Przedmiot: | Modernizacja terenu siłowni zewnętrznej oraz wykonanie dwóch boisk |
Data zamieszczenia: | 2022-06-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielcu ul. Solskiego 1 39-300 Mielec powiat: mielecki jgodek@mosir.mielec.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Mielec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2022-06-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do składania ofert cenowych na wykonanie : ,,Modernizacja terenu siłowni zewnętrznej oraz wykonanie dwóch boisk do gry w bule' 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Odchwaszczenie donic, rabat ozdobnych, uzupełnienie materiału roślinnego oraz kruszywa na łącznej powierzchni 141m2. Odchwaszczenie ciągów komunikacyjnych i uzupełnienie powierzchni z kamienia pomiędzy rabatami i urządzeniami do ćwiczeń na łącznej powierzchni 320m2. Wykonanie dwóch boisk do gry w bule zgodnie ze specyfikacją o łącznej powierzchni 120m2. Wykonanie podłoża z tłucznia lub żwiru na pozostałej części rabaty o łącznej powierzchni 255m2 na której planowane są boiska do gry w bule Zamontowanie dodatkowych miejsc siedzących (lub ławek) w bliskiej odległości od planowanych boisk do gry w bule. Nasadzenia z ziół i roślin pachnących w bliskiej odległości planowanych miejsc siedzących. W załączeniu szkic. Dokument nr: 13/ZP/30E/2022 Otwarcie ofert: 11. Otwarcie ofert nastąpi 21.06.2022 r. o godz. 12:00. Składanie ofert: 10. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21.06.2022 r. do godz. 11:00 w formie: papierowej (osobiście, poprzez operatora pocztowego) na adres: Ul. Solskiego 1, 39-300 Mielec faksem na nr : nie dotyczy elektronicznej na e-mail: jgodek@mosir.mielec.pl Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia do 31 lipca 2022 r. Wymagania: ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące zamówieniao wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000,00 zł netto 4. Okres gwarancji: 12 miesięcy 5. Warunki płatności: Wykonawca składający ofertę musi być zarejestrowany jako czynny podatnik VAT. Należność za realizację przedmiotu Umowy płatna będzie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 6. Inne istotne warunki zamówienia (np. warunki udziału w postepowaniu, przesłanki wykluczenia wykonawcy, przesłanki odrzucenia oferty): O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienie do prowadzenia określonej działalności lub wykonywania czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; dysponują zasobami finansowymi lub ekonomicznymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. 7. Kryterium oceny ofert - cena 100%. 8. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny. 9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ,,Oferta" z Załącznika nr 2; do złożonej oferty należy dołączyć wszystkie zamieszczone Załączniki podpisane przez osobę upoważnioną; oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną i zeskanowana do formatu .jpg/.pdf lub opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym; w przypadku przesłania oferty w formie papierowej poprzez operatora pocztowego lub złożonej osobiście, na kopercie należy umieścić napis ,,Oferta na wykonanie płyty niecki basenowej." |
© eurobudowa.pl 2004-2022