Przedmiot: | Usługa sprzątania posesji |
Data zamieszczenia: | 2022-06-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie ul. Szarych Szeregów 7 10-072 Olsztyn powiat: Olsztyn tel.: (089) 524 14 50 wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (089) 524 14 5 |
Termin składania ofert: | 2022-06-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa sprzątania posesji Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania posesji Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie przez 12 miesięcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 3. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje tabeli formularza oferty. 5. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w terminie składania ofert, po wcześniejszymi przesłaniu wniosku zainteresowanego na adres: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl 6. Wykonawca wykona usługę samodzielnie lub zobowiązuje się, że min. 1 pracownik wykonujący usługi sprzątania posesji, będą w okresie realizacji umowy zatrudniony na 1/8 etatu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 655). 7. Koszty pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2021 poz. 1690). CPV: 90610000-6 Dokument nr: WIW-A-AGZ.2600.1.114.2022.DB.LC Otwarcie ofert: 3. Otwarcia ofert dokonuje się w dniu, w którym upływa termin składania ofert w danym postępowaniu lub dnia następnego, gdy termin składania ofert został wyznaczony do końca dnia. 4. Oferta złożona po upływie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu nie podlega badaniu i ocenie. O fakcie tym powiadamia się Wykonawcę, który złożył ofertę po terminie składania ofert (e-mailowo). Składanie ofert: 1. Oferty składa się: 1) w formie pisemnej na adres Zamawiającego - Ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn lub 2) za pośrednictwem faksu - nr faksu (089) 524 14 77 lub 3) poczty elektronicznej - e-mail wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 22 czerwca 2022 r. o godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: od 1 lipca 2022 r. przez 12 miesięcy. Wymagania: IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OCENA ICH SPEŁNIENIA 1. Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu. 2. Oferty Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, nie zostaną rozpatrzone przez Zamawiającego na dalszym etapie badania ofert. Zamawiający zweryfikuje powyższe na podstawie informacji zawartych w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego dostępnych na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości https://ems.ms.gov.pl (Informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z Rejestru przedsiębiorców pobranej na podstawie ust. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym lub na podstawie informacji zawartych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dostępnych na stronie internetowej https://prod.cedig.gov.pl. V. DOKUMENTY ORAZ OŚWIADCZENIA, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty, zgodnie z formą przyjętą przez Wykonawcę: 1) wypełnioną i podpisaną ofertę, 2) pełnomocnictwo (jeżeli przewiduje). 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli pełnomocnictw lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy nie będzie podlegała rozpatrzeniu. 3. Zamawiający jednokrotnie wzywa do uzupełnienia dokumentu. 4. Pełnomocnictwa uzupełniane na wezwanie Zamawiającego na podstawie ust. 2, muszą zostać złożone w wyznaczonym terminie i w formie wskazanej przez Zamawiającego. 5. Oferta nie podlega uzupełnieniu. Niezłożenie oferty lub złożenie w formie innej niż wskazana w rozdziale IX ust. 3 skutkować będzie nierozpatrzeniem Oferty Wykonawcy na dalszym etapie badania. VI. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIE OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 1. Korespondencję dotyczącą zamówienia Wykonawca i Zamawiający mogą przekazywać w formie pisemnej, faksem na nr: (089) 524 14 77 lub drogą elektroniczną: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl 2. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Katarzyna Białek (sprawy merytoryczne), Luiza Cytarska (sprawy formalne), od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00. 3. Zamawiający zamiennie dopuszcza porozumiewanie się drogą mailową na adres: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl , adm@olsztyn.wiw.gov.pl lub adm.zamowienia@olsztyn.wiw.gov.pl (sprawy proceduralne, wysyłanie zawiadomień itp.). 4. Korespondencja powinna być opatrzona znakiem sprawy. VII. ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA DO SKŁADANIA OFERT 1. Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść niniejszego zapytania. Dokonane w ten sposób uzupełnienie stanie się integralną częścią zapytania. Jednocześnie dokonana zmiana zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 2. Jeżeli w przypadku zmiany treści zapytania niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców zamieszczając informację na stronie internetowej. VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni, począwszy od dnia upływu terminu składania ofert. IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, w przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty, żadna z ofert nie zostanie rozpatrzona w dalszym badaniu. 3. Oferty składa się w języku polskim, w formie pisemnej (złożonej w siedzibie Zamawiającego) lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub zaufanym/ osobistym lub w postaci elektronicznej (jako skan oferty). 4. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wykonawca wykaże Zamawiającemu umocowanie do złożenia oferty, art. w przypadku spółki cywilnej może to być umowa spółki cywilnej a jeżeli z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty konieczne jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej, bądź też przez pełnomocnika. 5. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do Oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii (dopuszcza się skan). Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa skutkować będą nierozpatrzeniem oferty w dalszym badaniu. 6. Oferta musi zawierać: 1) oznaczenie Wykonawcy (nazwa i siedziba), 2) cenę wraz z podatkiem VAT, podaną cyfrowo i słownie, 3) inne informacje niezbędne do oceny oferty. 7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. 8. Zamawiający informuje, iż oferty składane w postępowaniu są jawne. 9. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) naniesione przez Wykonawcę po sporządzeniu oferty powinny być podpisane lub parafowane przez osobę podpisującą ofertę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 10. Wielkość i układ załączonego do niniejszego zapytania wzoru oferty może zostać przez Wykonawcę zmieniony, jednak treść oferty winna odpowiadać treści zapytania. 11. W trakcie prowadzonego postępowania nie podlegają ujawnieniu informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł oraz wykazał, że nie mogą być one udostępniane, za wyjątkiem zawartych w ofertach informacji dotyczących: nazwy (firmy) Wykonawcy i jego adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia publicznego, okresu gwarancji i warunków płatności. XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY 1. Cena brutto oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść przy realizacji zamówienia, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, kosztów transportu do siedziby Zamawiającego, innych opłat i podatków - z uwzględnieniem ewentualnych upustów i rabatów. 2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie ceny były podane z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.: 1) ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 zaokrąglić należy w dół, 2) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę. 3. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich, nie dopuszcza się prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. 4. Cena oferty i ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wszystkie inne koszty oraz ewentualne upusty i rabaty a także wszystkie potencjalne ryzyka ekonomiczne, jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu umowy, wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę na podstawie wszelkich wymogów związanych z realizacją zamówienia, w szczególności: a) koszty pracy - przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U z 2018, poz. 2177 z późn. zm.); b) koszty eksploatacji wykorzystywanego sprzętu i urządzeń do prac porządkowych, koszty użytych materiałów, transportu, koszty ubezpieczenia, amortyzacji itp.; c) podatek od towarów i usług obowiązujący na dzień składania ofert oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług; d) inne opłaty (jeżeli Wykonawca takie przewiduje). 5. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 6. Wykonawca wskazuje w formularzu oferty: a) cenę jednostkową brutto za 1 metr kwadratowy świadczenia usługi sprzątania posesji (średnia cena bez względu na porę roku), b) ryczałtowa wartość miesięczną za sprzątanie posesji, c) łączną wartość brutto i netto za 12 miesięcy za realizację zamówienia obliczoną na podstawie cen jednostkowych, ilości metrów oraz ilość miesięcy; d) W ten sposób obliczona cena brutto podana w złotych jest uważana za cenę ofertową i będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert. XII. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERTY 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami: 1) Cena oferty brutto - 100 %, 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 3. Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych lub innych omyłek niepowodujących istotnych zmian w treści ofert. 5. Zamawiający może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów. 6. Zamawiający ma możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, jeśli: 1) cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia (przez rażąco niską cenę należy rozumieć sytuację, gdy cena oferty jest niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert lub cena oferty jest niższa o co najmniej 30% od szacunkowej wartości zamówienia), i/lub 2) treść oferty jest niespójna lub budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów. 7. W takiej sytuacji Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy w formie mailowej o udzielenie wyjaśnień lub złożenie dowodów wyceny elementów oferty mających wpływ na wysokość ostatecznej ceny oferty. 8. W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów albo złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie. 9. Dopuszcza się negocjowanie z Wykonawcami (pisemne) cen i pozostałych elementów ofert złożonych w wyniku przeprowadzonego rozeznania rynku w przypadku, gdy: 1) najniższa zaoferowana cena przekracza wysokość środków przeznaczonych na realizację zamówienia; 2) w zamówieniu uzyskano oferty z tymi samymi cenami; 3) bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia jest taki sam. 10. Z przeprowadzonych negocjacji sporządza się protokół z negocjacji. 11. Nie jest dopuszczalne by w efekcie negocjacji uzyskano cenę mniej korzystną niż złożona pierwotnie. XIII. ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA - WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ, ZAMKNIĘCIE LUB UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA 1. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego (np. jest niepodpisana), 2) jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia lub zawiera zmianę opisu przedmiotu zamówienia, 3) złożoną przez Wykonawcę w liczbie większej niż jedna oferta, 4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 5) Wykonawca wykonał nienależycie na rzecz Zamawiającego zamówienia publiczne, w szczególności: ? nie wykonał zamówienia w umówionym terminie, ? nie dostarczył przedmiotu zamówienia o właściwej jakości i parametrach, ? nie wywiązywał się w terminie z warunków gwarancji lub rękojmi, ? wykonał zamówienie, które było obarczone wadami powodującymi konieczność poniesienia dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez Zamawiającego. 6) zawiera rażąco niską cenę lub gdy Wykonawca nie złożył wystarczających wyjaśnień lub złożone wyjaśnienia są niewystarczające i cena nadal budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sformułowanymi w zapytaniu ofertowym. 2. Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, złożonej przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, na każdym jego etapie, bez podania przyczyny. 4. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku: 1) gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający zwiększy tę kwotę, 2) braku ofert, w tym odrzuconych. 5. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację; 2) Wykonawcach, których oferty nie zostały rozpatrzone wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym; 3) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. 6. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty / odrzuceniu oferty lub w przypadku unieważnienia/ zamknięcia postępowania Zamawiający zamieści o tym fakcie informację na swojej stronie - jeżeli rozeznanie rynku zostało wszczęte poprzez umieszczenie zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej lub prześle do Wykonawców, którzy otrzymali zapytanie. Zamawiający poinformuje Wykonawców o dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, przesyłając informację na adres e-mailowy Wykonawców podany w ofercie. XIV. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY Projektowane postanowienia umowy zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. XV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 1. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, przekaże Zamawiającemu następujące informacje dotyczące: 1) osób, które będą podpisywać umowę, 2) osób do kierowania pracami Wykonawcy i kontaktowania się z Zamawiającym, do kontroli przebiegu realizacji umowy (e-mail, telefon), 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy prześle Zamawiającemu: 1) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, 2) aktualny dokument ubezpieczeniowy (polisa OC) potwierdzony za zgodność przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może, po uzgodnieniu, przesłać jednostronnie podpisane egzemplarze umowy drogą korespondencyjną (w formie pisemnej - pocztą) lub (w formie elektronicznej - jako pdf). 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny. XVI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.0.2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018 r. str. 2) Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii w Olsztynie informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Olsztynie ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn. 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Olsztynie następuje za pomocą adresu e-mail: rodo@olsztyn.wiw.gov.pl lub korespondencyjnie na w/w adres. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia. Podstawą przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych. 4. Dane Pani/Pana mogą być udostępniane przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania oraz wypełnienia obowiązku archiwizacyjnego, wynikającego z obowiązujących przepisów prawa. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. XVII. POSTANOWNIENIA KOŃCOWE 1. Zamawiający nie przewiduje zaliczek. 2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4. Od czynności dokonanych przez Zamawiającego w toku niniejszego postępowania, w tym czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zamknięcia postępowania, Wykonawcom nie przysługuje odwołanie. 5. W sprawach nieuregulowanych w zapytaniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku. |
© eurobudowa.pl 2004-2022