Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4696z ostatnich 7 dni
20872z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Remont nawierzchni chodnika

Przedmiot:

Remont nawierzchni chodnika

Data zamieszczenia: 2022-09-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
powiat: Poznań
tel. +48 61 647 72 00 | fax +48 61 820 17 09
oferty@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 61 647 72 0
Termin składania ofert: 2022-09-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Tytuł zamówienia Remont nawierzchni chodnika
Opis przedmiotu zamówienia: REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA UL. CZECHOSŁOWACKA (ODC. OD UL. MALINOWEJ DO UL. CHMIELNEJ); STRONA PÓŁNOCNA W POZNANIU.

Otwarcie ofert: Data, godz. otwarcia ofert: 23.09.2022r. Godzina 12.00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 22.09.2022r. Godzina: 14.00
Miejsce złożenia ofert: Mailowo na adres oferty@zdm.poznan.pl
Oferty należy składać wyłącznie drogą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania, nazwy wydziału.

Miejsce i termin realizacji:
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do dnia 25.11.2022r.

Wymagania:
Warunki uczestnictwa: Wykonawca składa: formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym w oparciu o załącznik nr 1 oraz wykaz robót wykonywanych w okresie 2019-2021 ( co najmniej trzy roboty polegające na remoncie nawierzchni chodnika z kostki betonowej brukowej lub płyt betonowych o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN netto każda, w tym jedna z robót wykonana dla ZDM Poznań ) i dokumenty potwierdzające, że wykonane zostały w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac z zatwierdzeniem jej przez Miejskiego Inżyniera Ruchu. Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane w minimum ograniczonym zakresie specjalności drogowej, która będzie kierować robotami budowlanymi i pełnić funkcję kierownika budowy. Załączenie oświadczenia - formularza ofertowego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). Aktualne zaświadczenie ZUS o niezaleganiu ze składkami. Przed złożeniem ofert należy zapoznać się z ,,Wytycznymi dla wykonawców" zawartymi w zakładce zamówienia publiczne na stronie internetowej ZDM-u.
Uwaga: Składając oferty drogą elektroniczną, oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.

Kontakt:
Kontakt: Nazwa komórki organizacyjnej, numer telefonu/ adres e-mail osoby udzielającej dodatkowych informacji:
Wydział Remontów i Utrzymania Dróg, ul. Wilczak 17, Bartosz Światłowski tel. 61 628 65 63,
bswiatlowski@zdm.poznan.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2022

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.