Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
958z dziś
5743z ostatnich 7 dni
21328z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Modernizacja oświetlenia ulicznego

Przedmiot:

Modernizacja oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2021-10-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Jabłonna Lacka
ul. Klonowa 14
08-304 Jabłonna Lacka
powiat: sokołowski
tel. 25 787 10 23, faks 25 787 11 49
przetargi@jablonnalacka.com.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Jabłonna Lacka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 25 787 10 23, f
Termin składania ofert: 2021-10-11 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Część I: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Stara Jabłonna"
Część II: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonna Średnia"
Część III: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Dzierzby Włościańskie"
Część IV: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Łuzki"
Część V: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Gródek-Dwór"
I. Opis przedmiotu zamówienia 1. Część I: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Stara Jabłonna" Zakres prac obejmuje: Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego - oprawy sodowe 70-100W - 23szt Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku oprawa LED do 30W, 4100lm z optyką typ 1 wg opisu - 23szt Wykonanie zerowania wysięgnika przewód AsXSn 1x25mm2 - 23szt Oznaczenie opraw napisem UG (Urząd Gminy) - 23 znak. Część II: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonna Średnia" Zakres prac obejmuje: Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego - oprawy sodowe 70-100W - 27szt Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku oprawa LED do 52W, 6600lm z optyką typ 2 wg opisu - 27szt Wykonanie zerowania wysięgnika przewód AsXSn 1x25mm2 - 27szt Oznaczenie opraw napisem UG (Urząd Gminy) - 27 znak. Część III: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Dzierzby Włościańskie" Zakres prac obejmuje: Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego - oprawy sodowe 70-100W - 19szt
Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku oprawa LED do 52W, 6600lm z optyką typ 2 wg opisu - 19szt Wykonanie zerowania wysięgnika przewód AsXSn 1x25mm2 - 19szt Oznaczenie opraw napisem UG (Urząd Gminy) - 19 znak. Część IV: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Łuzki" Zakres prac obejmuje: Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego - oprawy sodowe 70-100W - 20szt Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku oprawa LED do 52W, 6600lm z optyką typ 2 wg opisu - 9szt Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku oprawa LED do 30W, 4100lm z optyką typ 1 wg opisu - 11szt Wykonanie zerowania wysięgnika przewód AsXSn 1x25mm2 - 20szt Oznaczenie opraw napisem UG (Urząd Gminy) - 20 znak. Część V: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Gródek-Dwór" Zakres prac obejmuje: Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego - oprawy sodowe 70-100W - 24szt Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku oprawa LED do 52W, 6600lm z optyką typ 2 wg opisu - 9szt Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku oprawa LED do 30W, 4100lm z optyką typ 1 wg opisu - 15szt Wykonanie zerowania wysięgnika przewód AsXSn 1x25mm2 - 24szt Oznaczenie opraw napisem UG (Urząd Gminy) - 24 znak. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości opraw do zamontowania w przypadku zaoferowanej ceny niższej od tej którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. W przypadku ceny ofertowej wyższej od środków przeznaczonych na realizację, liczba opraw zostanie zmniejszona.

Dokument nr: SG.271.2. 9 .2021

Składanie ofert:
VI. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Jabłonna Lacka Ul. Klonowa 14, 08-304 Jabłonna Lacka w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
,,Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonna Lacka" NIE OTWIERAĆ PRZED 11.10.2021r godz.15:00 - przesłać drogą elektroniczną adres e-mail przetargi@jablonnalacka.com.pl w terminie do dnia 11.10.2021r. , do godz. 15:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2021r.

Wymagania:
Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
r. 3. Kryteria oceny ofert: Cena 100 % 4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert. 6. Inne istotne warunki zamówienia: a. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe. b. Roboty powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz z obowiązującymi normami, wymogami prawnymi w tym zakresie. c. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. d. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. e. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. II. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 5. Opis kryterium:
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert. VIII. Informacje o formalnościach 1. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 3. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uwagi:
IX. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jabłonna Lacka reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Klonowa 14, 08-304 Jabłonna Lacka, e-mail: gmina@jablonnalacka.com.pl, tel. 25 787 10 23 .
2) Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, który jest dostępny pod adresem e-mail: inspektor.rodo@naticom.pl
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwoty obligującej do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego. Dane osobowe osoby upoważnionej do reprezentowania będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ułatwienia kontaktu w sprawach związanych ze złożoną ofertą.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy administratora danych, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej, a także podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz administratorzy systemów informatycznych i sieci komputerowych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany przepisami prawa, w tym przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia. Podanie danych kontaktowych jest dobrowolne.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, których podanie jest dobrowolne, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody - zgodę można cofnąć osobiście lub wysyłając pisemne oświadczenie na adres korespondencyjny administratora danych.

Kontakt:
Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Grzegorz Przesmycki. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 08:00-16:00.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2021

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.