Przedmiot: | Uzupełnienia ubytków w nawierzchni asfaltowej masą bitumiczną ,,na gorąco" |
Data zamieszczenia: | 2022-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Gołdap Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap powiat: gołdapski tel. 87 615-60-00, 87 615-08-00 sekretariat@goldap.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Gołdap |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 87 615-60-00, 8 |
Termin składania ofert: | 2022-05-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
roboty obejmujące usunięcie resztek uszkodzonej nawierzchni bitumicznej (m.in. poprzez odcięcie piłą spalinową do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych wraz z tarczą), oczyszczenie miejsca ubytku, skropienie emulsją asfaltową, wypełnienie masą bitumiczną na gorąco, zagęszczenie wibratorem powierzchniowym. Zakres robót obejmuje także transport masy bitumicznej. Uzupełnienie ubytków obejmuje place postojowe i drogi gminne o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Gołdap. Zamawiający będzie zlecał pisemnie lub drogą elektroniczną uzupełnianie ubytków na drogach o nawierzchni bitumicznej według potrzeb (mogą to być także pojedyncze ubytki). Wykonawca określając cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia wypełni formularz ofertowy. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać prace z zachowaniem przepisów bhp. Do rozliczeń przyjęty będzie ciężar objętościowy mieszanki 2,45 t/m3. CPV: 45233142 - 6 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.05.2022 r. o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 30 - I piętro. Składanie ofert: 5. Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap - Punkt Obsługi Mieszkańców - parter budynku Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12 maja 2022 r. do godz. 10.00. 5. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: do 20.12.2022 r. Wymagania: 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty: - posiadające wiedzę i doświadczenie, - dysponujące odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdujące się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej. 6. Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego zapytania, na każdym jego etapie, bez podania przyczyny. 7. Kryteria oceny ofert: Cena - 100 % O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje najniższa cena. Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów tj.: 100 pkt, pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów według wzoru: (cena najniższa: cena badanej oferty) x 100 Cena określona przez Wykonawcę zostanie przyjęta na cały okres ważności umowy, nie będzie podlegała zmianom i waloryzacji. Wykonawca zobowiązany jest do podania łącznej ceny za wykonanie usługi objętej zamówieniem z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z wykonaniem niniejszego zamówienia. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. 8. Instrukcja dla oferentów: 1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. 2. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku składania ofert w języku obcym należy złożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski.. 4. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być opatrzone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, a także posiadać dodatkowe oznaczenie: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, ,,Uzupełnienie ubytków w nawierzchni asfaltowej masą bitumiczną ,,na gorąco" Nie otwierać przed 12.05.2022 r., godz. 10.00 10. Ogłoszenie wyników: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, a która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium ceny. 2. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców. 11. Zawarcie umowy Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2. 12. Informacja o podstawie wykluczenia. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), zwanej dalej ,,ustawą Pzp". W związku z powyższym, Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczy: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. 13. Informacje dodatkowe. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gołdap z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Gołdapi przy Placu Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, 2) inspektor ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Gołdapi kontakt: e-mail: iod@goldap.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym dotyczącym uzupełniania ubytków w nawierzchni asfaltowej masą bitumiczną ,,na gorąco" na terenie gminy Gołdap, 4) Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w szczególności w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego, realizacji umowy zawartej w wyniku jego rozstrzygnięcia, w celach archiwalnych i statystycznych, 5) Pani/ Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawionym do przeprowadzenia w Gminie Gołdap czynności kontrolnych oraz audytowych, 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 7) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 8) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 14. Osoby wyznaczone do kontaktów: Jarosław Duchnowski kierownik Wydziału Infrastruktury i Inwestycji Komunalnych, tel. 87 615 60 21, e-mail: jaroslaw.duchnowski@goldap.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2022