Przedmiot: | Zakup i dostawa mat przerostowych |
Data zamieszczenia: | 2022-06-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Krasnystaw Plac 3 Maja 29 22-300 Krasnystaw powiat: krasnostawski 82 576 21 57, FAX 82 576 23 77 organizacyjny@krasnystaw.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Krasnystaw |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 82 576 21 57, FAX 82 |
Termin składania ofert: | 2022-06-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Zakup i dostawa mat przerostowych w ramach zadania pod nazwą: ,,Zagospodarowanie terenu po byłym kółku Rolniczym na Przedmieściu Góry - działka nr 416/1 - Fundusz sołecki"" I. Opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zakup i dostawę mat przerostowych o powierzchni 142,5 m 2 tj.: 95 sztuk elementów o wymiarach 1 x 1,5 m z elementami mocującymi (min. 6 szpilek na 1 element maty), w ramach zadania pn.: ,,Zagospodarowanie terenu po byłym kółku Rolniczym na Przedmieściu Góry - działka nr 416/1 - Fundusz sołecki". II. Do obowiązków Wykonawcy należy również w szczególności w ramach wynagrodzenia umownego: 1. Dostawę przedmiotu umowy fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i prawnych; 2. Dostarczenie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych do danej dostawy w dwóch kompletach, tj. karty technicznej, karty gwarancyjnej, instrukcji montażu, atestu, certyfikatu HIC itp. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione. 3. Zamawiający zleca dostawę, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy bez zbędnej zwłoki, w terminie określonym w projekcie umowy, przy zachowaniu należytej staranności. 4. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot umowy posiadał stosowny certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1177 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujących upadki lub równoważne. Certyfikaty powinny być wydane przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w przedmiotowym obszarze (w danym programie certyfikacyjnym).III. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć kartę techniczną elementu. CPV: 45112723-9 Dokument nr: WO.271.3.6.5.2022 Składanie ofert: VII. Forma złożenia oferty: 1. Oferty w formie pisemnej - należy składać w siedzibie Zamawiającego, parter sala I - Biuro Obsługi Mieszkańców lub przesłać na adres e-mail organizacyjny@krasnystaw.pl (skan oferty w formie pisemnej lub postać elektroniczna opatrzona podpisem kwalifikowanym, osobistym lub zaufanym) w terminie do dnia 21.06.2022 r. do godz. 10 00 . Miejsce i termin realizacji: V. Termin wykonania zamówienia: Od dnia zawarcia umowy - 6 tygodni. Wymagania: Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwana dalej ustawą ,,Pzp". Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania przepisów ustawy. Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł. VI. Kryterium oceny ofert: jedynym kryterium jest cena (odrębnie dla każdej części zamówienia) oferta o najniższej cenie (brutto) ilość punktów (max 100 pkt) - ---- ------------ --------------------- -- x 100% cena oferty badanej (brutto) 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwane dalej ,,korespondencją") Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. 3. Korespondencję należy kierować na adres: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22- 300 Krasnystaw lub e-mail organizacyjny@krasnystaw.pl. 4. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje korespondencję drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony potwierdzają fakt jej otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana prze Zamawiającego na e-mail podany przez Wykonawcę została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią. 6. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7. Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie obciążenia publiczno-prawne w tym należne części składek na ubezpieczenia społeczne opłacane przez Zamawiającego. 8. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania oferty. 9. Oferty niekompletne lub złożone po wymaganym terminie nie będą brane pod uwagę. VIII. Informacja o wkluczeniach Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.IX. Wybór najkorzystniejszej oferty: 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie. 2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium najniżej ceny. 3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania. Z upoważnienia Burmistrza Krasnegostawu Kontakt: 5. Osobą upoważnioną do udzielania informacji w zakresie przedmiotu zamówienia jest Pani Anna Błaszczak - tel. 82 576 21 57 wew. 114, w zakresie procedury: Pani Dorota Miś - tel. 82 576 21 57 wew. 161. |
© eurobudowa.pl 2004-2022