Przedmiot: | Koszenie poboczy i rowów oraz wycinka krzaków i samosiewów przy drogach gminnych |
Data zamieszczenia: | 2022-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Czudec ul. Starowiejska 6 38-120 Czudec powiat: strzyżowski tel.: (17) 71 72 155, fax: (17) 71 72 131 przetargi@czudec.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Czudec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (17) 71 72 155 |
Termin składania ofert: | 2022-05-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Koszenie poboczy i rowów oraz wycinka krzaków i samosiewów przy drogach gminnych na terenie Gminy Czudec w 2022 r. Nazwa zamówienia: ,,Koszenie poboczy i rowów oraz wycinka krzaków i samosiewów przy drogach gminnych na terenie Gminy Czudec w 2022 r. - zad. nr 1" 3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest koszenie poboczy i rowów oraz wycinka krzaków i samosiewów przy drogach gminnych w 2022 r., na terenie sołectw Czudec i Przedmieście Czudeckie - dł. ok. 50 km, sołectwa Wyżne - dł. ok. 30 km i sołectwa Babica - dł. ok. 20 km; całość o dł. ok. 100 km. 3.2 Wykonawca wykona w ciągu roku dwa koszenia poboczy i rowów przy drogach gminnych (Zamawiający określi termin wykonywania koszeń i ich dokładny zakres). 3.3 Dopuszcza się wykonanie trzeciego koszenia w terminie i zakresie określonym przez Zamawiającego. 3.4 Zamawiający wyznaczy Wykonawcy pobocza i rowy, na których należy wykonać wycinkę krzaków i samosiewów. 3.5 Przedmiot zamówienia będzie realizowany i odbierany etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zakres prac obejmuje również utrzymanie stanu gotowości sprzętu. Użyty sprzęt powinien mieć możliwość koszenia w kilku płaszczyznach (pobocza, skarpy oraz przeciwskarpy rowów). 3.7 Każdy pojazd wykorzystywany do wykonania przedmiotu zamówienia zostanie wyposażony w tracker GPS w celu bieżącej kontroli zakresu wykonywanej usługi. 3.8 Zamawiający dokonywać będzie wyrywkowych kontroli realizacji prac. Niewykonanie, zaniechanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do naliczenia kar umownych. Dokument nr: ZP.271.2.5.2022 Składanie ofert: Oferty należy składać do dnia: 2022-05-12, do godz. 12:00 Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl, za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, Ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, złożona osobiście w: Gmina Czudec, Ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31 października 2022 r. Wymagania: 2. Określenie trybu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.). 6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Cena - 100% Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. 8. Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl Uwagi: 9. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO INFORMACJA O ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W ART. 2 UST. 1 PKT 1 TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA Gmina Czudec z siedzibą przy ul. Starowiejskiej 6, 38-120 Czudec. Numer telefonu: (17) 717-21-00, adres email: ugczudec@czudec.pl INSPEKTOR OCHRONY DANYCH Imię i nazwisko: Daniel Panek, adres email: daneosobowe@czudec.pl CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWY PRAWNE Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1. ODBIORCY DANYCH Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu przetwarzania, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. PRAWA PODMIOTÓW DANYCH Na warunkach Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych podmiotom danych przysługują następujące prawa: dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO); do sprostowania danych (art. 16. RODO); do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); prawo do niepodlegania procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania (art. 22 RODO). W przypadku, gdy realizacja prawa dostępu do danych wymagałaby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani nie może naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników. Skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub ze względu na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Podmiotom danych nie przysługują następujące prawa: w związku z art. 17 ust. 3 lit. d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Podmiotom danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim ich zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Polskim organem nadzoru jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą pod adresem 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, adres email: kancelaria@uodo.gov.pl. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe pochodzą z ofert złożonych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz z przedłożonych, na żądanie zamawiającego, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania. INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI ORAZ PROFILOWANIU Państwa dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. Kontakt: 10. Osoba upoważniona do kontaktów: Andrzej Jastrzębski - inspektor ds. komunikacji tel.: (17) 71 72 155, fax: (17) 71 72 131 przetargi@czudec.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2022