Przedmiot: | Dostawa ZBIORNIKÓW |
Data zamieszczenia: | 2022-06-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
TEF Sp. z o.o Stołczyńska 90 71-869 Szczecin powiat: Szczecin +48 530 022 000 biuro@tef.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/113702 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 530 022 000 |
Termin składania ofert: | 2022-06-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wdrożenie technologii uszlachetnienia sadzy popirolitycznej do sadzy technicznej" Powstaje w kontekście projektu RPZP.01.05.00-32-W042/21 - "Wdrożenie technologii uszlachetnienia sadzy popirolitycznej do sadzy technicznej" Część 1 DOSTAWA ZBIORNIKÓW Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę ZBIORNIKÓW, w związku realizacją projektu pn. "Wdrożenie technologii uszlachetnienia sadzy popirolitycznej do sadzy technicznej". Opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne: 2 zbiorniki nowe lub używane parametry techniczne każdego ze zbiorników: Zbiornik naziemny dwupłaszczowy poziomy: 1. Przeznaczenie: magazynowanie materiałów ciekłych palnych oraz szkodliwych dla środowiska, 2. Długość: max 10,5 metra 3. Średnica: max 2,7 metra 4. Pojemność: minimum 50 000 litrów 5. Wbudowany system pozwalający na odczytanie poziomu napełnienia 6. Przygotowane wyjście do przewodów oddechowych z możliwością wyprowadzenia 7. Osprzęt do tankowania i wytankowania 8. Zbiorniki zgodne ze wszystkimi wymaganiami normatywnymi na terenie Polski 9. Minimalny okres gwarancji: 24 miesiące Wykonawca gwarantuje, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wszelkie wymagania stawiane przez Zamawiającego, jest kompletny, sprawny i zdatny do eksploatacji. W przypadku złożenia oferty używanego środka trwałego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą niniejszych deklaracji i oświadczeń: ? deklarację określającą pochodzenie środka trwałego, ? deklarację, że dany środek nie był w okresie poprzednich 7 lat współfinansowany z pomocy UE lub w ramach dotacji z krajowych środków publicznych, ? oświadczenie, iż cena zakupu używanego środka trwałego nie przekracza jego wartości rynkowej i jest niższa niż koszt podobnego nowego sprzętu. Wzory deklaracji i oświadczenia stanowią integralną część oferty. Brak złożonych deklaracji i oświadczeń wyklucza możliwość skorzystania z oferty (dotyczy tylko używanych środków trwałych). Kod CPV: 44611410-3 Nazwa kodu CPV: Zbiorniki do przechowywania oleju Okres gwarancji Minimum 24 miesiące CPV: 44611410-3 Dokument nr: 2022-1807-113702 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2022-06-22 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2022-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo zachodniopomorskie Powiat Szczecin Gmina Szczecin Miejscowość Szczecin Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-06-30 Koniec realizacji 2022-12-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Zamówienie realizowane jednym etapie. Data początkowa realizacji zamówienia podana poniżej jest datą orientacyjną. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy. Warunki zmiany umowy 9. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. 1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej. 2.Zmiana Umowy wymaga podpisania przez Strony Aneksu. 3.Wprowadzanie zmian do Umowy po jej zawarciu jest dopuszczalne na następujących warunkach: a. jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b. zmiana umownego terminu wykonania Umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili publikacji ogłoszenia na wybór dostawcy, w trakcie trwania postępowania i w chwili zawarcia umowy, w tym między innymi wynikających z nadzwyczajnej sytuacji, spowodowanej globalną epidemią koronowirusa SARS-CoV-2 lub trwającej wojny w Ukrainie, w tym m.in. przerwanie łańcuchów dostaw, skutkujące opóźnieniem dostawy. c. zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu przestojów i opóźnień lub zwłoki po stronie Zamawiającego, lub Wykonawcy (Dostawcy), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień lub zwłoki; d. zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o czas jej występowania; e. zmiana umownego terminu wykonania Umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; f. zmiana umownego terminu wykonania Umowy w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych; g. w przypadku zmiany numerów i/lub nazw katalogowych przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian ceny na wyższą. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym lub je przewyższać; h. w przypadku nieuzyskania planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej lub jego cofnięcia. 4. Zmiany do Umowy mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą ? oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (obligatoryjny), ? deklarację określającą pochodzenie środka trwałego (obligatoryjny tylko dla używanych środków trwałych), ? deklarację, że dany środek nie był w okresie poprzednich 7 lat współfinansowany z pomocy UE lub w ramach dotacji z krajowych środków publicznych (obligatoryjny tylko dla używanych środków trwałych), ? oświadczenie, iż cena zakupu używanego środka trwałego nie przekracza jego wartości rynkowej i jest niższa niż koszt podobnego nowego sprzętu (obligatoryjny tylko dla używanych środków trwałych). W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności lub drogą mailową oferent przesyła skan oryginalnej oferty oraz wymaganych załączników. Oferta wraz z załącznikami dla których Zamawiający określił wzór w zapytaniu ofertowym, musi być sporządzona w języku polskim. Ewentualne dokumenty załączone do oferty muszą być złożone w języku polskim. Oferent składa tylko jedną ofertę na Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do ZO. Dopuszcza się złożenie oferty wyłącznie w walucie PLN. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis I. Zakaz powiązań kapitałowych i osobowych 1) W celu uniknięcia konfliktu interesów o udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub z osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, lub pozostawanie w innym związku niż wskazane w pkt. a)-d) powyżej jeżeli naruszają zasady konkurencyjności, w tym zasady wydatkowania środków publicznych. 2) Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty: ? oświadczenia i deklaracje wskazane w punkcie 13 niniejszego zapytania II. Dodatkowe warunki a. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań, w trakcie postępowania w formie pisemnej. Pytania należy zadać poprzez Bazę Konkurencyjności, w przypadku gdyby z przyczyn technicznych nie można było zadać pytań za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności, można zadać pytania na adres mailowy: biuro@tef.com.pl. Osoba do kontaktu: Daniel Walles. Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: +48 530 022 000. b. Złożenie oferty przez Oferenta, nie stanowi złożenia zamówienia przez Zamawiającego. c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. d. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty oferenta, jeżeli zaproponowana cena jest rażąco niska a w szczególności jeżeli jest niższa o 30 % od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, w przypadku, gdy wezwie oferenta do udzielenia stosownych wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, a ten nie udzieli takich wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. e. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2022-06-14 Data ostatniej zmiany 2022-06-14 14:32:40 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium 1: Cena - waga kryterium: 100 % (100 pkt.) Algorytm przyznawania punktacji za spełnienie w/w kryterium oceny oferty został zaprezentowany w p. 5 Zapytania Ofertowego, dołączonego do niniejszego formularza w formie skanu podpisanego dokumentu. Kontakt: Osoby do kontaktu Daniel Walles tel.: +48 530 022 000 e-mail: biuro@tef.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2022