mazowieckie (Białobrzegi)
mazowieckie (RADOM)
mazowieckie (Warszawa)
Przedmiot: | Usługi remontu (naprawy) uszkodzonych miejscowych fragmentów boiska oraz nawierzchni placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2022-08-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Świnoujście, Wydział Infrastruktury i Zieleni Miejskiej ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście powiat: Świnoujście tel. 91 3278675, (91) 321 31 93 fax (91) 321 59 95 soi@um.swinoujscie.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Świnoujście |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 91 3278675, (91 |
Termin składania ofert: | 2022-08-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługi remontu (naprawy) uszkodzonych miejscowych fragmentów boiska o nawierzchni poliuretanowej na terenie Liceum Ogólnokształcącego przy Ul. Niedziałkowskiego 2 oraz nawierzchni placu zabaw przy Ul. Grunwaldzkiej w Świnoujściu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania): szczegółowy zakres robót jest określony w załączniku nr 1. CPV: 45236119-7 Dokument nr: WIZ.271.2.62.2022 Otwarcie ofert: 8. Data oraz miejsce otwarcia/rozpatrzenia ofert: 05.08.2022 r., godz.14.00, w pok. nr 1.9, Ul. Karsiborska 4D w Świnoujściu. Składanie ofert: c) ofertę należy złożyć w formie skanu podpisanych dokumentów. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: wiz@um.swinoujście.pl d) termin złożenia oferty: do dnia 05.08.2022 r. godz. 10.00; Wymagania: 4. Kryteria oceny ofert: a) wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów: najniższa cena, b) za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów w ramach powyższych kryteriów. 5. Data realizacji zamówienia: 20 dni od daty podpisania umowy/zlecenia. 6. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): 24 miesiące. 7. Forma oferty. Sposób składania oferty: a) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego; b) oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę; e) oferta złożona po terminie zostanie odrzucona. 9. Warunki płatności: na konto bankowe w terminie do 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej FV. 10. Faktura może zostać wystawiona po protokolarnym potwierdzeniu przez Zamawiającego należytego wykonania robót/usługi. Kontakt: 2. Dane do kontaktu: ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście wiz@um.swinoujście.pl, lkozlowski@um.swinoujście.pl, tel. 91 3278675. |
© eurobudowa.pl 2004-2022