dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Koło)
łódzkie (Łódź)
pomorskie (Gdańsk)
mazowieckie (Warszawa)
podlaskie (Siemiatycze)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2023-01-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sianów Armii Polskiej 30 76-004 Sianów powiat: koszaliński 94 3067034, 94 30 670 36 projekty@mgops.sianow.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142113 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Sianów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 94 3067034, 94 30 67 |
Termin składania ofert: | 2023-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE zakup i dostawa wyposażenia do placówki wsparcia dziennego w Sianowie w ramach projektu ,,Dzieciak" Powstaje w kontekście projektu RPZP.07.06.00-32-K003/20 - Dzieciak Część 1 Część 1 - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis CZĘŚĆ 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do placówki wsparcia dziennego w Sianowie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz niniejszym zapytaniem ofertowym. Zamówienie podzielone na 4 części. Część 1 - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - sprzęt drobny Część 3 - zakup i dostawa mebli wolnostojących Część 4 - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej Projekt nr RPZP.07.06.00-32-K003/20 pn. ,,Dzieciak" jest współfinansowany z Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym 1) Wszystkie sprzęty objęte niniejszym zapytaniem muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, spełniające normy jakości obowiązujące na terenie Unii Europejskiej, dopuszczone do użytku w placówkach wsparcia dziennego, posiadające wymagane przepisami prawa certyfikaty i atesty. 2) Szczegółowy opis sprzętów oraz wymagania ilościowe znajdują się w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d. Wymienione załączniki stanowią jednocześnie formularze cenowe, które podlegają uzupełnieniu przez Wykonawcę i muszą być złożone łącznie z formularzem oferty. Niezłożenie formularzy cenowych razem z ofertą stanowi podstawę do odrzucenia oferty jako niekompletnej. 3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów własnym transportem i na własny koszt oraz rozładowania i złożenia ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4) Podczas odbioru sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obecności upoważnionego przedstawiciela. 5) Wykonawca dostarczy produkty do siedziby Zamawiającego na adres: Ul. Słowackiego 12, 76-004 Sianów. W związku z faktem, że siedziba jest w trakcie uruchamiania, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o terminie dostawy minimum 2 dni wcześniej. 6) DOSTAWA odbędzie się w dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 14:00, na koszt Wykonawcy. 7) Zamawiający wraz z przedstawicielem Wykonawcy dokonają protokolarnego przekazania sprzętu. 8) Wykonawca ma obowiązek udzielić Zamawiającemu min. 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. 9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność w ramach gwarancji, w tym za wady ukryte sprzętu. 10) Zamówienie podzielone na części: Część 1 - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - sprzęt drobny Część 3 - zakup i dostawa mebli wolnostojących Część 4 - wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej 11) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części. Termin realizacji: Część I - 14 dni od dnia podpisania umowy, Część II - 14 dni od dnia podpisania umowy, Część III - 14 dni od dnia podpisania umowy, Część IV - 60 dni od dnia podpisania umowy. Miejsce dostarczenia produktów: siedziba Zamawiającego Ul. Słowackiego 12, 76-004 Sianów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki zapytania ofertowego znajdują się w załączniku: zapytanie ofertowe z załącznikami. Okres gwarancji min. 24 miesiące Część 2 Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - sprzęt drobny Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do placówki wsparcia dziennego w Sianowie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz niniejszym zapytaniem ofertowym. Zamówienie podzielone na 4 części. Część 1 - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - sprzęt drobny Część 3 - zakup i dostawa mebli wolnostojących Część 4 - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej Projekt nr RPZP.07.06.00-32-K003/20 pn. ,,Dzieciak" jest współfinansowany z Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym Część 3 Część 3 - zakup i dostawa mebli wolnostojących Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis CZĘŚĆ 3 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do placówki wsparcia dziennego w Sianowie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz niniejszym zapytaniem ofertowym. Zamówienie podzielone na 4 części. Część 1 - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - sprzęt drobny Część 3 - zakup i dostawa mebli wolnostojących Część 4 - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej Projekt nr RPZP.07.06.00-32-K003/20 pn. ,,Dzieciak" jest współfinansowany z Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym Część 4 Część 4 - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż zabud Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis CZĘŚĆ 4 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do placówki wsparcia dziennego w Sianowie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz niniejszym zapytaniem ofertowym. Zamówienie podzielone na 4 części. Część 1 - zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV Część 2 - zakup i dostawa wyposażenia - sprzęt drobny Część 3 - zakup i dostawa mebli wolnostojących Część 4 - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż zabudowy kuchennej Projekt nr RPZP.07.06.00-32-K003/20 pn. ,,Dzieciak" jest współfinansowany z Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym CPV: 32324300-3, 32342410-9, 39700000-9, 39700000-9, 32324300-3, 32342410-9, 39000000-2, 45421151-7, 2, 1, 2, 3, 4, 5 Dokument nr: 2023-4292-142113, ZP.261.3.2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-01-27 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo zachodniopomorskie Powiat koszaliński Gmina Sianów Miejscowość Sianów Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo zachodniopomorskie Powiat koszaliński Gmina Sianów Miejscowość Sianów Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo zachodniopomorskie Powiat koszaliński Gmina Sianów Miejscowość Sianów Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo zachodniopomorskie Powiat koszaliński Gmina Sianów Miejscowość Sianów Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających Warunki zmiany umowy 1) Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą, w przypadku wystąpienia okoliczności związanych ze zmianą założeń Projektu w ramach którego realizowane jest zamówienie. 2) Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą w związku z wystąpieniem stanu epidemii na terenie RP spowodowanej wirusem SARS-CoV-2. 3) Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą zmiany obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 4) Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 5) Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji: wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu Umowy, zaistnienia po zawarciu Umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków; 6) Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku innego zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Potencjał techniczny Opis Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia (oświadczenie), Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Wykonawca musi dysponować kadrą niezbędną do realizacji zamówienia (oświadczenie), Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie (oświadczenie), Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie), Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (oświadczenie). Wobec Wykonawcy nie mogą zachodzić przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).( załącznik nr 4), Wykonawca zdobył wszelkie informacje konieczne do przygotowania niniejszej oferty i realizacji zamówienia (oświadczenie), Wykonawca akceptuje warunki płatności oraz wzór umowy (oświadczenie). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Obowiązkowymi załącznikami do oferty są: a) formularz ofertowy ( według wzoru stanowiącego załącznik nr 1); b) formularz cenowy (załącznik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d); c) Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2); d) Oświadczenia, o których mowa w ust. 4, e) Oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 4). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-12 Data ostatniej zmiany 2023-01-12 12:19:00 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium Cena (Cp) - waga 80% Kryterium Cena (Cp) będzie oceniane w wyniku porównania ceny oferty najkorzystniejszej (Cmin) z ceną podaną w ofercie rozpatrywanej (C), tj: Cp = Cmin / C x 80 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Gwarancja (G) - 10% Kryterium Gwarancja (G) będzie ocenione w następujący sposób: Gwarancja 24 miesiące - 0 pkt, Gwarancja 30 miesięcy - 5 pkt, Gwarancja 36 miesięcy - 10 pkt. Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji jaki może zaproponować Wykonawca to 24 miesiące. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Status podmiotu ekonomii społecznej (PES) -waga 10% Kryterium ,,status podmiotu ekonomii społecznej (PES)" będzie oceniane jako ,,spełnia" lub ,,nie spełnia" na podstawie oświadczenia Wykonawcy. W przypadku spełnienia Wykonawca otrzyma 10 pkt. W przypadku niespełnienia 0 pkt. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium Cena (Cp) - waga 80% Kryterium Cena (Cp) będzie oceniane w wyniku porównania ceny oferty najkorzystniejszej (Cmin) z ceną podaną w ofercie rozpatrywanej (C), tj: Cp = Cmin / C x 80 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Gwarancja (G) - 10% Kryterium Gwarancja (G) będzie ocenione w następujący sposób: Gwarancja 24 miesiące - 0 pkt, Gwarancja 30 miesięcy - 5 pkt, Gwarancja 36 miesięcy - 10 pkt. Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji jaki może zaproponować Wykonawca to 24 miesiące. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Status podmiotu ekonomii społecznej (PES) -waga 10% Kryterium ,,status podmiotu ekonomii społecznej (PES)" będzie oceniane jako ,,spełnia" lub ,,nie spełnia" na podstawie oświadczenia Wykonawcy. W przypadku spełnienia Wykonawca otrzyma 10 pkt. W przypadku niespełnienia 0 pkt. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium Cena (Cp) - waga 80% Kryterium Cena (Cp) będzie oceniane w wyniku porównania ceny oferty najkorzystniejszej (Cmin) z ceną podaną w ofercie rozpatrywanej (C), tj: Cp = Cmin / C x 80 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Gwarancja (G) - 10% Kryterium Gwarancja (G) będzie ocenione w następujący sposób: Gwarancja 24 miesiące - 0 pkt, Gwarancja 30 miesięcy - 5 pkt, Gwarancja 36 miesięcy - 10 pkt. Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji jaki może zaproponować Wykonawca to 24 miesiące. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Status podmiotu ekonomii społecznej (PES) -waga 10% Kryterium ,,status podmiotu ekonomii społecznej (PES)" będzie oceniane jako ,,spełnia" lub ,,nie spełnia" na podstawie oświadczenia Wykonawcy. W przypadku spełnienia Wykonawca otrzyma 10 pkt. W przypadku niespełnienia 0 pkt. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium Cena (Cp) - waga 80% Kryterium Cena (Cp) będzie oceniane w wyniku porównania ceny oferty najkorzystniejszej (Cmin) z ceną podaną w ofercie rozpatrywanej (C), tj: Cp = Cmin / C x 80 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Gwarancja (G) - 10% Kryterium Gwarancja (G) będzie ocenione w następujący sposób: Gwarancja 24 miesiące - 0 pkt, Gwarancja 30 miesięcy - 5 pkt, Gwarancja 36 miesięcy - 10 pkt. Zamawiający zastrzega, że minimalny okres gwarancji jaki może zaproponować Wykonawca to 24 miesiące. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium Status podmiotu ekonomii społecznej (PES) -waga 10% Kryterium ,,status podmiotu ekonomii społecznej (PES)" będzie oceniane jako ,,spełnia" lub ,,nie spełnia" na podstawie oświadczenia Wykonawcy. W przypadku spełnienia Wykonawca otrzyma 10 pkt. W przypadku niespełnienia 0 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Aleksandra Maziarz tel.: 94 3067034 e-mail: projekty@mgops.sianow.pl Robert Suszczak tel.: 94 30 670 36 e-mail: projekty@mgops.sianow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024