warmińsko-mazurskie (Giżycko)
małopolskie (31-465 Kraków)
dolnośląskie (Legnica)
mazowieckie (Warszawa)
podlaskie (Kolno)
warmińsko-mazurskie (Giżycko)
Przedmiot: | Wykonanie prac remontowych |
Data zamieszczenia: | 2022-08-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Gospodarki Komunalnej ul. Hanasiewicza 10 35-103 Rzeszów powiat: Rzeszów Tel: (17) 875-45-28 gk@erzeszow.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: (17) 875-45-28 |
Termin składania ofert: | 2022-08-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie prac remontowych w szaletach kontenerowych zlokalizowanych na terenie Miasta Rzeszowa. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Naprawa i wymiana uszkodzonych części w szaletach kontenerowych typu Clip Clop model Armal: 1) Szalet zlokalizowany przy Ul. Rejtana: a) naprawa przedniej ściany toalety wraz z drzwiami, b) naprawa uszkodzonej podłogi, 2) Szalet zlokalizowany w Parku Papieskim k/sceny: a) zamontowanie klamki b) zamontowanie sprężyny w drzwiach, 3) Szalet zlokalizowany w Parku Papieskim - plac zabaw: a) wymiana dziurawego zbiornika na fekalia, b) wymiana zadaszenia, c) naprawa/wymiana klamki, 4) Szalet zlokalizowany przy Ul. Robotniczej - zamontowanie klamki, 5) Szalet zlokalizowany przy Ul. Zimowit - zamontowanie klamki, 6) Szalet zlokalizowany przy Ul. Mazowieckiej - naprawa dziurawej pokrywy zbiornika na fekalia, 7) Szalet zlokalizowany przy Ul. Pułaskiego w Parku Jedności Polonii z Macierzą: a) naprawa uszkodzonej podłogi, b) naprawa przedniej ściany toalety wraz z drzwiami, 8) Szalet zlokalizowany przy Ul. Budziwojskiej: a) zamontowanie pisuaru, b) zamontowanie uchwytu na papier toaletowy, c) zamontowanie sprężyny w drzwiach, 9) Szalet zlokalizowany przy Ul. Broniewskiego - naprawa uszkodzonej podłogi, 10)szalet zlokalizowany przy Ul. Miłocińskiej - naprawa przedniej ściany toalety wraz z drzwiami, ll)Szalet zlokalizowany przy Ul. Krakowskiej (cmentarz): a) zamontowanie sprężyny w drzwiach, b) naprawa/montaż zawiasów, 12)szalet zlokalizowany przy Ul. Krajobrazowej - zamontowanie pisuaru, 13)szalety zlokalizowane przy Ul. Szpitalnej: a) naprawa uszkodzonej podłogi, b) naprawa przedniej ściany toalety wraz z drzwiami (x2) Wymagania: - Użyte materiały powinny być wykonane są z wysokiej jakości materiałów, które są odporne na szkodliwe działanie środków czystości i fekaliów. Dokument nr: GK-K.271.1.47.2022 Składanie ofert: 2. Miejsce i termin składania ofert: W formie pisemnej w zamkniętej kopercie z opisem: ,,Oferta: Wykonanie prac remontowych w szaletach kontenerowych zlokalizowanych na terenie Miasta Rzeszowa" w Urządzie Miasta Rzeszowa - Wydział Gospodarki Komunalnej Ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów - sekretariat - lub elektronicznie na adres gk@erzeszow.pl w formie zaszyfrowanych plików w terminie do 5 sierpnia 2022 r. do godz. 12.00 Po godz. 12.00 w dniu 5 sierpnia 2022 r. należy na adres gk@erzeszow.pl przesłać kod/hasło do odszyfrowania oferty. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy. Wymagania: - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu umowy i wynagrodzenia w przypadku gdy w czasie realizacji prac remontowych konieczne jest wykonanie większego zakresu robót, a których to nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy. W przypadku nieprzesłania kodu/hasła Zamawiający zwróci się do Oferenta o uzupełnienie kodu/hasła na adres poczty elektronicznej, z której przysłano ofertę. W przypadku niedostarczenia kodu/hasła w dniu, w którym upłynął termin składania ofert, do godziny 1530 oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 4. Opis sposobu przygotowania oferty: na załączonym druku ,,oferta". 5. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: 100 % cena. 6. Dodatkowe informacje W toku badania i oceny ofert dyrektor wydziału zamawiającego może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany. Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - o czym niezwłocznie informuje dyrektora wydziału zamawiającego. O dokonanej poprawie w ofercie dyrektor wydziału zamawiającego niezwłocznie informuje Wykonawcę. Dyrektor wydziału zamawiającego odrzuca ofertę jeżeli: 1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert; 2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu dyrektora wydziału zamawiającego; 5) wpłynęła po terminie składania ofert. Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego dyrektor wydziału zamawiającego udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert dyrektor wydziału zamawiającego zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. Dyrektor wydziału zamawiającego unieważnia postępowanie, jeżeli: 1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania; 2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa; 4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. |
© eurobudowa.pl 2004-2022