Platan Proxima oraz telefony Yealink (T46G, T28P, NIP, T41S, T42S);
b. System obsługuje 200 abonentów wewnętrznych, 5 schematów dzwonienia wraz z zapowiedziami IVR oraz funkcją kolejkowania, 20 grup wspólnego wywołania;
c. Zamawiający dysponuje symetrycznym łączem internetowym o przepustowości 200Mb/s, które będzie wykorzystywane na potrzeby świadczenia usługi telefonii VOIP. Wszystkie lokalizacje Zamawiającego są połączone ze sobą wewnętrzną siecią LAN.
3. Obszar zamówienia Zakres usługi:
a. Przeniesienie dotychczas używanych przez Zamawiającego numerów (pula 250) oraz w razie potrzeby pulę dodatkowych numerów (50 DDI) w ciągłej numeracji publicznej (32). Po zakończeniu okresu obowiązywania Umowy przydzielone numery pozostaną w gestii Zamawiającego,
b. Świadczenie usługi utrzymania wirtualnej centrali telefonicznej dla 300 abonentów wyposażonych w telefony IP. Centrala powinna udostępniać co najmniej wskazane poniżej funkcjonalności:
i. Zapowiedzi głosowe,
ii. Warunki czasowe - możliwośc ustawienia zachowania centrali zależnie od godz. ( blokada połaczeń zewnętrznych wraz ze stosownym komunikatem o godz.ch działania firmy, przekierownie na wskazane numery itp.)
iii. Kolejkowanie rozmów wraz z informacja o miejscu w kolejce,
iv. Nagrywanie rozmów (możliwość definiowania, które numery maią być rejestrowane, okres przechowywania nagrań u operatora 90 dni),
v. Przekazywanie rozmów w obrębie numeracji wewnętrznej,
vi. Obsługa e-faksu (fax to mail),
vii. Obsługa telekonferencji (minimum 10 uczestników) i wideokonferencji za pomocą odpowiedniej aplikacji pozwalającej na prowadzenie rozmów z osobami z poza organizacji,
viii. tworzenie schematów dzwonenia oraz IVR,
ix. raportowanie statusów połaczeń i tworzenie statystyk (ilośą rozłaczonych polaczeń, odebranych, czas oczekiwania na rozmowe itp. dla grup i poszczególnych numerów),
x. możliwość ustawienia czasu oczekiwania na odebranie połaczenia do minimum 8 godzin,
xi. grupowanie numerów i użytkowników,
xii. dedykowana aplikacja do obsugi konta VoIP w tym usawiania statusów dostęności i zarządzania rozmowami z poziomu komputera,
xiii. aplikacja pozwalająca obsługiwać konto VoIP z poziomu telefonu komórkowego,
xiv. możliwość prowadzenia rozbudowanych statystyk oraz prezentacji grficznej danych,

c. Realozację następujących kategorii połączeń wliczonych w miesięczną opłatę abonamentową:
i. połączenia w ruchu lokalnym, strefowym, międzystrefowym (międzymiastowym) liczba minut: 5.000,
ii. połączenia w ruchu komórkowym krajowym - liczba minut: 10.000,
iii. Po przekroczeniu powyższych limitów miesięcznych wliczonych w abonament, Zamawiający zobowiązuje się pokryć koszt połączeń według cen wskazanych przez Wykonawcę w formularzu stanowiącym integalną część Umowy, Wykonawca zobowiązuje się w dniu uruchomienia usług zablokować wszystkie połączenia na numery PREMIUM oraz inne wskazane przez Zamawiającego, z możliwością zdjęcia blokady na jego wniosek.
iv. Wszystkie połączenia wewnątrz sieci Zamawiającego wykonywane są bezkosztowo.
v. Dopuszcza się możlwość rozliczania na podstawie miesięcznego ryczałtu - bez przydzielania kokretnej ilości minut w abonamencie i ceny za minutę poza abonamentem przyjmując stałą miesięczną opłatę bez względu na czas rozmów,

4. Zadania do wykonania w czasie realizacji zamówinia:
Wykonawca w terminie 2 tygodni od dnia zawarcia Umowy, jednak nie później niż do dnia 01.11.2021 r. wykona następujące czynności:
a. Skonfiguruje wirtualną centralę zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Zamawiającego obejmującym w szczególności:
i stworzenie schematów dzwonienia oraz IVR (nagranie zapowiedzi i komunikatów po stronie Zamawiającego).
ii utworzenie kont dla 200 użytkowników VOIP,
iii utworzenie zdalnej książki telefonicznej zawierającej wszystkie numery wewnętrzne Zamawiającego możliwej do synchronizacji z posiadanymi urzadzeniami,
b. Uruchomi i skonfiguruje system zarządzania i taryfikacji,
c. Uruchomi usługę FaxSerwer dla wskazanego numeru. Poprzez usługę FaxSerwer Zamawiający rozumie system umożliwiający wysyłanie i odbieranie faxów za pomocą dedykowanej aplikacji umożliwiającej wysyłanie i odbieranie dokumentów w formie elektronicznej. System powinien obsługiwać co najmniej format pdf oraz
powinien umożliwiać powiadamianie wskazanych użytkowników o nadejściu faxu poprzez wysłanie emaila z otrzymanym dokumentem w załączniku.
d. Zapewni wsparcie techniczne dla oferowanego Systemu przez cały okres obowiązywania Umowy,
e. Będzie świadczył usługi telekomunikacyjne przez okres od 01.11.2021 do 31.10.2023.
f. Przeprowadzi szkolenie dla wyznaczonych przez Zamawiającego użytkowników i administratorów, w zakresie obsługi Systemu (w tym m.in. FaxSerwer, Połączeń Konferencyjnych) w terminie do 5 dni od dnia uruchomienia Systemu. Zamawiający przewiduje po swojej stronie 4 administratorów systemu,
g. Wykonawca zapewni dostęp do billingu połączeń oraz systemu taryfikacji i rozliczenia z możliwością rozliczeń grup użytkowników. Usługa bilingu może być zrealizowana jako dedykowana aplikacja nie będąca elementem centrali wirtualnej
5. Wymagania funkcjonalne

Zamawiający wymaga by oferowana centrala wirtualna współpracowała z wykorzystywanymi przez Zamawiającego aparatami telefonicznymi co najmniej w zakresie obsługi wskazanych niżej funkcjonalności:
a. rozmowy wychodzące i przychodzące minimum w 4 klasach: wewnętrzne, międzymiastowe, komórkowe i międzynarodowe,
b. realizacja połączeń konferencyjnych dla minimum 10 użytkowników,
c. funkcjonalność zawieszenia połączenia,
d. funkcjonalność przekierowania połączenia,
e. identyfikacja połączeń przychodzących (w tym identyfikowanie dzwoniących na podstawie książki telefonicznej),
f. obsługa połączeń oczekujących,
g. funkcjonalność połączeń Sekretarsko-Dyrektorskich,
h. funkcjonalność identyfikacji BLF (Busy Lamp Field),
i. obsługa klawiszy szybkiego wybierania numerów,
j. Wirtualny FAX,
k. Identyfikacja rzmówcy z imienia i nazwiska,
l. Funkcja call back - możliwosć wyjścia z kolejki przez dzwoniącego i późniejsze oddzwonienie,
m. Nagrywanie połączeń,
n. funkcjonalność przekazania połączeń, gdy: abonent rozmawia, nie odbiera telefonu,
o. funkcjonalność globalnej książki telefonicznej dystrybuowanej przez centralę telefoniczną,

Dokument nr: 8/1996

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://wfosigw-katowice.ezamawiajacy.pl/pn/wfosigw-katowice/demand/notice/public/38404/details
TERMIN SKŁADANIA odpowiedzi:
2021-09-13 12:00

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2021

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.