Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Przedmiot: | Wykonanie usługi jednorazowej kontroli technicznej obiektów |
Data zamieszczenia: | 2022-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ul. Partyzantów 42 65-332 ZIELONA GÓRA powiat: Zielona Góra tel. 68 3291714, tel. 68 3291860 biuro.podawcze.pozgo@prokuratura.gov.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | ZIELONA GÓRA |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 68 3291714, tel |
Termin składania ofert: | 2022-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie usługi jednorazowej kontroli technicznej obiektów prokuratur okręgu zielonogórskiego. 1. Niniejsze postępowanie obejmuje przeprowadzenie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego obiektów pozostających w zasobach okręgu zielonogórskiego, zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane. Wykaz obiektów poddawanych kontroli przedstawiono w tabeli, która stanowi załącznik nr 1 niniejszego zapytania. 2. Zamówienie obejmuje także przeprowadzenie przeglądu stanu technicznego i zdrowotnego: a) lasu o pow. 0,88 ha pozostającego na Ośrodku Szkoleniowo - Rekreacyjnym w Niesulicach, na który składają się drzewa gatunku: sosna, brzoza oraz dąb; b) drzew i krzewów pozostających na terenie zabytkowego parku przy obiekcie usytuowanym w Nowej Soli; c) drzew pozostających przy obiekcie w Zielonej Górze i Żaganiu. 3. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia protokołów z przeprowadzonej okresowej kontroli obiektów budowlanych wykonywanej co najmniej raz w roku, dla każdego obiektu osobno. 4. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia zestawienia zawierającego wykaz elementów nie spełniających warunków technicznych zawartych w wymaganiach prawa budowlanego wraz z zaleceniami odnośnie do dalszego postępowania. 5. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia wykazu stwierdzonych usterek lub nieprawidłowości wraz z ich opisem oraz zaleceniami odnośnie dalszego postępowania. 6. W przypadku ujawnienia usterek lub nieprawidłowości wykonawca sporządzi dokumentację projektowo - kosztorysową ich usunięcia (kosztorys inwestorski, techniczny, opis wykonania, kosztorys ofertowy itp.). 7. Wykonawca sporządzi ocenę stanu technicznego i zdrowotnego lasu oraz nasadzeń pozostających przy wskazanych obiektach wraz z określeniem prac do wykonania w najbliższym czasie. W przypadku ujawnienia drzew do wycinki należy je oznakować i sporządzić kompleksową dokumentację, która będzie stanowiła podstawę do ich usunięcia (szacunek brakarski, klasyfikacja i szacunek pozyskanego drewna, szacunek wycinki itp.). 8. Zamawiający przewiduje co najmniej dziesięć spotkań roboczych (wizje lokalne obiektów, omówienie kontroli, skompletowanie dokumentacji). 9. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze wszystkimi przepisami prawa obowiązującego w tym zakresie oraz musi spełniać wszelkie wymagania formalne, wynikające z obowiązujących przepisów. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i ppoż. 11. Wyłączeniu z kontroli podlegają przewody kominowe. CPV: 71356100-9, 71310000-4 Dokument nr: 3033-7.262.61.2022 Składanie ofert: 29. Przygotowaną ofertę, na którą składa się wypełniony druk formularza ofertowego, należy przesłać w terminie do 13.05.2022 r., wyłącznie drogą elektroniczną na adres: biuro.podawcze.pozgo@prokuratura.gov.pl, powołując się na numer postępowania wskazany na wstępie zapytania ofertowego. Miejsce i termin realizacji: 14. W terminie do 31 maja 2022 r. wykonawca przeprowadzi kontrolę wszystkich obiektów, natomiast termin przedłożenia dokumentacji z przeprowadzonej kontroli wraz z opracowaniami upływa z dniem 10 czerwca 2022 r. 23. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 10.06.2022 r. Wymagania: postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000,00 zł, 12. Osoby przeprowadzające kontrole muszą posiadać uprawnienia i kwalifikacje wymienione w art. 62 ust. 4 i 5 ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz.U.2021.2351), należeć do izby inżynierów budowlanych oraz posiadać uprawnienia brakarskie. 13. Wykonawca przedłoży zamawiającemu oryginały dokumentów wymienionych w pkt 12 przed zawarciem umowy, celem sporządzenia poświadczonych kserokopii, które zostaną dołączone do dokumentacji zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 16. Strony, za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, przyjmują rozliczenie ryczałtowe. Oferowana cena jest ostateczna i nie podlega zmianie oraz zawiera wszystkie elementy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia między innymi: koszty dojazdu, materiałów i części, urządzeń pomiarowych, itp. 17. Podstawą do wystawienia faktury za realizację przedmiotu zamówienia stanowi protokół odbioru usługi, podpisany przez strony. 18. Wykonawca osobno wystawi fakturę dla obiektu położonego w Niesulicach. 19. Termin płatności faktur wynosi 21 dni liczonych od daty jej wpływu wraz z protokołem do siedziby zamawiającego. W fakturze wykonawca wskaże numer rachunku bankowego, na który zamawiający przekaże wynagrodzenie. 20. Wykonawca przedstawia ofertę na załączonym formularzu ofertowym (zał. nr 2). 21. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: Przy wyborze oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Lp. KRYTERIUM WAGA 1. Cena 95 % 3. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych 5 % RAZEM 100 % Oferta najkorzystniejsza otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Sposób obliczenia wartości punktowej (P): Kryterium: cena brutto oferty (P1) - 95 % Za spełnienie tego kryterium zamawiający może przyznać maksymalnie 95 punktów. Wartość punktowa tego kryterium zostanie obliczona w następujący sposób: najniższa zaoferowana cena Ilość punktów = brutto cena badanej oferty brutto x 95 Do obliczeń uwzględniona będzie całkowita wartość brutto zgodna z wypełnionym przez wykonawcę formularzem ofertowym (zał. nr 2). Kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych (P2) - 5 %. Jeżeli wykonawca zatrudnia co najmniej 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych i powierzy jej czynności związane z faktyczną realizacją zamówienia oraz złoży takie oświadczenie w formularzu ofertowym (załącznik nr 2), otrzyma z tego tytułu 5 pkt podczas oceny oferty (P2) - 5 %. Wykonawca łącznie otrzyma punktów P = P1 + P2. 22. Zamawiający wymaga podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 24. Termin ważności oferty: 30 dni. 25. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej wartości punktowej, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych wcześniej ofertach. 26. Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje na prośbę wykonawcy. 27. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od podpisania umowy i realizacji zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny. Kontakt: 28. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem są: -> w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych: Stanowisko Specjalista ds. zamówień publicznych Imię i nazwisko Anna Szechowska tel. 68 3291714 -> w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Stanowisko Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego Imię i nazwisko Małgorzata Jasińska tel. 68 3291860 |
© eurobudowa.pl 2004-2022