lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Głogów)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Jabłonna)
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2022-08-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Połaniec ul. Ruszczańska 27 28-230 Połaniec powiat: staszowski tel: (+48 15) 8650-305, fax: (+48 15) 8650-328 malgorzata.kruzel-witek@poczta.polaniec.eu |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Połaniec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: (+48 15) 8650-3 |
Termin składania ofert: | 2022-08-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz polskim prawem budowlanym w imieniu i na rzecz Gminy Połaniec nad realizacją zadania inwestycyjnego: ,,Budowa przydomowych pompowni ścieków wraz z zasilaniem energetycznym oraz rurociągami ciśnieniowymi na terenie Miasta i Gminy Połaniec." Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych dotyczy zadania inwestycyjnego /wykonania 10 szt. pompowni określonych wyżej/, określonego w zakresie rzeczowym robót, który jest dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/635153. 2. Obowiązki inspektora nadzoru określone są we wzorze umowy zał. nr 1 do niniejszego zapytania. 3. Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana jako inspektor nadzoru posiadała uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie m.in. sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych zawodowego lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów oraz przynależała do właściwiej Izby samorządu. Dokument nr: GOS.271.197.2022.KGOS Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Połańcu , ul. Ruszczańska 27, na biurze podawczym lub przesłać na adres mailowy malgorzata.kruzel-witek@poczta.polaniec.eu do dnia 02.08.2022 r. do godz. 10.00. Wymagania: 4. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby ubiegające się o zamówienie posiadają wymagane uprawnienia i zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej Izby (kserokopie bądź skany uprawnień i zaświadczeń). 5. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę wraz ofertą wymaganych dokumentów Zamawiający wezwie takiego Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Przewidywany okres realizacji zadania inwestycyjnego, którego nadzór jest przedmiotem niniejszego zapytania: 2 miesiące od dnia podpisania umowy. 6. Warunki płatności: zgodnie ze wzorem umowy. Wzór umowy - załącznik nr 1 został załączony doniniejszego zapytania ofertowego. 7. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Małgorzata Kruzel-Witek. 8. Treść oferty: zgodnie z załączonym do niniejszego zapytania wzorem oferty - załącznik nr 2. Oferta opatrzona datą, winna być podpisana przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. 10. Kryterium wyboru: cena 100%. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 11. Wynagrodzenie ofertowe Wykonawcy, obejmuje całkowity koszt realizacji umowy, w tym koszt dojazdów, zakwaterowania, koszty użycia materiałów i narzędzi Wykonawcy, należności publicznoprawne, w tym podatkowe oraz składki na ubezpieczenie społeczne, zarówno te leżące po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, w przypadku osoby fizycznej, nieprowadzącej działalności gospodarczej. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą wśród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.13. Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe. 14. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) z postępowania wyklucza się: 1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Uwagi: Ochrona Danych Osobowych Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Połaniec, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, tel. 15 8650 305, 2) inspektorem danych osobowych w Gminie Połaniec jest Pan Andrzej Strycharz e-mail: andrzej@e-direction.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i będą przetwarzane w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa, 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 7) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych * ; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego * Do obowiązków Wykonawcy, ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie w formularzu oferty. Kontakt: ZAPYTANIE OFERTOWE 1. Zamawiający: Gmina Połaniec, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec tel: (+48 15) 8650-305, fax: (+48 15) 8650-328 Przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz polskim prawem budowlanym w imieniu i na rzecz Gminy Połaniec nad realizacją zadania inwestycyjnego: ,,Budowa przydomowych pompowni ścieków wraz z zasilaniem energetycznym oraz rurociągami ciśnieniowymi na terenie Miasta i Gminy Połaniec." Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych dotyczy zadania inwestycyjnego /wykonania 10 szt. pompowni określonych wyżej/, określonego w zakresie rzeczowym robót, który jest dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/635153. 2. Obowiązki inspektora nadzoru określone są we wzorze umowy zał. nr 1 do niniejszego zapytania. 3. Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana jako inspektor nadzoru posiadała uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie m.in. sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych zawodowego lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów oraz przynależała do właściwiej Izby samorządu. 4. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby ubiegające się o zamówienie posiadają wymagane uprawnienia i zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej Izby (kserokopie bądź skany uprawnień i zaświadczeń). 5. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę wraz ofertą wymaganych dokumentów Zamawiający wezwie takiego Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Przewidywany okres realizacji zadania inwestycyjnego, którego nadzór jest przedmiotem niniejszego zapytania: 2 miesiące od dnia podpisania umowy. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Połańcu , ul. Ruszczańska 27, na biurze podawczym lub przesłać na adres mailowy malgorzata.kruzel-witek@poczta.polaniec.eu do dnia 02.08.2022 r. do godz. 10.00. 6. Warunki płatności: zgodnie ze wzorem umowy. Wzór umowy - załącznik nr 1 został załączony doniniejszego zapytania ofertowego. 7. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Małgorzata Kruzel-Witek. 8. Treść oferty: zgodnie z załączonym do niniejszego zapytania wzorem oferty - załącznik nr 2. Oferta opatrzona datą, winna być podpisana przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. 10. Kryterium wyboru: cena 100%. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 11. Wynagrodzenie ofertowe Wykonawcy, obejmuje całkowity koszt realizacji umowy, w tym koszt dojazdów, zakwaterowania, koszty użycia materiałów i narzędzi Wykonawcy, należności publicznoprawne, w tym podatkowe oraz składki na ubezpieczenie społeczne, zarówno te leżące po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, w przypadku osoby fizycznej, nieprowadzącej działalności gospodarczej. 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą wśród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.13. Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana |
© eurobudowa.pl 2004-2022