mazowieckie (Warszawa)
Przedmiot: | Dostawa materiałów instalacji elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2022-08-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
CENTRUM ONKOLOGII ZIEMI LUBELSKIEJ IM. ŚW. JANA Z DUKLI ul. Doktora Kazimierza Jaczewskiego 7 20-090 Lublin powiat: Lublin 81/4541760 81/4541761 81/4541762 81/4541763 cozl@cozl.eu https://platformazakupowa.pl/transakcja/646660 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 81/4541760 81/454176 |
Termin składania ofert: | 2022-08-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY w postępowaniu o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ,,DOSTAWA materiałów instalacji elektrycznej.'" (znak postępowania: COZL/DZP/BB/3413/Z-93/2022) Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/ II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia są: DOSTAWA materiałów instalacji elektrycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 (Kosztorys ofertowy) do Zaproszenia. Po zawarciu umowy ww. dokument stanowić będzie załącznik do umowy. Dokument nr: COZL/DZP/BB/3413/Z-93/2022 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi 05.08.2022 godz. 9:15. za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/646660 XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Ofertę należy złożyć w terminie 05.08.2022 godz. 9:00. za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia sukcesywnie przez okres 21 dni od daty podpisania umowy. Wymagania: IV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 1. Wykonawca poda w Formularzu Ofertowym cenę całkowitą oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w oparciu o kosztorys ofertowy stanowiąc} załącznik nr 1 do Zaproszenia. 2. Cena podana w ofercie jest ceną stałą (ryczałtową) w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie podlega jakimkolwiek zmianom za wyjątkiem urzędowej zmiany stawki VAT. 3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN). z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku. 4. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. 5. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca składa ofertę przy użyciu dokumentów Zamawiającego, tzn. kosztorysu ofertowego (załącznik nr 1) i formularza ofertowego (załącznik nr 2). 2. Wykonawca do oferty dołącza następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). VI. BADANIE OFERT 1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2. Zamawiający popraw i w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie. b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. VIII. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Zamawiając) udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiając) poinformuje na własnej stronie internetowej (http://platformazakupowa.pl/pn/cozl). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia zapytania ofertowego bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz unieważnienia zapytania ofertowego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Dokumentem wiążącym strony jest podpisana przez obie strony umowa. IX. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY. 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały poniżej: - termin realizacji: opisany jest w dziale III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. - warunki zapłaty wynagrodzenia: zapłata za należność wynikającą z realizacji niniejszej umowy uregulowana zostanie w terminie 60 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. po wykonaniu przedmiotu umowy. Podstawą do wystawienia faktur) jest bezusterkowe odebranie przedmiotu umowy, w formie dokumentu zaakceptowanego przez Zamawiającego (dokument WZ. protokół wydania, protokół zdawczo - odbiorczy, dokument serwisowy lub inny dokument). - okres gwarancji (jeżeli dotyczy) - możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. - wysokość kar umownych: a) za zwłokę w realizacji przedmiotu umowy, w wysokości 1 % wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za każdy dzień zwłoki. 3 b) za zwlokę w realizacji przedmiotu umowy wykonywanej w ramach reklamacji w wysokości 1 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy za każdy dzień zwłoki. c) przypadkach nienależytego wykonania lub niewykonania umowy przez Wykonawcę, innych niż określone w lit a) i b) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1 % wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki. d) w przypadku odstąpienia od umowy z powodu nienależytego wykonania lub niewykonania umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 10% wartości wynagrodzenia brutto, chyba że Wykonawca nie ponosi winy za nienależyte wykonanie lub niewykonanie umowy. e) łączna wartość kar umownych dochodzonych od Wykonawcy nie może przekroczyć 30% wartości wynagrodzenia brutto. Zamawiający może dochodzić odszkodowania w zakresie przewyższającym kary umowne na zasadach ogólnych, 2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, na warunkach, o których mowa w ust. 1. X. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako ..Platforma". ..System") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/cozl i pod numerem postępowania COZL/DZP/BB/3413/Z-93/2022. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platform} Zakupowej. 3. Zamawiający w zakresie pytań technicznych zw iązanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta www.platformazakupowa.pl pod numer 22 101 02 02. cwk@platformazakupowa.pl 4. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie www.platformazakupowa.pl. który jest uzupełnieniem niniejszej Instrukcji. 5. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do 1GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych folderów. 6. Przy dużych plikach kluczowe jest łącze Internetowe i dostępna przepustowość łącza oraz zaplanowanie złożenia oferty z wyprzedzeniem minimum 24h. aby zdążyć w terminie złożenia oferty. 7. Wykonawca rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta) na Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy. określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/cozl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/l-remilamin oraz uznaje go za wiążący. XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ WĄkonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. Uwagi: VII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w punktach ) 1 Cena 100% XIV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i u sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016. str. 1), dalej ..RODO". informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. Św. Jana z Dukli. ul. Dr K. Jaczewskiego 7. 20-090 Lublin, tel./faks (81) 74763 27. email: zampub@cozl.pl. o inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. Św. Jana z Dukli jest Pani Aneta Czarnata: ochronadanych@cozl.pl. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego COZL/DZP/BB/34I3/Z-93/2022. prowadzonym w trybie zapytania ofertowego. o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019). dalej ..ustawa Pzp". o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustaw) Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata. okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. o posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących: na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych: na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO: o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan. że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO: o nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b. d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych: prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO: na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: XII. OSOBY UPRAWNIONE DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Osobą odpowiedzialną za komunikację z Wykonawcami jest: Beata Bator, email: bbator@cozl.pl. tel. 81 454 17 62 Godziny pracy : poniedziałek - piątek 7:30-15:05. |
© eurobudowa.pl 2004-2022