Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia

Data zamieszczenia: 2023-01-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sianów
Armii Polskiej 30
76-004 Sianów
powiat: koszaliński
94 3067034, 94 30 670 36
projekty@mgops.sianow.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142113
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Sianów
Wadium: ---
Nr telefonu: 94 3067034, 94 30 67
Termin składania ofert: 2023-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE zakup i dostawa wyposażenia do placówki wsparcia dziennego w Sianowie w ramach projektu ,,Dzieciak"
Powstaje w kontekście projektu
RPZP.07.06.00-32-K003/20 - Dzieciak

Część 1
Część 1 - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ 1
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do placówki wsparcia dziennego w Sianowie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz niniejszym zapytaniem ofertowym.
Zamówienie podzielone na 4 części.
Część 1 - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - sprzęt drobny
Część 3 - zakup i dostawa mebli wolnostojących
Część 4 - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej
Projekt nr RPZP.07.06.00-32-K003/20 pn. ,,Dzieciak" jest współfinansowany z Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym
1) Wszystkie sprzęty objęte niniejszym zapytaniem muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, spełniające normy jakości obowiązujące na terenie Unii Europejskiej, dopuszczone do użytku w placówkach wsparcia dziennego, posiadające wymagane przepisami prawa certyfikaty i atesty.
2) Szczegółowy opis sprzętów oraz wymagania ilościowe znajdują się w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d. Wymienione załączniki stanowią jednocześnie formularze cenowe, które podlegają uzupełnieniu przez Wykonawcę i muszą być złożone łącznie z formularzem oferty. Niezłożenie formularzy cenowych razem z ofertą stanowi podstawę do odrzucenia oferty jako niekompletnej.
3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów własnym transportem i na własny koszt oraz rozładowania i złożenia ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4) Podczas odbioru sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obecności upoważnionego przedstawiciela.
5) Wykonawca dostarczy produkty do siedziby Zamawiającego na adres: Ul. Słowackiego 12, 76-004 Sianów. W związku z faktem, że siedziba jest w trakcie uruchamiania, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o terminie dostawy minimum 2 dni wcześniej.
6) DOSTAWA odbędzie się w dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 14:00, na koszt Wykonawcy.
7) Zamawiający wraz z przedstawicielem Wykonawcy dokonają protokolarnego przekazania sprzętu.
8) Wykonawca ma obowiązek udzielić Zamawiającemu min. 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność w ramach gwarancji, w tym za wady ukryte sprzętu.
10) Zamówienie podzielone na części:
Część 1 - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - sprzęt drobny
Część 3 - zakup i dostawa mebli wolnostojących
Część 4 - wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej
11) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części.
Termin realizacji:
Część I - 14 dni od dnia podpisania umowy,
Część II - 14 dni od dnia podpisania umowy,
Część III - 14 dni od dnia podpisania umowy,
Część IV - 60 dni od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostarczenia produktów:
siedziba Zamawiającego Ul. Słowackiego 12, 76-004 Sianów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki zapytania ofertowego znajdują się w załączniku: zapytanie ofertowe z załącznikami.
Okres gwarancji
min. 24 miesiące

Część 2
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - sprzęt drobny

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ 2
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do placówki wsparcia dziennego w Sianowie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz niniejszym zapytaniem ofertowym.
Zamówienie podzielone na 4 części.
Część 1 - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - sprzęt drobny
Część 3 - zakup i dostawa mebli wolnostojących
Część 4 - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej
Projekt nr RPZP.07.06.00-32-K003/20 pn. ,,Dzieciak" jest współfinansowany z Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym

Część 3
Część 3 - zakup i dostawa mebli wolnostojących

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
CZĘŚĆ 3
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do placówki wsparcia dziennego w Sianowie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz niniejszym zapytaniem ofertowym.
Zamówienie podzielone na 4 części.
Część 1 - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - sprzęt drobny
Część 3 - zakup i dostawa mebli wolnostojących
Część 4 - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej
Projekt nr RPZP.07.06.00-32-K003/20 pn. ,,Dzieciak" jest współfinansowany z Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym

Część 4
Część 4 - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż zabud

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
CZĘŚĆ 4
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do placówki wsparcia dziennego w Sianowie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz niniejszym zapytaniem ofertowym.
Zamówienie podzielone na 4 części.
Część 1 - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV
Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - sprzęt drobny
Część 3 - zakup i dostawa mebli wolnostojących
Część 4 - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej
Projekt nr RPZP.07.06.00-32-K003/20 pn. ,,Dzieciak" jest współfinansowany z Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym

CPV: 32324300-3, 32342410-9, 39700000-9, 39700000-9, 32324300-3, 32342410-9, 39000000-2, 45421151-7, 2, 1, 2, 3, 4, 5

Dokument nr: 2023-4292-142113, ZP.261.3.2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-01-27

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
koszaliński
Gmina
Sianów
Miejscowość
Sianów

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
koszaliński
Gmina
Sianów
Miejscowość
Sianów

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
koszaliński
Gmina
Sianów
Miejscowość
Sianów

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
koszaliński
Gmina
Sianów
Miejscowość
Sianów

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
Warunki zmiany umowy
1) Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą, w przypadku wystąpienia okoliczności związanych ze zmianą założeń Projektu w ramach którego realizowane jest zamówienie.
2) Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą w związku z wystąpieniem stanu epidemii na terenie RP spowodowanej wirusem SARS-CoV-2.
3) Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą zmiany obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
4) Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
5) Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji: wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu Umowy, zaistnienia po zawarciu Umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków;
6) Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku innego zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia (oświadczenie),
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca musi dysponować kadrą niezbędną do realizacji zamówienia (oświadczenie),
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie (oświadczenie),
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie),
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (oświadczenie).
Wobec Wykonawcy nie mogą zachodzić przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).( załącznik nr 4),
Wykonawca zdobył wszelkie informacje konieczne do przygotowania niniejszej oferty i realizacji zamówienia (oświadczenie),
Wykonawca akceptuje warunki płatności oraz wzór umowy (oświadczenie).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Obowiązkowymi załącznikami do oferty są:
a) formularz ofertowy ( według wzoru stanowiącego załącznik nr 1);
b) formularz cenowy (załącznik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d);
c) Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2);
d) Oświadczenia, o których mowa w ust. 4,
e) Oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 4).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-12
Data ostatniej zmiany
2023-01-12 12:19:00

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium Cena (Cp) - waga 80%
Kryterium Cena (Cp) będzie oceniane w wyniku porównania ceny oferty najkorzystniejszej (Cmin) z ceną podaną w ofercie rozpatrywanej (C),
tj: Cp = Cmin / C x 80 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Gwarancja (G) - 10%
Kryterium Gwarancja (G) będzie ocenione w następujący sposób:
Gwarancja 24 miesiące - 0 pkt,
Gwarancja 30 miesięcy - 5 pkt,
Gwarancja 36 miesięcy - 10 pkt.
Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji jaki może zaproponować Wykonawca to 24 miesiące.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Status podmiotu ekonomii społecznej (PES) -waga 10%
Kryterium ,,status podmiotu ekonomii społecznej (PES)" będzie oceniane jako ,,spełnia" lub ,,nie spełnia" na podstawie oświadczenia Wykonawcy. W przypadku spełnienia Wykonawca otrzyma 10 pkt. W przypadku niespełnienia 0 pkt.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium Cena (Cp) - waga 80%
Kryterium Cena (Cp) będzie oceniane w wyniku porównania ceny oferty najkorzystniejszej (Cmin) z ceną podaną w ofercie rozpatrywanej (C),
tj: Cp = Cmin / C x 80 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Gwarancja (G) - 10%
Kryterium Gwarancja (G) będzie ocenione w następujący sposób:
Gwarancja 24 miesiące - 0 pkt,
Gwarancja 30 miesięcy - 5 pkt,
Gwarancja 36 miesięcy - 10 pkt.
Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji jaki może zaproponować Wykonawca to 24 miesiące.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Status podmiotu ekonomii społecznej (PES) -waga 10%
Kryterium ,,status podmiotu ekonomii społecznej (PES)" będzie oceniane jako ,,spełnia" lub ,,nie spełnia" na podstawie oświadczenia Wykonawcy. W przypadku spełnienia Wykonawca otrzyma 10 pkt. W przypadku niespełnienia 0 pkt.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium Cena (Cp) - waga 80%
Kryterium Cena (Cp) będzie oceniane w wyniku porównania ceny oferty najkorzystniejszej (Cmin) z ceną podaną w ofercie rozpatrywanej (C),
tj: Cp = Cmin / C x 80 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Gwarancja (G) - 10%
Kryterium Gwarancja (G) będzie ocenione w następujący sposób:
Gwarancja 24 miesiące - 0 pkt,
Gwarancja 30 miesięcy - 5 pkt,
Gwarancja 36 miesięcy - 10 pkt.
Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji jaki może zaproponować Wykonawca to 24 miesiące.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Status podmiotu ekonomii społecznej (PES) -waga 10%
Kryterium ,,status podmiotu ekonomii społecznej (PES)" będzie oceniane jako ,,spełnia" lub ,,nie spełnia" na podstawie oświadczenia Wykonawcy. W przypadku spełnienia Wykonawca otrzyma 10 pkt. W przypadku niespełnienia 0 pkt.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium Cena (Cp) - waga 80%
Kryterium Cena (Cp) będzie oceniane w wyniku porównania ceny oferty najkorzystniejszej (Cmin) z ceną podaną w ofercie rozpatrywanej (C),
tj: Cp = Cmin / C x 80 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Gwarancja (G) - 10%
Kryterium Gwarancja (G) będzie ocenione w następujący sposób:
Gwarancja 24 miesiące - 0 pkt,
Gwarancja 30 miesięcy - 5 pkt,
Gwarancja 36 miesięcy - 10 pkt.
Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji jaki może zaproponować Wykonawca to 24 miesiące.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium Status podmiotu ekonomii społecznej (PES) -waga 10%
Kryterium ,,status podmiotu ekonomii społecznej (PES)" będzie oceniane jako ,,spełnia" lub ,,nie spełnia" na podstawie oświadczenia Wykonawcy. W przypadku spełnienia Wykonawca otrzyma 10 pkt. W przypadku niespełnienia 0 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Aleksandra Maziarz
tel.: 94 3067034
e-mail: projekty@mgops.sianow.pl
Robert Suszczak
tel.: 94 30 670 36
e-mail: projekty@mgops.sianow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.