Przedmiot: | Dostawa detali |
Data zamieszczenia: | 2022-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki ul. M. Pożaryskiego 28 04-703 Warszawa powiat: Warszawa tel. +48 22 576 87 90 zamowienia@iel.lukasiewicz.gov.pl https://iel.ezamawiajacy.pl/pn/iel/demand/notice/public/59853/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 22 576 87 9 |
Termin składania ofert: | 2022-05-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA detali I. Przedmiot zamówienia 1. Rodzaj zamówienia ? DOSTAWA ? Usługa ? Robota budowlana 2. Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA detali do budowy stanowiska do badań silnika hulajnogi elektrycznej: ? gniazdo łożyskowe wał17 - 1 szt. ? kieł sprzęgła - 6 szt. ? wał sprzęgłowy - 1 szt. ? wpust wału sprzęgłowego - 1 szt. ? gniazdo łożyskowe wał15 - 1 szt. ? mocowanie silnika - 1 szt. CPV: 31160000-5 Dokument nr: ZPI.2612.29.2022 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://iel.ezamawiajacy.pl/pn/iel/demand/notice/public/59853/details 6. Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej na Platformie pod adresem: https:/iel.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY". VII. Terminy składania ofert oraz związania ofertą 1. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 12 maja 2022 r. do godz. 09:30 (według czasu systemowego na Platformie zakupowej) Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ? Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do: ? 30 dni od dnia przekazania zamówienia; III. Wykonawca, któremu Zamawiający zamierza powierzyć realizację zamówienia (nazwa i adres): PPHU ANMAR S.C. Andrzej Gańko, Mariusz Gańko ul. Lisia 1 05-402 Otwock Wymagania: 3. Zamawiający: ?Nie dopuszcza rozwiązań równoważnych ?Dopuszcza rozwiązania równoważne Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów oznaczenia producenta, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces I NIE WSKAZANO INACZEJ - Zamawiający, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego, wynikające z uzasadnionych potrzeb i konkretnych wymagań funkcjonalnych. Produkty pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach za spełniający wymagania Zamawiającego. 5. Źródło finansowania: ? Środki własne Zamawiającego ? Zamówienie udzielane w ramach projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z budżetu państwa pn:......................./budżetu Unii Europejskiej w ramach programu operacyjnego ......... ? Zamawiający dopuszcza wskazanie własnego terminu realizacji w treści oferty. IV. Możliwość współpracy z Zamawiającym W przypadku, gdy inny Wykonawca jest w stanie zaoferować przedmiot zamówienia spełniający minimalne wymagania Zamawiającego określone niniejszym ogłoszeniem o zamiarze udzielenia zamówienia, może złożyć ofertę według warunków określonych poniżej. V. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Wykonawca oblicza cenę netto i brutto w następujący sposób: cena netto + podatek VAT = cena brutto, wypełniając wszystkie pozycje formularza ofertowego na Platformie zakupowej, w zakresie którego złożona jest oferta. 2. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Zamawiający dopuszcza wyrażenie ceny w walucie euro jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej. 3. Cena oferty musi stanowić pełny koszt, jaki Zamawiający będzie musiał zapłacić wykonawcy za wykonanie zamówienia w pełnym zakresie, w tym koszty dostawy, ryzyko wahania kursów walutowych, koszty obsługi reklamacji itp. 4. Cenę brutto należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadami matematyki). 5. Cena brutto będzie brana pod uwagę w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. VI. Składanie ofert 1. Postępowanie prowadzone jest poprzez bezpłatną Platformę Zakupową, dostępną pod adresem https://iel.ezamawiajacy.pl. 2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce ,,Korespondencja" lub na adres e-mail: zamowienia@iel.lukasiewicz.gov.pl. 4. Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego: https://iel.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. 2) Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Zamawiającego tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl 7. Ofertę należy złożyć w następujący sposób: 1) Wypełnienie Formularza Oferty dostępnego na Platformie. 2) Dodanie w zakładce ,,OFERTY" dokumentów (załączników) określonych w niniejszym ogłoszeniu - podpisanych podpisem elektronicznym przez osoby umocowane. Czynności realizowane są poprzez wybranie polecenia ,,Dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. 3) Zamawiający dopuszcza dodanie do OFERTY załącznika innego niż wypełniony formularz cenowy pod warunkiem że z treść tego dokumentu będzie zawierała wszystkie elementy formularza cenowego, tj. oznaczenie pozycji, nazwę, ilość, cenę netto i wartość netto. Dopuszcza się zawarcie innych informacji. 4) Wykonawca załączając dokument oznacza czy jest on: ,,Tajny" - dokument stanowi ,,tajemnice przedsiębiorstwa" lub opcję ,,Jawny" - niestanowiący tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. 2020 poz. 1913). 5) Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie ,,Złóż ofertę". 6) Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy ,,Oferta została złożona" oraz wygenerowany raport ofert z zakładki ,,Oferty". 7) O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. 8) Po zapisaniu, plik jest w Systemie zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, może go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie ,,Usuń". 9) Wykonawca składa ofertę w formie zaszyfrowanej, dlatego też Oferty nie są widoczne do momentu odszyfrowania ich przez Zamawiającego. Ich treść jest dostępna w raporcie oferty generowanym z zakładki ,,Oferty" 8. Wykonawca może samodzielnie wycofać złożoną przez siebie ofertę. W tym celu w zakładce ,,OFERTY" należy zaznaczyć ofertę, a następnie wybrać polecenie ,,Wycofaj ofertę". 9. Do oferty musi zostać załączona specyfikacja techniczna i/lub inne materiały informacyjne potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w informacji. 10. W przypadku gdy załączona dokumentacja nie pozwoli jednoznacznie stwierdzić, że oferowane rozwiązanie spełnia minimalne wymagania Zamawiającego, Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy jest niezgodna z niniejszą informacją podlega odrzuceniu. 2. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. 3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku gdy do upływu terminu określonego powyżej w ust. 1), Zamawiający nie otrzyma informacji, że inny Wykonawca jest w stanie zaoferować przedmiot zamówienia spełniający jego wymagania minimalne oraz oferty, Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy wskazanemu w pkt III Ogłoszenia. Strona 4 z 4 VIII. Zasady wyboru Wykonawcy innego niż wskazany w pkt III. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty innej niż oferta Wykonawcy wskazanego w pkt III Ogłoszenia WYŁĄCZNIE, gdy łącznie zostaną spełnione następujące warunki: 1) Zaoferowany przedmiot spełnia wymagania dla równoważności określone w ogłoszeniu lub jest tożsamy z przedmiotem zamówienia; 2) Cena złożonej oferty mieści się w kwocie zabezpieczonej na sfinansowanie zamówienia; 3) Jeżeli Wykonawca miał swobodę w zakresie wskazania terminu realizacji zamówienia, będzie on akceptowany przez Zamawiającego z uwzględnieniem ograniczeń terminowych wynikających z jego zobowiązań. |
© eurobudowa.pl 2004-2022