Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4316z ostatnich 7 dni
18866z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przeprowadzenie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji

Przedmiot:

Przeprowadzenie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji

Data zamieszczenia: 2021-11-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bolków Oddział: Referat GKŚ
ul. Rynek 1
59-420 Bolków
powiat: jaworski
https://platformazakupowa.pl/transakcja/538332
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bolków
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2021-11-22 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
GOŚ.271.7.2021 ,,Przeprowadzenie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie Gminy Bolków"
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ,,Przeprowadzenie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie Gminy Bolków" Wykonanie inwentaryzacji i zebranie danych, w tym poprzez spis z natury, dotyczących źródeł niskiej emisji zlokalizowanych na terenie Gminy Bolków 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR -

Dokument nr: ID 538332, GOŚ.271.7.2021

Otwarcie ofert: Otwarcia : 22-11-2021 09:05:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/538332
Składania : 22-11-2021 09:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zapraszamy do składania ofert na usługę ,,Przeprowadzenie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie Gminy Bolków"
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie Gminy Bolków obejmującego swym zakresem w szczególności:
a. inwentaryzację i zebranie danych, w tym porzez spis z natury, dotyczących źródeł niskiej emisji zlokalizowanych na terenie Gminy Bolków obejmujący:
- obiekty mieszkalne: jednorodzinne, wielorodzinne,
- obiekty użyteczności publicznej,
- obiekty przedsiębiorstw, handlu i usług
o łącznej ilości punktów ok. 3000.
inwentaryzacja polega na wypełnianiu ankiet papierowych przez ankieterów w terenie (spis z natury - ankieterzy wracają na nieruchomość gdzie nie było osoby udzielającej informacji 2 razy w godzinach rannych i popołudniowych), wypełnieniu ankiet elektronicznych na stronie internetowej udostępnionej przez Wykonawcę,
przygotowanie wstępnej wersji bazy danych w postaci pliku .exel oraz raportu z inwentaryzacji (.word, .pdf);
uwzględnienie uwag i wniosków Gminy Bolków oraz innych podmiotów;
prezentacja wyników prac na posiedzeniu Sesji/Komisji Rady Miejskiej.
2. Podmioty objęte inwentaryzacją, to przede wszystkim:
- małe kotłownie przydomowe,
- paleniska domowe (piece ceramiczne, piecokuchnie, piece wolnostojące, kominki),
- niewielkie kotłownie do 1 MW dostarczające ciepło do lokali usługowych lub warsztatów,
- kotłownie w obiektach użyteczności publicznej,
- kotłownie w obiektach handlu i usług.
3. Podczas inwentaryzacji, dla każdego zinwentaryzowanego obiektu należy pozyskać następujące dane, w odniesieniu do każdego zinwentaryzowanego obiektu:
1. Dane adresowe:
- miejscowość
- ulica
- numer budynku
- numer lokalu
2. Dane o budynku/lokalu
- typ budynku (rodzaj zabudowy)
- rok budowy
- powierzchnia ogrzewana budynku/lokalu wyrażona m2
- kubatura ogrzewana budynku/lokalu wyrażona m2
3. Rodzaj zainstalowanego źródła na paliwo stałe:
- Piec kaflowy o mocy ......kW, ilość ..... szt.
- Kocioł węglowy o mocy ......kW, ilość ..... szt.
- Kocioł węglowy z podajnikiem o mocy ......kW, ilość ..... szt.
- Kocioł na drewno o mocy ......kW, ilość ..... szt.
- Inne (jakie) .....................o mocy ......kW, ilość ..... szt.
4. Dane dotyczące klasa kotła/pieca
5. Sposób przygotowywania ciepłej wody:
- przez kocioł
- miejscowo ....................................... (jak?)
6. Informacje o zużyciu w budynku/mieszkaniu ilości paliwa w latach 2018, 2019 i 2020
7. Informacje o planowanych inwestycjach w budynku:
a. Wymiana kotła - w ...........roku na ......................................................(moc, klasa)?
b. Montaż instalacji OZE - w ........ roku......................................................(jakie)?
c. Inne ........................................................(jakie?)
4. Termin wykonania zamówienia:
Wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia w terminie do 17 grudnia 2021 roku.
Metody prowadzenia inwentaryzacji źródeł emisji:
1) metoda wywiadu bezpośredniego
Metoda wywiadu bezpośredniego - polega na wypełnianiu ankiety w formie papierowej lub elektronicznej przez reprezentanta gminy podczas oględzin. W ramach tej metody informacje muszą zostać pozyskane od użytkowników lokali lub budynków (np. najemców, właścicieli, zarządców) i spisane na podstawie bezpośredniego kontaktu, z wyłączeniem zbierania
i przetwarzania danych osobowych.
Ankieterzy, w celu pozyskania danych, mają za zadanie przeprowadzenie rozmowy
z respondentem, wspólnej analizy poszczególnych punktów kwestionariusza, a także wypełnienie ankiety.
2) metoda on-line
Metoda on-line polegać będzie na udostępnieniu na stronie internetowej Gminy Bolków ankiety do samodzielnego wypełnienia przez mieszkańców Gminy.
Wskazane jest, aby prowadzenie inwentaryzacji metodą wywiadu bezpośredniego połączone było z równoczesnym zapewnieniem doradztwa w zakresie obowiązującej uchwały antysmogowej, wymiany źródeł ciepła na ekologiczne, poprawy efektywności energetycznej w budynkach i obniżenia kosztów związanych z utrzymaniem mieszkań (np. oszczędność energii) oraz wykonaniem termomodernizacji obiektów w celu zmniejszenia strat ciepła
i obniżenia zużycia energii cieplnej.
W punktach adresowych, w których dla całego budynku wielorodzinnego występuje jedno źródło ciepła, wypełniana jest jedna ankieta dla całego obiektu. Natomiast w zabudowie wielorodzinnej, gdzie jest wiele indywidualnych instalacji grzewczych ankiety prowadzone
są w poszczególnych lokalach.
Realizacja prac prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności Uchwała Nr XXI/505/20 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 16 lipca 2020 r. w sprawie przyjęcia programu ochrony powietrza dla stref w województwie dolnośląskim, w których w 2018 r. zostały przekroczone poziomy dopuszczalne i docelowe substancji w powietrzu wraz z planem działań krótkoterminowych (kod działania DsInZe - ,,Szczegółowa inwentaryzacja źródeł w poszczególnych gminach, w których powinna nastąpić wymiana kotłów na paliwo stałe, a w których nie została ona do tej pory sporządzona- odpowiedzialne wszystkie samorządy gminne województwa dolnośląskiego".
Opracowania stanowiące przedmiot zamówienia mają zostać wykonane w postaci ankiet (ankieta papierowa lub elektroniczna). Wraz z nimi Wykonawca dostarczy część elektroniczną bazę danych z inwentaryzacji, zapisaną w wersji edytowalnej (.exel), na trwałym nośniku informacji (np. płyta CD lub DVD).
Wraz z ankietami, o których mowa powyżej Wykonawca przekaże Zamawiającemu Raport z inwentaryzacji będące podstawą do opracowania przedmiotu zamówienia w formie papierowej i elektronicznej (format .pdf .word).
Termin składania ofert do dnia 22 listopada 2021 roku do godz. 09:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 listopada 2021 roku o godz. 09:05.
Ofertę należy przedstawić na załączonym formularzu ofertowym.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 757413215 wew. 104 w godzinach 8:00 - 15:00
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Gmina Bolków Oddział: Referat GKŚ
ul. Rynek 1
59-420 Bolków
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=2021

© eurobudowa.pl 2004-2021

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.