Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4340z ostatnich 7 dni
18472z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Wymiana wykładziny podłogowej

Przedmiot:

Wymiana wykładziny podłogowej

Data zamieszczenia: 2022-11-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
ul. J. Kilińskiego 48
19-300 Ełk
powiat: ełcki
tel. 87/732 60 94
kierownik.gospod.sp7@gmail.com
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ełk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 87/732 60 94
Termin składania ofert: 2022-11-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana wykładziny podłogowej w świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia określony jest szczegółowo w dokumencie ,,SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA" który stanowi załącznik nr 1 do tego zapytania

Dokument nr: KGO.240.15.2022

Składanie ofert:
III. Sposób, miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty należy złożyć w wersji papierowej w zaklejonej kopercie opatrzonej napisem" Wymiana wykładziny podłogowej w świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku". w sekretariacie szkoły, adres:
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku, 19-300 Ełk, Ul. J. Kilińskiego 48, na formularzu będącym załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do 23.11.2022r. do godz. 1200

Wymagania:
Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł, niniejsze postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
IV. Ocena ofert:
1. Kryteria oceny ofert: 100% cena.
2. Cena ryczałtowa, powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.
3. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający może prowadzić z Wykonawcami negocjacje w celu uzyskania najkorzystniejszych warunków realizacji zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

V. Warunki płatności:
14 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury.

Uwagi:
VII. Ochrona danych osobowych.
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku, 19-300 Ełk, ul. J. Kilińskiego 48, zwana dalej w skrócie Administratorem.
2. Przedstawicielem Administratora jest inspektor ochrony danych u administratora z którym można skontaktować się pod adresem iod@rodo.elk.pl, lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Kontakt do Administratora: telefon: +48 87 732 60 90, e-mail: sp7@elk.edu.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego zapytania ofertowego.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w projekcie czynności kontrolnych i audytowych.
6. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do: żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
7. Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim
8. Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
9. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Podanie danych osobowych w ofercie jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w zapytaniu ofertowym, mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz wykonanie umowy.

Kontakt:
VI. Osoby upoważnione do kontaktu:
Grażyna Sadowska, kierownik gospodarczy, e-mail: kierownik.gospod.sp7@gmail.com, tel. 87/732 60 94

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2022

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.