Przedmiot: | Naprawa kotła olejowego w bazie magazynowo-biurowej |
Data zamieszczenia: | 2022-06-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów ul. Kochanowskiego 2a 60-844 Poznań powiat: Poznań https://platformazakupowa.pl/transakcja/627794 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2022-06-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Naprawa kotła olejowego w bazie magazynowo-biurowej KWP w Poznaniu Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 1 Naprawa kotła olejowego w bazie magazynowo-biurowej KWP w Poznaniu.Policji w Obornikach 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - Dokument nr: ID 627794 Otwarcie ofert: Otwarcia : 17-06-2022 08:05:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/627794 Składania : 17-06-2022 08:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie: Naprawa kotła olejowego w bazie magazynowo-biurowej KWP w Poznaniu. Termin realizacji wykonania usługi do dnia 30. 06. 2022 roku Kocioł typu Buderus GE 315, 140 KW Zakres prac: - wyłączenie kotłowni - spust wody z instalacji co - demontaż osłon blaszanych i izolacji termicznej, demontaż automatyki i zabezpieczeń, - demontaż palnika olejowego z drzwiami, demontaż czopucha dla dokładnego czyszczenia kotła i instalacji odprowadzania spalin, - wymiana zaworu trójdrożnego oraz zaworu odcinającego, - wymiana uszkodzonych elementów palnika: elektroda zapłonowa z okablowaniem, dysze, fotoelement, - montaż nowych drzwi oraz palnika, - montaż nowego zaworu trójdrożnego z napędem mieszacza oraz zaworu odcinającego wraz z wykonaniem w tej części nowej instalacji c.o. - naprawa instalacji c.o. w sali użytkowej, - napełnienie instalacji, sprawdzenie szczelności instalacji oraz kotła, - montaż nowej kompletnej automatyki serii 5000 (sterownik R5311 + moduł FM-MM z czujnikami) dedykowanej dla tego ktła, - wykonanie nowej instalacji po stronie nisko i wysokonapięciowej związaną z wymianą regulatora, - montaż izolacji termicznej na korpusie kotła oraz osłon blaszanych, - uruchomienie, konfiguracja automatyki, - ustawienie programu i parametrów pracy grzania i produkcji ciepłej wody, - sporządzenie dokumentacji z wykonanych czynności, - gwarancja na wykonane prace - 24 miesiące. Wymagane dokumenty: - zaświadczenie o wpisie na listę Pracowników Zabezpieczenia Technicznego wydane przez Komendę Wojewódzką Policji - Uprawnienia SEP Grupa 1 pkt 2, 3, 19 na stanowisku Dozór Grupa 3 pkt 4, 6, 7, 8, 10 na stanowisku Dozór W przypadku braku dołączenia wymaganych dokumentów/uprawnień oferta nie będzie brana pod uwagę. Wymagania Zamawiającego: Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto Termin realizacji zamówienia do 30. 06 2022 r. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy. Płatność - przelew z terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót. Roboty zostaną opłacone przelewem po otrzymaniu prawidłowych faktur łącznie z podpisanym protokołem odbioru robót potwierdzających wykonanie wad. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto 2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić 3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów ul. Kochanowskiego 2a 60-844 Poznań Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=2022 |
© eurobudowa.pl 2004-2022