Przedmiot: | Rozbiórka budynku mieszkalnego oraz garażowego |
Data zamieszczenia: | 2022-05-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta i Gminy Myślenice Rynek 8/9 32-400 Myślenice powiat: myślenicki Telefon: 12 639 23 00 https://portal.smartpzp.pl/gmina-myslenice/public/postepowanie?postepowanie=28400135 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Myślenice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 12 639 23 0 |
Termin składania ofert: | 2022-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbiórka budynku mieszkalnego oraz garażowego zlokalizowanego przy Ul. 3-go Maja 16 w Myślenicach". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (przedmiar robót) do niniejszego zapytania. Wykonawca realizuje całość przedmiotu zamówienia własnym sprzętem, Wykonawca zabezpiecza całość materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość zrezygnowania z zamówienia bez podania przyczyny, Dokument nr: BZP/271/57/2022 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/gmina-myslenice/public/postepowanie?postepowanie=28400135 a) Wypełnione załączniki nr 2 (oferta cenowa oraz wypełniony przedmiar robót) należy przesłać przez portal https://portal.smartpzp.pl/gmina-myslenice w terminie do dnia 13.05.2022 r do godz. 10:00. b) oferta musi być podpisana przez osobę / osoby do tego upoważnione Miejsce i termin realizacji: 1. Termin realizacji zamówienia: 10 tygodni od daty udzielenia zamówienia. Wymagania: Termin związania ofertą wynosi 30 dni. 2. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: a) Cena - 100 % I. RODO 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Myślenice; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@myslenice.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie warunków technicznych zamówienia jest Pani Sylwia Leńczowska-Kościelniak, tel. 12 639 23 33. |
© eurobudowa.pl 2004-2022