Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4506z ostatnich 7 dni
21065z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Części zamienne do sprzętu technologicznego, akcesoria elektryczne

Przedmiot:

Części zamienne do sprzętu technologicznego, akcesoria elektryczne

Data zamieszczenia: 2022-07-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A
600-lecia 9
62-540 Kleczew
powiat: koniński
063 247-30-62
osinski.grzegorz@kwbkonin.pl
https://kwbkonin.logintrade.net/zapytania_email,1400702,144b9e5a307f6904b3d77e5b1892a216.html
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew
Wadium: ---
Nr telefonu: 063 247-30-62
Termin składania ofert: 2022-08-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
LUZK07- Części zamienne do sprzętu technologicznego, akcesoria elektryczne.
Treść zapytania:
PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin Spółka Akcyjna (Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty pisemnej w trybie konkurs ofert na zakup i dostawę części zamiennych do sprzętu technologicznego, akcesoria elektryczne.
1) Przedmiot zamówienia:
a) zgodnie z poniższym wykazem,
[Jakiekolwiek odstępstwa od specyfikacji przedmiotu zamówienia wymagają wyraźnego opisania w treści składanej oferty.]
2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Materiał musi być fabrycznie nowy.
b) Wykonanie zgodnie z załączoną dokumentacją.
d) Warunki gwarancyjne - 12 miesięcy od daty dostawy; Dostawca w treści oferty może podać lepsze warunki gwarancyjne.
3) Warunki dostaw/wykonania:
a) Transport na koszt Dostawcy.
b) Termin: W ciągu 10 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia, ewentualnie prosimy wskazać możliwie najbliższy termin realizacji.
c) Miejsce i godz. odbioru: Magazyny M01 (adres magazynu: Ul. 600-lecia 9, 62-540 Kleczew, tel. 63 247 6168) lub M02 (adres magazynu: Lubstów-Police, 62-610 Sompolno,
tel. 63 247 8178) w godz.ch od 6:00 do 13:00, wyłącznie w dni robocze.
d) Wymagane dokumenty w momencie fizycznej dostawy: wz. lub kopia faktury, wymagane prawem dokumenty będące podstawą odbioru atest materiałowy lub certyfikaty jakości, zgodności itp.
e) Wymagane jest poprawne zaadresowanie oraz umieszczenie numeru zamówienia w widocznym miejscu elementu dostawy - brak pełnego i poprawnego adresu dostawy lub brak numeru zamówienia umieszczonego w widocznym miejscu może spowodować odmowę przyjęcia przesyłki.
f) W przypadku gdy rozładunek zamówionego materiału wymaga dodatkowego rozładunku i załadunku materiału przeznaczonego dla innych Odbiorców, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy jego rozładunku.
4) Termin i forma płatności:
a) przelew 30 dni po otrzymaniu poprawnej faktury,
b) Zamawiający działając na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 118) oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6) tej ustawy.
5) Złożenie oferty handlowej jest:
a) równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem treści niniejszego zaproszenia do składania ofert, regulaminu Internetowej Platformy Zakupowej dostarczanej przez Logintrade Sp. z o.o. oraz Ogólnych Warunków Zakupów umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego,
b) równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem wzoru umowy (jeżeli jest dołączony do zaproszenia), oświadczeniem o braku zastrzeżeń do projektu umowy i zobowiązaniem do podpisania umowy w przypadku wyboru jego oferty oraz zobowiązaniem odesłania podpisanej umowy Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 5 dni od jej otrzymania,
c) potwierdzeniem poprawności danych teleadresowych umieszczonych w Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego,
d) potwierdzeniem posiadania pełnomocnictwa do składania ofert w imieniu Dostawcy/Wykonawcy przez osobę składającą ofertę na Internetowej Platformie Zakupowej Zamawiającego,
e) w przypadku udziału Oferenta w dogrywce potwierdzeniem akceptacji zawartych w opisie dogrywki warunków,
f) oświadczeniem Oferenta, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu udziału w niniejszym postępowaniu zakupowym, oraz zapoznał się z klauzulą informacyjną umieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego,
g) oświadczeniem Oferenta, że jest czynnym podatnikiem VAT, a brak posiadania statusu czynnego podatnika VAT wymaga wyraźnego określenia w treści składanej oferty,
h) oświadczeniem Oferenta, że oferta będzie wiążąca 30 dni od dnia zakończenia zbierania ofert określonego w niniejszym zaproszeniu, a w sytuacji, gdy przeprowadzona zostanie dogrywka w formie negocjacji lub aukcji Oferent nie zmieni swojej oferty w dogrywce, jego oferta pozostanie wiążąca w okresie ujętym w niniejszym zaproszeniu.
6) Oferty:
a) Oferty będą przyjmowane od dnia: 29.07.2022 r. od godz. 14.00.
b) Oferty będą przyjmowane do dnia: 05.08.2022 r. do godz. 11.00.
c) Składanie ofert częściowych: Dopuszczalne.
d) Składanie ofert równoważnych: Dopuszczalne.
e) Oferty należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej.
f) Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z opracowaniem ofert i o ile nie określono inaczej nie zwraca materiałów przesłanych w związku z ofertą.
g) Otwarcie ofert nastąpi bez obecności Oferentów.
h) Przewidywany termin wyboru najkorzystniejszej oferty: do 10.08.2022 r.
i) Kryterium wyboru oferty: cena.
j) Oferta musi zawierać:
i) dane Oferenta składającego ofertę,
ii) proponowane wynagrodzenie netto w PLN ze wszystkimi składnikami,
iii) adres mailowy do prowadzenia korespondencji,
k) Wymagania formalne udziału w postępowaniu:
i) Złożenie oferty w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem.
ii) Załączenie w internetowym formularzu dokumentów: nie dotyczy.
7) Wadium: nie dotyczy.
8) Oferent, jeżeli inaczej nie ujęto w załączonym do zaproszenia projekcie umowy, zobowiązuje się do zapłaty kar umownych:
a) za odstąpienie od realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Dostawcy/Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto za tę część przedmiotu zamówienia, której dotyczy odstąpienie,
b) za zwłokę w dostawie/wykonaniu - w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia, za każdy dzień zwłoki, nie mniej jednak niż 200 zł,
c) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w okresie gwarancji oraz rękojmi w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia za każdy dzień zwłoki licząc od dnia, w którym wada powinna być usunięta.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) Odmowy przyjęcia dostawy w przypadku braku pełnego i poprawnego adresu dostawy i numeru magazynu oraz braku numeru zamówienia umieszczonego w widocznym miejscu elementu dostawy.
b) Odmowy przyjęcia dostawy w przypadku braku dokumentów identyfikujących dostawę ("WZ", faktura lub list przewozowy) lub braku dokumentów określonych w punkcie 3 ppkt d.
c) Odmowy rozładunku w przypadku gdy rozładunek dostarczonego materiału wymaga dodatkowego rozładunku i załadunku materiału przeznaczonego dla innych Odbiorców.
d) Odmowy rozładunku materiałów dostarczonych po godz. 13:00.
e) Odrzucenia oferty jeżeli jej treść jest niezgodna z zaproszeniem do złożenia Oferty.
f) Zażądania od każdego Oferenta dodatkowych wyjaśnień, oświadczeń lub oryginału dokumentów dopuszczających do postępowania.
g) Zmiany treści ogłoszenia lub warunków postępowania.
h) Swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
i) Częściowego wyboru oferty - w ramach danej pozycji, lub - po wspólnym uzgodnieniu: częściowego wyboru oferty również z jednej pozycji.
j) Stosowania dogrywki (np. aukcji lub negocjacji) do postępowań realizowanych w trybach które przewidują taką możliwość.
k) W sytuacji dogrywki w formie aukcji odmowy uznania zgłoszenia przez Oferenta problemów technicznych (uniemożliwiających udział w aukcji) w przypadku braku uczestnictwa Oferenta w aukcji testowej.
l) Żądania od Dostawcy/ Wykonawcy pisemnego potwierdzenia cen na materiały/usługi objęte postępowaniem.
m) W przypadku wyboru oferty żądania od Dostawcy/ Wykonawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia pisemnie, faxem lub pocztą elektroniczną.
10) Pozostałe:
a) Przetarg nie odbywa się w myśl przepisów zawartych w ustawie prawo zamówień publicznych.
b) Komunikacja z Oferentami w trakcie procesu zakupu będzie prowadzona przez platformę zakupową, faxem oraz pocztą elektroniczną.
c) Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań w formie pisemnej do dwóch dni roboczych przed dniem rozpoczęcia zbierania ofert, a odpowiedzi zostaną opublikowane do dnia rozpoczęcia zbierania ofert. Pytania należy kierować do kupca prowadzącego postępowanie: Grzegorz Osiński, mail: osinski.grzegorz@zepak.com.pl.
d) W przypadku konieczności ponownego zakupu materiału ujętego w wybranej ofercie i potwierdzenia przez Dostawcę utrzymania ceny oraz dostępności, Zamawiający pozostawia sobie możliwość złożenia ponownego zamówienia.
e) Dostawy mogą być realizowane na podstawie zawartej umowy lub zamówienia.
Opracował: Grzegorz Osiński.
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link
1. WYŁĄCZNIK WYCIĄGANY 1420100000Szczegółowy opis pozycji: Brak tekstu 15 szt. 000000000000325342
2. WYŁĄCZNIK WYCIĄGANY DUŻY 1420100500Szczegółowy opis pozycji: Brak tekstu 15 szt. 000000000000325529
3. PRZEŁĄCZNIK 3-POŁ.Z OPORNIKIEM 543.11.00Szczegółowy opis pozycji: Brak tekstu 10 szt. 000000000000302674
4. ZESTAW WKŁADEK BEZP. PŁASKICH SAM.Szczegółowy opis pozycji: Brak tekstu 20 szt. 000000000000302602
5. PRZYCISK D/TD-15E/H/TD-25G/H 453453C1Szczegółowy opis pozycji: Brak tekstu 10 szt. 000000000000308478
6. LAMPA OŚW. TABL. REJ. 1400697100Szczegółowy opis pozycji: Brak tekstu 10 szt. 000000000000320653
7. WYŁĄCZNIK ŚWIATEŁ POZYCYJNYCH 303110955Szczegółowy opis pozycji: Brak tekstu 10 szt. 000000000000319453
8. KOŃCÓWKA KABL. ŻEŃSKA J2,5Szczegółowy opis pozycji: Brak tekstu 200 szt. 000000000000512485
9. KOŃCÓWKA KABL. ŻEŃSKA F2,5Szczegółowy opis pozycji: Brak tekstu 200 szt. 000000000000512484
10. PAS KLIN. SPZ 812 LPSzczegółowy opis pozycji: Brak tekstu 10 szt. 000000000000312135
11. CIĘGNO 384371102Szczegółowy opis pozycji: Katalog części, poz. 26 tabl. 10-22 TD-25cs-3 4 szt. 000000000000343476
12. SIMMERING 28X40X7/8 01034698 CORTECO 4 szt. 000000000000022779

Dokument nr: Z3779/19490

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kwbkonin.logintrade.net/zapytania_email,1400702,144b9e5a307f6904b3d77e5b1892a216.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
29- 07- 2022 14: 00
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
05- 08- 2022 11: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
02- 08- 2022 10: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kwbkonin.logintrade.net/zapytania_email,1400702,144b9e5a307f6904b3d77e5b1892a216.html

Miejsce i termin realizacji:
Termin: W ciągu 10 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia, ewentualnie prosimy wskazać możliwie najbliższy termin realizacji.
Miejsce i godz. odbioru: Magazyny M01 (adres magazynu: Ul. 600-lecia 9, 62-540 Kleczew, tel. 63 247 6168) lub M02 (adres magazynu: Lubstów-Police, 62-610 Sompolno,
tel. 63 247 8178) w godz.ch od 6:00 do 13:00, wyłącznie w dni robocze.

Wymagania:
Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu):
Jak w treści zaproszenia

Uwagi:
Kryteria oceny oferty
Cena - 100%
Dodatkowe warunki formalne:
Jak w treści zaproszenia
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Grzegorz Osiński
tel: 063 247-30-62
e-mail: osinski.grzegorz@kwbkonin.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2022

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.