Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4476z ostatnich 7 dni
18456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Wykonanie programu PFU dla zadania Modernizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu

Przedmiot:

Wykonanie programu PFU dla zadania Modernizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu

Data zamieszczenia: 2021-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
ul. Kochanowskiego 2a
60-844 Poznań
powiat: Poznań
https://platformazakupowa.pl/transakcja/506015
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2021-09-13 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
opracowanie Programu funkcjonalno - użytkowego

dla zadania : ,,Modernizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu w KPP Ostrów Wlkp."

Cel opracowania i wymagania ogólne

1. Opracowanie jest wykonywane w celu ogłoszenia postępowania przetargowego na roboty budowlane realizowane w trybie ,,zaprojektuj- wyremontuj".

2. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności :

a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego

b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym

c) Ustawą Prawo budowlane

d) Ustawą Prawo zamówień publicznych

Przedmiotowa nieruchomość stanowi własność Skarbu Państwa i pozostaje w trwałym Zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu.

W latach 2012-2013 wykonano termomodernizację budynku w zakresie ocieplenia ścian i dachu oraz wymianą okien, drzwi zewnętrznych. Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje:

- centralnego ogrzewania(nie podlega wymianie),

- wodno - kanalizacyjną wymaga modernizacji podlega wymianie,

- instalacja elektryczna (instalacja oświetleniowa) podlega wymianie,

- instalacja teletechniczna (nie podlega wymianie)

V.Opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie:

1) KONCEPCJI REMONTU

- rzuty wszystkich kondygnacji budynku oraz parkingu i wejścia głównego do budynku z uwzględnieniem przepisów pożarowych i sanitarnych,

- w zakresie docelowej aranżacji pomieszczeń, korytarzy i wejścia głównego

(schodów) oraz pomieszczenia Dyżurnych w uzgodnieniu z Zamawiającym, oraz terenu zewnętrznego (parking główny) z zagospodarowaniem terenu, instalacją fotowoltaiczną oraz stacją do ładowania pojazdów elektrycznych.

2) PROGRAMU FUNCJONALNO UŻYTKOWEGO (PFU)

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania remontowego pn.: ,,Modernizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu w KPP Ostrów Wlkp " obejmującego:

a) wykaz prac projektowych, wymaganych zgłoszeń lub decyzji, postanowień, uzgodnień;

b) wymianę osprzętu instalacji wewnętrznych (elektrycznej - gniazda 230 V, oświetlenie podstawowe i awaryjno-ewakuacyjne, teletechnicznej - okablowania strukturalnego, systemu CCTV, systemu kontroli dostępu), oraz instalacji zewnętrznej oświetleniowej, instalacji fotowoltaicznej i ładowarki dla samochodów elektrycznych,

c) wykonanie remontu pomieszczeń biurowych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych;

d) wykaz prac remontowych oraz opis przyjętych rozwiązań materiałowych z proponowanymi rozwiązań technicznych z podziałem na poszczególne pomieszczenia;

e) zagospodarowanie terenu (plac parkingowy - wymiana nawierzchni, odwodnienie, instalacja oświetleniowa, CCTV szlaban z kontrolą na kartę lub pilota, ogrodzenie, miejsce wydzielone do skladowania śmieci, fotowoltaika);

f) inwentaryzacji ogólnobudowlanej budynku,

Kompletną inwentaryzację będącą elementem PFU należy umieścić w odrębnym opracowaniu (skoroszycie) i wykonać w zakresie przygotowania niezbędnym dokumentów w celu do uzyskania decyzji o pozwoleniu na remont.

g) wyposażenie kwaterunkowe budynku,

h) dokumentacji fotograficznej

- zdjęcia wnętrz budynku - pomieszczeń przykładowych i charakterystycznych, elementów wymagających modernizacji, przebudowy lub rozbiórki ,

- zdjęcia istniejącego zagospodarowania terenu.

UWAGA:

Układ PFU (strona tytułowa, część opisowa, część informacyjna) winien być zgodny z postanowieniami Rozporządzenia. W przypadku braku konieczności wykonania, któregoś z elementów należy go przywołać i dodać zapis ,,nie dotyczy".

UWAGA:

Należy ją wykonać w formie graficznej i opisowej. Część rysunkowa musi zawierać co najmniej rzuty z wymiarami, a w część opisowa - opis konstrukcji w zakresie niezbędnym do wyceny i przeprowadzenia rozbiórek.

3)OKREŚLENIE PLANOWANYCH KOSZTÓW ROBÓT BUDOWLANYCH (UWZGLĘDNIAJĄCE ETAPOWANIE ZGODNIE Z PODZIAŁEM Z PFU)

- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie okres lenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

UWAGA :

Należy uwzględnić koszty wykonania robót budowlanych z podziałem kosztów na poszczególne branże .

PFU należy wykonać z uwzględnieniem podziału etapowego w podziale kosztów.

VI. Ilość i forma opracowania :

Koncepcja:

a) w formie graficznej i opisowej,

Część rysunkowa musi zawierać rzut z wymiarami i nazwami obiektów/ pomieszczeń, zestawieniem powierzchni, a część opisowa - opis rozwiązań technicznych, funkcjonalnych i materiałowych.

b) wersja papierowa 3 egz. - format rysunków A3, oprawione np.: w skoroszyt plastikowy wpinany, wyposażony w wąsy i grzbiet umożliwiający wpięcie w segregator

c) wersja elektroniczna 1 egz. - nośnik danych typu pendrive, z podziałem na dwa foldery: wersja edytowalna - format plików doc. docx. xls. xlsx. dwg. ath oraz wersja nieedytowalna (SCANY - wydrukowanego i podpisanego opracowania) - format plików pdf.

Całość opracowania:

a) wersja papierowa -3 egz., rysunki - format rysunków A3, opis - format A4, oprawione np.: w skoroszyt plastikowy wpinany, wyposażony w wąsy i grzbiet umożliwiający wpięcie w segregator

b) wersja elektroniczna 1 egz. - nośnik danych typu pendrive, z podziałem na dwa foldery: wersja edytowalna - format plików doc. docx. xls. xlsx. dwg. ath oraz wersja nieedytowalna (SCANY - wydrukowanego i podpisanego opracowania) - format plików pdf. dwg. ath.

Dokument nr: ID 506015

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/506015
Składania : 13-09-2021 12:17:00
Otwarcia : 13-09-2021 12:22:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
SPECYFIKACJA ZAMÓWIENIA
na opracowanie Programu funkcjonalno - użytkowego
dla zadania : ,,Modernizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu w KPP Ostrów Wlkp."
I. Zamawiający
Komenda WojewódzkaPolicji w Poznaniu
60-844 Poznań
ul. Kochanowskiego 2a
II. Lokalizacja inwestycji
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowie Wlkp.
ul. Odolanowska 19
63-400 Ostrów Wlkp

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
ul. Kochanowskiego 2a
60-844 Poznań
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=2021

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2021

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.