mazowieckie (Warszawa)
Przedmiot: | Świadczenie usługi oprysku środkami chemicznymi wraz z zakupem preparatu |
Data zamieszczenia: | 2022-07-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu ul. Grudziądzka 159 87-100 Toruń powiat: Toruń 56 63 98 119, 601 649 338 sekretariat@mpo.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 56 63 98 119, 601 64 |
Termin składania ofert: | 2022-08-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe otwarte Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu zaprasza do złożenia oferty' cenowej na usługę polegającą na oprysku środkami chemicznymi wraz z zakupem preparatu. III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oprysku środkami chemicznymi wraz z zakupem preparatu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Dokument nr: OCH/P-71/2022 Składanie ofert: IX. Miejsce, sposób i termin składania ofert: 1. Ofertę w formie pisemnej w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu opatrzonej opisem ,,Oferta na usługę oprysku środkami chemicznymi wraz z zakupem preparatu, nie otwierać przed dniem 01.08.2022 r. godz. 1230" należy złożyć w sekretariacie Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu do dnia 01.08.2022 roku, do godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy od daty zawarcia umowy do 31 sierpnia 2022 r. Wymagania: II. Tryb udzjelenia zamówienia 1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego otwartego, przewidzianego dla postępowań, których wartość szacunkowa jest niższa niż 130 000 zł, w sposób przejrzysty, proporcjonalny i zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. 2. Do zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r,, poz. 1129 ) ww. ustawa nie ma zastosowania. 3. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. V. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę 1 doświadczenie, znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi i zawodowymi do wykonania zamówienia. VI. Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika. 3. Aktualny Odpis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. VII. Opis sposobu przygotowywania ofert 1. Ofertę należy sporządzić z należytą starannością w języku polskim, w formie pisemnej, z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik I do Zapytania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wprowadzania przez wykonawców zmian w zakresie formularza. 2. Oferta winna być podpisana przez wykonawcę zgodnie z regułami jego reprezentacji. Należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. 3. Bezpośrednio za wypełnionym formularzem oferty winny być umieszczone dokumenty wymienione wpkt. VI. 4. W przypadku wprowadzania poprawek do treści oferty jeszcze przed jej złożeniem, każdą poprawkę należy nanieść czytelnie, przekreślając wcześniejszy błędny zapis i wpisując obok niego zapis poprawny. Obok tak sporządzonej poprawki należy umieścić podpis wykonawcy zgodny z regułami jego reprezentacji oraz wpisać datę naniesienia poprawki. 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. VIII. Kryteria oceny ofert Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną na realizację przedmiotu zamówienia (cena - 100%). 2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a uprawnienie to powinno wynikać z odpisu z KRS/CEIDG, a w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika -z odpowiedniego pełnomocnictwa. 3. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu umowy, w tym koszty transportu. X. Termin związania ofertą Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert. XII. Udzielenie zamówienia Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego oraz ze złożoną ofertą. XIII. Postanowienia umowy/zamówienia 1. Zamawiający dokona zapłaty należności w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy Wykonawcy, który będzie rachunkiem widniejącym w elektronicznym wykazie podatników VAT (w tzw. ,,białej liście podatników VAT"). 2. Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych oraz załącznika nr 1 do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. i jest podatnikiem VAT, posiada numer NIP: 879-016-92-80. XIV. Unieważnienie postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia prowadzonego postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu wykonawcom nie przysługuje prawo do żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego. XV. Środki ochrony prawnej Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej wskazane w ustawie Prawo zamówień publicznych. Uwagi: XVI. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Toruniu pod numerem KRS 0000151221, NIP 879-016-92-80, REGON 870525973, tel. 56-63-98-119, e-mail: sekretariat@mpo.torun.pl (dalej: MPO); 2. Administrator Wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych wysyłając e-mail na adres: iocKfb.mpo.lornn.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora (jak wyżej); 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na MPO; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie krócej niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania; 5. Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów, na których zasoby powołują się wykonawcy; 6. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję, wpływającą do MPO w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 7. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane i przekazywane: organom administracji publicznej, służbom, sądom i prokuraturze i innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z MPO przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.; 8. Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane i przekazane sądom i prokuraturze, podwykonawcom MPO, czyli podmiotom z których usług MPO korzysta w ramach prowadzonej działalności w postaci banków, firm informatycznych dostarczających rozwiązania informatyczne, ubezpieczycieli, agencji reklamowych, inne podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także Gminie Miasta Toruń; 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych: - dostępu do swoich danych osobowych; - ich sprostowania; - ograniczenia icli przetwarzania; - przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych; - wniesienia sprzeciwu. 10. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); 11. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji m iędzy narodowej; 12. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Jednocześnie Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w ait. 14 ust. 5 RODO. Kontakt: XI. Sposób porozumiewania się i dane kontaktowe W toku postępowania Zamawiający i Wykonawcy będą się porozumiewać, w tym składać wnioski i oświadczenia pisemnie lub drogą elektroniczną. Adres e-mail Zamawiającego do korespondencji: sekretariat@mpo.torun.pl. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Kierownik Wydziału Oczyszczania - Andrzej Komuda, nr tel.: 601 649 338 |
© eurobudowa.pl 2004-2022