Przedmiot: | Usługa przeglądów i konserwacji systemów ppoż |
Data zamieszczenia: | 2022-06-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PROKURATURA OKRĘGOWA WYDZIAŁ BUDŻETOWO-ADMINISTRACYJNY ul. Hetmańska 45 d 35-078 RZESZÓW powiat: Rzeszów Tel. 17 50 61 200 Fax. 17 50 61 203 zamowienia@rzeszow.po.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | RZESZÓW |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 17 50 61 200 Fa |
Termin składania ofert: | 2022-06-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE o zamówieniu publicznym, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł 1. Zamawiający - Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie, Ul. Hetmańska 45d, 35-078 Rzeszów, zaprasza do złożenia oferty na ,,Przegląd i konserwacja systemów ppoż., oświetlenia ewakuacyjnego oraz sprawdzenie działania Przeciwpożarowego Głównego Wyłącznika Prądu w obiektach Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie". 2. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty: 1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów i konserwacji systemów ppoż., oświetlenia ewakuacyjnego oraz sprawdzenie działania Przeciwpożarowego Głównego Wyłącznika Prądu w obiektach Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia w II częściach tj.: Część I - Przegląd i konserwacja systemów ppoż., oświetlenia ewakuacyjnego oraz sprawdzenie działania Przeciwpożarowego Głównego Wyłącznika Prądu w obiektach Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie. Część II - Przegląd i konserwacja Systemu Centralnej Baterii typu NETLIGHT sterującego pracą opraw oświetlenia ewakuacyjnego i oznakowania ewakuacyjnego w budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie. 1. Część I - Przegląd i konserwacja systemów ppoż., oświetlenia ewakuacyjnego oraz sprawdzenie działania Przeciwpożarowego Głównego Wyłącznika Prądu w obiektach Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie. 1. Przegląd i konserwacja systemu sygnalizacji pożaru SAP w budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie Ul. Hetmańska 45d Zakres czynności przeglądu i konserwacji systemu sygnalizacji pożaru SAP winien obejmować przeprowadzenie prób zalecanych dla obsługi codziennej, miesięcznej i kwartalnej w tym, co najmniej: 1) Sprawdzenie stanu jednostki centralnej 2) Sprawdzenie działania jednostki centralnej w warunkach ,,Alarm" i ,,Awaria" wraz z niezbędnymi testami działania jej elementów 3) Sprawdzenie dopływu prądu 4) Sprawdzenie działania urządzeń rejestrujących 5) Sprawdzenie działania urządzeń sygnalizacyjnych (zamawiający dopuszcza sprawdzenie kolejnych 25% czujek w odstępach kwartalnych ) 6) Sprawdzenie poprawności przekazywania sygnałów do urządzeń zewnętrznych 7) Sprawdzenie poprawności działania detektorów 8) Alarmowa aktywacja nieautomatycznych przycisków alarmowych UWAGA: WYKAZ URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPROSZENIA. 2. Przegląd i konserwacja systemu oddymiania w budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie Ul. Hetmańska 45d Zakres czynności przeglądu i konserwacji systemu oddymiania winien obejmować w szczególności: 1) Sprawdzenie poprawności działania klap i okien dymowych 2) Sprawdzenie instalacji elektrycznej W budynku zainstalowano system SAP Cerberus Pro firmy SIEMENS oraz system oddymiania D+H Mechatronik, centrala oddymiania typu RZN 44XX-4/-KS/-M/-M RZN 43xx-E. W skład systemu oddymiania wchodzą ręczne przyciski oddymiania (RT45) i przewietrzania (RT45-LT), 3 klapy oddymiające każda z 1 siłownikiem. 3. Przegląd i konserwacja systemu oddymiania w budynku Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie i Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów, Ul. Lisa Kuli 20 Zakres czynności przeglądu i konserwacji systemu oddymiania winien obejmować w szczególności: 1) Sprawdzenie poprawności działania okien dymowych, drzwi i bram przeciwpożarowych 2) Sprawdzenie instalacji elektrycznej W skład systemu odymiania wchodzi: centrala oddymiania RZN 4404, akumulatory 12V/3 Ah, czujki DUR, przyciski ROP, sygnalizator SAK, gniazdo G-40, centrala zamknięć ogniowych BAZ, elektrotrzymacze, siłowniki KA 32/800, przycisk oddymiania RT-42, przycisk przewietrzania LT-43U, okna oddymiające, drzwi przeciwpożarowe dwuskrzydłowe, bramy przeciwpożarowe /PENEDER/ 4. Przegląd i konserwacja Stałego Urządzenia Gaśniczego SUG PLISZKA na FE-36 w budynku Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie i Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów, Ul. Lisa-Kuli 20 (IV piętro). Zakres czynności przeglądu i konserwacji Stałego Urządzenia Gaśniczego SUG PLISZKA na FE-36, centrala Automatycznego Gaszenia IGNIS 5120M winna obejmować: 1) drożność dysz, przewodów (czy nie są zapchane przez ciała obce) 2) przewody, zbiorniki, połączenia - czy nie są uszkodzone 3) sprawdzenie ciśnienia w zbiornikach (poprzez wykręcenie manometru i wkręcenie nowego) 4) sprawdzenie stanu centrali i plomb 5) wywołanie testu konserwatora 6) sprawdzenie stanu okablowania 7) wykonanie testu czujników dymu 8) wykonanie testu przycisków 9) wykonanie testu sygnalizatorów 10) sprawdzenie zgodności instrukcji 11) sprawdzenie zasilania podstawowego 12) sprawdzenie zasilania awaryjnego 13) sprawdzenie stanu akumulatorów 14) sprawdzenie przesyłania sygnałów do systemów zewnętrznych Zestawienie zbiorcze urządzeń Stałego Urządzenia Gaśniczego Pliszka na FE-36: 1) zbiorniki ze środkiem gaśniczym o poj. 7,83 l (typu CA 6F), 2) uchwyty do mocowania zbiorników, 3) łączniki butlowe z manometrem, 4) zawory elektromagnetyczne, 5) krańcowe wyłączniki ciśnieniowe (presostaty), 6) dysze dozujące, 7) rurki miedziane, 8) układ sterowania SUG z centralą automatycznego gaszenia - IGNIS 1520M, 9) czujka optyczna z gniazdem, 10) okablowanie Zamawiający wymaga posiadania przez osoby wykonujące czynności przeglądów technicznych certyfikaty dla personelu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065). UWAGA: WYKAZ URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD SYSTEMÓW OBEJMUJE ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPROSZENIA. 5. Sprawdzenie działania Przeciwpożarowego Głównego Wyłącznika Prądu oraz dwóch wyłączników UPS w budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie Ul. Hetmańska 45d. - przez osobę posiadająca uprawienia eklektyczne SEP E i D. 6. Przegląd i konserwacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie i Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów, Ul. Lisa Kuli 20 (III, IV, V piętro). Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne w obiekcie obejmuje oświetlenie wybranych pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych tj. 36 sztuk lamp oraz 8 znaków ewakuacyjnych. Wybrane oprawy oświetlenia podstawowego zostały wyposażone w elektroinwertery o czasie podtrzymania 1h. System posiada dodatkowo odświetlenie znakami ewakuacyjnymi kierunkowymi usytuowanymi na wysokości powyżej 2 m od posadzki. Czas działania w/w opraw min. 1 h Zakres czynności przeglądu i konserwacji oświetlenia ewakuacyjnego winien obejmować w szczególności: ? Sprawdzenie poprawności działania lamp i znaków ewakuacyjnych ? Sprawdzenie podtrzymania czasu działania opraw ? Sprawdzenie instalacji 2. Część II - Przegląd i konserwacja Systemu Centralnej Baterii typu NETLIGHT sterującego pracą opraw oświetlenia ewakuacyjnego i oznakowania ewakuacyjnego w budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie. Przegląd i konserwacja systemu Centralnej Baterii obejmuje wszystkie prace, które są związane ze sprawnością opraw i urządzeń, a w szczególności: ? pomiar praca w sieci / praca awaryjna / przełączanie urządzeń ? kontrola mechaniczna urządzeń ? kontrola prądu ładowania i ustawienie prądu ładowania ? pomiar napięcia baterii na początku obciążenia wzgl. pomiar napięcia ogniw ? kontrola funkcji pozostałych elementów elektronicznych urządzeń ? kontrola źródeł światła tylko w oprawach z modułem adresowym ? interpretacja wyników wskazanych przez urządzenie CB ? sporządzenie protokołu z przeglądu technicznego wraz z wypisaniem usterek i zaleceń ? w zakres prac związanych z przeglądem systemu nie wchodzi wymiana uszkodzonych elementów elektronicznych lub źródeł światła Cały system składa się z 121 sztuk lamp oraz 27 znaków ewakuacyjnych. Usługa winna zostać wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r., Nr 109, poz. 719 z późn. zm.). Wszystkie wykonane czynności winny zostać odnotowane w książkach pracy systemów oraz potwierdzone pisemnymi protokołami przeglądów okresowych. CPV: 50.70.00.00-2, 50.71.10.00-2 Dokument nr: 3036-7.262.72.2022 Składanie ofert: 9) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Ofertę na załączonym formularzu należy złożyć w terminie do dnia 22 czerwca 2022 r., w wersji elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@rzeszow.po.gov.pl Miejsce i termin realizacji: 2) Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od daty podpisania umowy Wymagania: 3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) zdolności technicznej lub zawodowej 1) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą: a) odpowiednie dla rodzaju instalacji uprawnienia dozorowe i eksploatacyjne wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1008 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 z 2003 r. poz. 828 z późn. zm.) - uprawnienia elektryczne E i D do 1kV instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. - dotyczy części I zamówienia. b) certyfikaty dla personelu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) - dotyczy części I zamówienia. 2) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada certyfikat dla przedsiębiorców zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) - dotyczy części I zamówienia. 2. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień zawarcia umowy. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. 4) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie powyższego należy przedłożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do Ogłoszenia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z niezbędnymi informacjami i oświadczeniem Wykonawcy dotyczących tych osób, zgodnego z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do Ogłoszenia - dotyczy części I zamówienia. e) aktualny certyfikat dla przedsiębiorców zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) - dotyczy części I zamówienia. 5) Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: 1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: zamowienia@rzeszow.po.gov.pl 2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie procedury - Pan Damian Skrobacz, nr telefonu: 17 50 61 267, adres mailowy: zamowienia@rzeszow.po.gov.pl 2) w zakresie przedmiotu zamówienia - Pani Dawid Rojek, nr telefonu: 17 50 61 254 adres mailowy: zamowienia@rzeszow.po.gov.pl 6) Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 7) Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. 8) Opis sposobu przygotowywania ofert: 1. Zamawiający zaprasza Wykonawcę do złożenia oferty w postępowaniu zgodnie z załączonym formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia. 2.Oferta musi zawierać kolejno : 1) formularz ofertowy 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do Ogłoszenia 12) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty. 13) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: Wzór umowy stanowi załącznik nr 5A część I, załącznik 5B część II do Ogłoszenia. 15) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 zł , oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2020, poz. 1740). 3) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z niezbędnymi informacjami i oświadczeniem Wykonawcy dotyczących tych osób, zgodnego z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do Ogłoszenia. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6) aktualny certyfikat dla przedsiębiorców zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065). 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów określonych w ust.8 pkt 2 ppkt. 3-6 najpóźniej w dniu wyznaczonym jako data zawarcia umowy. 17) Załącznikami do niniejszego Ogłoszenia, stanowiącymi jego integralną część, są dokumenty wymienione w jego treści. Uwagi: 10) Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Cena musi być podana w PLN i w takiej walucie będzie rozliczane zamówienie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 2. W cenie ofertowej winny zostać ujęte przewidywane koszty związane z realizacją zamówienia. 3. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. 4. Oferowane ceny są stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 11) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 1. Jedynym kryterium oceny oferty jest cena - waga 100% Oferty, które nie podlegają odrzuceniu z postępowania zostaną ocenione wg wzoru: PC= CN/CB x 100 , gdzie: PC - ilość punktów w kryterium cena, CN - cena najniższa, CB - cena badana 2. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie informuje: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Hetmańskiej 45d, 35-078 Rzeszów, REGON 000000402, NIP 813-270-35- 18, tel. 17 50 61 200, fax 17 50 61 203, e-mail: sekretariat@rzeszow.po.gov.pl. 2. Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie jest Pan Wojciech Pieniążek. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@rzeszow.po.gov.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie - Inspektor Ochrony Danych, ul. Hetmańska 45d, 35-078 Rzeszów. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: a.art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Przegląd i konserwacja systemów ppoż., oświetlenia ewakuacyjnego oraz sprawdzenie działania Przeciwpożarowego Głównego Wyłącznika Prądu w obiektach Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie, sygnatura 3036-7.262.72.2022, prowadzonym w oparciu o Regulamin udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 zł w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie; b. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu podjęcia działań przed zawarciem tej umowy i jej wykonaniem; c. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze zgodnie z przepisami szczegółowymi. d. art. 6 ust. 1 lit f RODO, w celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń Zamawiającego w umowie z Wykonawcą, jako prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.poz.1129 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 5. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu związanym z zawarciem, wykonaniem i archiwizacją niniejszej umowy. Ponadto informuje się, że dane osobowe dotyczące Wykonawcy i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz dane dotyczące podmiotów na zasoby, na które Wykonawca się powołuje w tym postępowaniu, będą przetwarzane zgodnie z treścią art. 13 RODO; 6. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Podanie przez Państwo danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem współpracy. Wynika to bezpośrednio z przepisów ustawy Pzp i jest związane z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają również z ustawy Pzp; 8. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz powierzone podmiotom współpracującym na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie; 9. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 10. Wykonawca ma prawo dostępu do treści danych, żądania ich sprostowania, usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 11. W związku z RODO, każda ze Stron oświadcza, że pozyskała od osób, których dane osobowe przywołała w niniejszej umowie oraz innych osób reprezentujących ją w procesie realizacji umowy, niezbędne zgody (jako administrator danych) na przekazanie tych danych drugiej ze Stron w związku z wykonaniem niniejszej umowy. 12. Przekazanie tych danych jest równoznaczne ze złożeniem przez Stronę przekazującą oświadczenia, że jest uprawniona do: przetwarzania danych tych osób, przekazania danych drugiej Stronie umowy i upoważnienia drugiej Strony umowy do przetwarzania tych danych na zlecenie Strony przekazującej w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej umowy. Strona otrzymująca dane będzie przetwarzała otrzymane dane tylko w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej umowy. 13. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z powyższą klauzulą informacyjną i ją zrozumiał. |
© eurobudowa.pl 2004-2022