Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa chodników oraz przebudowa dróg gminnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa chodników oraz przebudowa dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2023-01-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Rymanów
Mitkowskiego 14A
38-480 Rymanów
powiat: krośnieński
przetargi@rymanow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rymanów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa chodników przy drodze wojewódzkiej nr 887 oraz przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rymanów
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 887 w miejscowości Rymanów-Zdrój.
Zakres robót obejmuje budowę chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 887 po prawej Stronie. Chodnik na całej długości projektuje się o szerokości 2,0 m.
W km 26+991,40 - 27+047,40 projektuje się zatokę autobusową po stronie prawej o szerokości 3,0m w miejscu istniejącego przystanku autobusowego. Organizacja ruchu w rejonie projektowanej zatoki nie ulega zmianie. Regulacji wysokościowej podlega wiata przystankowa wraz z oznakowaniem pionowym. Wzdłuż zatoki projektuje się peron o szerokości 1,5m obramowany obrzeżem, odcinkowo elementami typu L 180x99 wraz z barierką U-11a.
Od zjazdu w km 26+936,64 do końca opracowania projektuje się barierkę U-11a za chodnikiem w celu ochrony pieszych w związku z dużą różnicą wysokości oraz dużym pochyleniem skarp. Wzdłuż istniejącego przepustu w km 26+909 rozbiórce podlega bariera
zlokalizowana wzdłuż jezdni i projektuje się ustawienie bariery U-11b na długości 32m za chodnikiem. Projektuje się remont istniejącego przepustu w km 27+211 na długości 1,0m wraz z remontem ścianki czołowej.
Wzdłuż przepustu rozbiórce podlega istniejąca bariera wraz z ustawieniem bariery U-11b długości 12 m za chodnikiem. Przebudowie podlegały będą zjazdy indywidualne.
Projekt nie obejmuje rozbiórki obiektów kubaturowych. Projekt obejmuję rozbiórkę ogrodzeń kolidujących z projektowanym chodnikiem. Projekt obejmuje wycinkę 37 drzew owocowych i ozdobnych.
Jezdnia na łukach w km 26+926,83 - 26+975,88 i 27+047,09 - 27+085,58 ukształtowana jest w spadku poprzecznym jednostronnym w kierunku rowu po stronie lewej.
Projektuje się wpusty uliczne z osadnikiem po stronie prawej z odprowadzeniem wody do istniejącego rowu rurą HDPE fi300 (podwiert).
Na całej długości remontowi podlegają umocnienia istniejącego rowu po stronie lewej.
Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 887 miejscowości w Ladzin.
Zakres robót obejmuje budowę chodnika przy krawędzi jezdni wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 887 po prawej stronie oraz zatoki autobusowej, a także przebudowę rowu otwartego na rów kryty.
W km 19+460 - 15+515 projektuje się poszerzenie zatoki autobusowej do szerokości 3,0m z chodnikiem o szerokości 1,5m. Pochylenie poprzeczne na poszerzeniu zatoki autobusowej należy dostosować do pochylenia istniejącej jezdni. Lokalnie projektuje się palisadę i 18x18x120 cm wraz z barierą U-11a na długości palisady. Lokalizację palisady podano na planie sytuacyjnym.
Na całym odcinku projektuje się budowę chodnika przy jezdni o szerokości 2,0 m z miejscowymi zawężeniami spełniającymi wymagania Dz. U. nr 43. Za chodnikiem zlokalizowana jest opaska ziemna o szerokości 0,5 m.
Skarpy o pochyleniu większym niż 1:1.5 zostaną umocnione płytami ażurowymi 60x40x8 cm zakończone krawężnikiem oporowym.
Na całym odcinku projektuje się poszerzenie jezdni po stronie prawej o 0,5-1,5 m - do szerokości pasa ruchu 3,20-4,0m od strony chodnika i zatoki.
Przebudowie podlegały będą zjazdy indywidualne.
Projekt nie obejmuje rozbiórki obiektów kubaturowych oraz ogrodzeń.
Na potrzeby dokumentacji projektowej wykonano sondy do głębokości 1,0 m w ilości 2 szt./km chodnika i stwierdzono występowanie gruntów twardoplastycznych tj. glin pylastych oraz pyłów. Zgodnie z KTNPiP z 2014 r. podłoże gruntowo zakwalifikowano do gruntów G4.
Na przedmiotowym odcinku przebudowie podlega rów otwarty na rów kryty o średnicach , 500 PP. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z drogi, zatoki i chodnika będzie poprzez wpusty uliczne zlokalizowane przy krawężniku i na krawędzi jezdni zatoki.
Rów po stronie lewej pozostaje bez zmian.
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rymanów.
W zakres zadania wchodzi:
a) Przebudowa drogi w Głębokim (przez wieś na odcinku gminnym na dz. o nr. ewid. gr. 167/2, od km 0+005 do km 1+004).
Charakterystyczne parametry - wewnętrzna droga dojazdowa:
- Długość (drogi/jezdni) sumarycznie odcinki: 999,00 mb.
- Szerokość: jezdni: od km 0+005 do km 0+460: 4,50 m; od km 0+460 do km 1+004: 4,00 m.
- Przekrój poprzeczny jezdni: zachowanie istniejącego przekroju (daszkowego) dwustronnego zgodnie z istniejącą rzeźbą wysokościową terenu z obydwóch stron jezdni.
- Przekrój podłużny/niweleta drogi : istniejąca trasa niwelety/jezdni.
b) Przebudowa drogi wewnętrznej (dojazdowej) w miejscowości RYMANÓW na dz. o nr. ewid. 2618 od km 0+045 do km 0+742.
Charakterystyczne parametry :
- Długość (drogi/jezdni): 697,00 mb (w tym mijanki po ~ 18,00 mb x 3 szt.: w km
~0+240, ~0+340, ~0+440).
- Szerokość: istniejąca jezdnia 3,00 m + istniejące pobocze obustronne 0,30 m +
istniejące mijanki jednostronne ~ 2,00 m.
- Przekrój poprzeczny jezdni: zachowanie istniejącego przekroju (daszkowego)
dwustronnego zgodnie z istniejącą rzeźbą wysokościową terenu z obydwóch
stron jezdni.
- Przekrój podłużny/niweleta drogi: istniejąca trasa niwelety/jezdni.
c) Przebudowa drogi gminnej Nr G130455R w KM 0+763 - 1+617.
Przedmiotowa droga znajduje się na terenie m. Klimkówka i Rymanów pośród terenów użytkowanych rolniczo, łączy luźno rozmieszczone budynki mające charakter zagrodowy.
Dane techniczne:
- kategoria ruchu KR1,
- prędkość projektowa 30km/h,
- proj. szerokość jezdni 3.50m,
- proj. szerokość poboczy 2x0.75m i 0.75+0.50m,
- długość drogi 0.85km.
Wyjaśnienie do zakresu opracowania objętego zgłoszeniem robót budowlanych pn. ,,Przebudowa drogi gminnej Nr G130455R w KM 0+763 - 1+617."
(Adres inwestycji: gm. Rymanów, dz. 4291/24, 4131/1, 4185/6, 4183/1, 4183/2, 4185/7, 4184, 4166/5, 4163/1, 4162/5 ob. Klimkówka, 2566, 2574/2, 2593/4, 2593/6 ob. Rymanów).
W zrealizowanym w 2021 roku zakresie ''Przebudowa drogi w miejscowości Klimkówka - I etap''; zostały wykonane roboty budowlane związane z wykonaniem: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie, kanał technologiczny, podbudowy, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, inwentaryzacja powykonawcza.
Realizacja pozostałej części opracowania została ujęta w planowanym obecnie zakresie
''Przebudowa drogi w miejscowości Klimkówka od km 0+763 do km 1+617 - etap II'' związanym z ułożeniem warstw z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych wraz z robotami towarzyszącymi.
d) Przebudowa ciągu jezdnego gminnego - zakres drogowy części Ul. Grunwaldzkiej (dz. ewid. gr. o nr 3065, 3062/1, 3063) w Rymanowie.
Charakterystyczne parametry:
- Ciąg jezdny: wewnętrzna droga dojazdowa + wewnętrzne place postojowe:
- Długość (drogi/jezdni) sumarycznie odcinki: ~ 270,00 mb.
- Szerokość: jezdni: od 4,00 do 8,00 m.
- Przekrój poprzeczny jezdni : zachowanie istniejącego przekroju (daszkowego) dwustronnego zgodnie z istniejącą rzeźbą wysokościową terenu z obydwóch stron jezdni.
- Przekrój podłużny/niweleta drogi : istniejąca trasa niwelety/jezdni.
e) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce 164/2 w miejscowości Wisłoczek.
Parametry techniczne:
- Przekrój: szlakowy, szer. pasów ruchu: 2,50m, szerokość jezdni 3,5m
szerokość poboczy 2x0,75m,
Pobocze: z kruszywa o szerokości 0,75 m.
W ramach robót budowlanych przewiduje się sfrezowanie istniejącej nawierzchni na całym odcinku objętym zakresem inwestycji. Przewiduje się wykonanie podbudowy z użyciem destruktu z frezowania nawierzchni i użyciem stabilizatora (zalecane użycie środka EN-1).
Konstrukcja jezdni:
w-wa ścieralna z MMA dla KR 3-4 gr. 5 cm
w-wa wiążąca z MMA dla KR 3-4 gr. 6 cm
w-wa podbudowy górnej z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10cm
w-wa podbudowy MC - recykling głęboki na zimno z użyciem cementu i środka EN-1 lub zastosowaniem środka wiążącego (typu Silment CQ-25, Tefra, Terramix, Gruntar, lub środka jonowymiennego np NASCON lub innego o równoważnych parametrach) z użyciem recyklera z automatycznym dozowaniem - gr. warstwy 40 cm. RM=2,5-5,0 MPa
W ramach przedmiotowego zadania przewiduje się wykonać odmulenie rowów oraz wyczyścić istniejący system odwodnienia - przepusty.
Przewiduje się wykonanie wymiany uszkodzonych elementów przepustów pod drogą i zjazdami

CPV: 45233222-1, 34922000-6,45200000-9,44132000-4, 45112730-1

Dokument nr: 2023/BZP 00026125, RIN.271.3.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-01-27 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ec01959-9254-11ed-b4ea-f64d350121d2
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e- Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@rymanow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji Postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e- Zamówienia ani logowania.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Ustawy, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 Ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 2070 ze zm.).
7. Komunikacja w Postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
8. Możliwość korzystania w Postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e- Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e- Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w Postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e- Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@rymanow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
13. W sytuacji awarii lub błędów lub niedostępności Platformy zakupowej uniemożliwiających komunikację Wykonawcy z Zamawiającym poprzez Platformę zakupową, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ten fakt Zamawiającemu za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@rymanow.pl, pod rygorem utraty prawa powoływania się na konsekwencje awarii lub błędów lub niedostępności Platformy zakupowej w toku niniejszego Postępowania.
14. W korespondencji związanej z niniejszym Postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem Postępowania: RIN.271.3.2023
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Rymanowie,
Ul. Mitkowskiego 14A, 38-480 Rymanów.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Rymanowie jest Pan Sylwester Litwin, kontakt: adres e-mail: iod@rymanow.pl, tel.: 13 43 555 006 w. 217.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
,,Budowa chodników przy drodze wojewódzkiej nr 887 oraz przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rymanów" o numerze RIN.271.3.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji o jakim mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej ,,ustawa Pzp";
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-01-27 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma e- Zamówienia, dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.