Przedmiot: | Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2022-06-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Długołęce Długołęka ul. Szkolna 40a 55-095 Mirków powiat: wrocławski tel. 71 315 20 50; tel/fax 71 315 20 60 gops@gopsdlugoleka.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Mirków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 71 315 20 50; t |
Termin składania ofert: | 2022-06-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Długołęce zaprasza w drodze zapytania ofertowego do złożenia oferty cenowej na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Długołęce wyszczególnionych w Formularzu rzeczowo - cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania oraz odbiór z Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Długołęce zużytych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Materiały eksploatacyjne dostarczane zostaną do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Długołęce przy Ul. Szkolnej 40a, piętro I, pokój 6, na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, według cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo - cenowym (dotyczy produktów zawartych w Formularzu). 2. Poprzez dostarczenie Zamawiający rozumie transport, załadunek, rozładunek oraz wniesienie materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego tj. pokój 6, piętro I, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Długołęce, gdzie Zamawiający dokonywać będzie odbioru ilościowego i jakościowego materiałów. 3. Materiały eksploatacyjne dostarczone zostaną w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 4. Termin ważności materiałów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. 5. Materiały, o których mowa w ofercie cenowej winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność. 6. Bezpłatny odbiór zużytych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych ok. 40 sztuk zużytych tonerów i bębnów. 7. Wykonawca po dokonaniu odbioru partii zużytych materiałów eksploatacyjnych wystawi i dostarczy Zamawiającemu na własny koszt ,,Kartę Przekazania Odpadów", określającą ilość i rodzaj przekazanych odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. W zakresie odbioru i utylizacji odpadów Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Po przekazaniu zużytych materiałów przez8. Zamawiającego odpowiedzialność za ich zagospodarowanie ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz rzeczowo - cenowy (Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) oraz wzór umowy (Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania) Dokument nr: GOPS.263.5.2022 Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert: Pisemną ofertę cenową należy złożyć w dowolny sposób, spośród podanych poniżej form, w terminie do 20 czerwca 2022 r. do godz. 15.30 ? pisemnej na adres Zamawiającego, lub ? w wersji elektronicznej na adres: gops@gopsdlugoleka.pl Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji usługi: 14 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: Opis sposobu przygotowania oferty cenowej: 1. Oferta cenowa powinna zawierać całkowitą cenę ofertową podaną na Formularzu oferty - Załącznik nr 2 oraz zawierać ceny jednostkowe netto oraz ceny jednostkowe brutto materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, wyszczególnionych w Formularzu rzeczowo - cenowym - Załącznik nr 1. 2. Oferta cenowa powinna zawierać Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 3. 3. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Kryterium oceny i wyboru ofert: Najniższa cena - 100% (cena zawierająca podatek VAT i wszystkie pozostałe koszty niezbędne do realizacji zamówienia). Dodatkowe informacje: 1. Oferty, które wpłyną po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. 3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. |
© eurobudowa.pl 2004-2022