Przedmiot: | Modernizacja i remont odcinka drogi |
Data zamieszczenia: | 2022-06-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14 11-100 Lidzbark Warmiński powiat: lidzbarski tel. +48 89 767 85 00 um@lidzbarkw.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Lidzbark Warmiński |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 89 767 85 0 |
Termin składania ofert: | 2022-06-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 1. Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia: Modernizacja i remont odcinka drogi publicznej gminnej Nr 209022N-1 ulicy Ogrodowej w Lidzbarku Warmińskim. 3. Opis stanu istniejącego: Odcinek podlegający remontowi jest zróżnicowany pod względem istniejącej nawierzchni, przekroju i spadków. Nawierzchnia jest zdegradowana w wyniku wieloletnich prac remontowych. Posiada liczne ubytki, spękania. Średnia szerokość jezdni wynosi 6,0 m, droga znajduje się w obszarze zabudowanym, posiada przekrój uliczny z obustronnym chodnikiem. Wody opadowe odprowadzane są powierzchniowo. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót zgodnie z poniższym : 1) Regulacje krawężników (betonowych i kamiennych). - regulacja krawężników kamiennych i betonowych w ilości 150 mb. 2) Regulacje studni i zaworów: - regulacja pionowa zaworów wodociągowych w ilości 1 szt. - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych w ilości 1 szt. 3) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych: - czyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej nieulepszonej wraz z dwukrotnym skropieniem nawierzchni asfaltem w ilości 545,00 m2. 4) Wykonanie nowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych wytwarzanych i wbudowywanych na gorąco: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości 4 cm w ilości 545,00 m2. Roboty należy wykonać zgodnie z normami i obowiązującą wiedzą techniczną oraz zgodnie z poniższym: 5) Krawężniki wystające o świetle 12 cm układać na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm i ławie betonowej z oporem. Połączenie krawężników z jezdnią należy uszczelnić bitumiczną masą zalewową. 6) Krawężniki wtopione o świetle 2 cm układać na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm i ławie betonowej z oporem. Połączenie krawężników z jezdnią należy uszczelnić bitumiczną masą zalewową. 7) Odwodnienie powierzchni utwardzonych będzie się odbywać powierzchniowo, spadki poprzeczne i podłużne nie ulegają zamianom. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia czy istniejące spadki pozwalają na odpływ wody oraz ewentualną ich korekcję. 8) Wszystkie istniejące pokrywy studni i zaworów należy wyregulować do powierzchni jezdni. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z normami, obowiązującymi przepisami, z aktualną posiadaną najnowszą wiedzą techniczną oraz z zasadami doświadczenia zawodowego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe podczas wykonywania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Dokument nr: RI.273.57.2022 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-06-21 10:05:00 15. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.06.2022 roku o godz. 10:05 w Urzędzie Miejskim w Lidzbarku Warmińskim, przy Ul. A. Świętochowskiego 14, w pokoju 205. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert / wniosków: 2022-06-21 10:00:00 14. Termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21.06.2022 r. do godz. 10:00. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, umieścić w zabezpieczonej kopercie oraz wysłać pocztą lub dostarczyć osobiście na adres: (Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, Ul. Świętochowskiego 14. Kopertę należy opisać w następujący sposób: ,,Oferta na: zadanie pn.: Modernizacja i remont odcinka drogi publicznej gminnej Nr 209022N-1 ulicy Ogrodowej w Lidzbarku Warmińskim. Miejsce i termin realizacji: 7. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: Zamówienie udzielane jest z wyłączeniem procedur określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający informuje , iż krawężniki, które będą podlegały wymianie po wcześniejszym zgłoszeniu przez Wykonawcę Zamawiającemu zostaną dostarczone przez Inwestora. 8. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady zrealizowanego przedmiotu zamówienia wynosi: 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego robót budowlanych wykonanych bez zastrzeżeń; 9. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: o nie podlegają wykluczeniu; o spełniają warunki dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższe warunki, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższe warunki, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższe warunki, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 10. Informacje na temat zakresu wykluczenia 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 2) Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego; 3) Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia o wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. 11. Wymagane dokumenty i oświadczenia: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego; c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego; d) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego; e) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. f) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz przedstawi najniższą cenę za wykonanie całego zakresu zamówienia. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Lidzbarku Warmińskim, po wyznaczonym terminie składania ofert, zostaną zwrócone bez otwierania. Informacja z otwarcia ofert zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego. Kontakt: 13. Osoby prowadzące zamówienie (kontakt): Ireneusz Sławiński tel. 89 767 85 50, Sylwia Welc tel. 89 767 85 50. |
© eurobudowa.pl 2004-2022