Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1272z dziś
7123z ostatnich 7 dni
24376z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

REMONT ŁAZIENEK I PIONÓW KANALIZACYJNYCH

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

REMONT ŁAZIENEK I PIONÓW KANALIZACYJNYCH

Data zamieszczenia: 2023-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna
ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
00-908 Warszawa
powiat: Warszawa
dzp@wat.edu.pl
https://wat.ezamawiajacy.pl/pn/wat/demand/notice/public/82706/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
REMONT ŁAZIENEK I PIONÓW KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU AW1, W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek i pionów kanalizacyjnych w budynku AW1, w formule ,,zaprojektuj i wykonaj". W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy:
a) Inwentaryzacja architektoniczna, konstrukcyjno-budowlana i instalacyjna stanu istniejącego przedmiotu zamówienia, wraz z dokonaniem odkrywek (np. dachu, warstw posadzkowych, instalacji elektrycznych i wentylacyjnych oraz c.o. i wod - kan);
b) Opracowanie ,,koncepcji" projektu wstępnego architektoniczno - budowlanego, w dwóch wariantach dla pomieszczeń sanitarnych (łazienek części wspólnych, łazienek dla personelu oraz łazienki dla niepełnosprawnych, a także dla korzystających ze szkoleń na 1 piętrze), przed wykonaniem dokumentacji projektowej robót remontowych, przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającemu (pod względem zagospodarowania pomieszczeń oraz funkcjonalności i wykorzystania powierzchni dla użytkowników) - 2 komplety (jeden nie zszyty) oraz w formie elektronicznej, w formacie CAD (DWG) i PDF;
c) Opracowanie dokumentacji projektowej technicznej (projektu technicznego) oraz wykonawczej (projektu wykonawczego), w zakresie remontu pomieszczeń sanitarnych pod względem dostosowania do potrzeb użytkownika, w ilości zakwaterowanych tj. 630 osób. Pod względem remontu instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych w tym wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej i centralnego ogrzewania, posadzek, ścian itp.;
d) Pomieszczenia sanitarne wymagają dostosowania do obowiązujących przepisów na potrzeby użytkowania (obecnego przeznaczenia i ilości osób), tj. zakwaterowanych oraz kadry personelu;
e) Wykonanie projektów technicznych przedmiotowego zadania (każdy tom dla innego rodzaju branży) w podziale na występujące branże (PT) w zakresie uwzględniającym specyfikację robót - 3 komplety (jeden nie zszyty) oraz w formie elektronicznej, w formacie CAD (DWG) i PDF;
f) Wykonanie projektów technicznych przedmiotowego zadania (każdy tom dla innego rodzaju branży) w podziale na występujące branże (PW) w zakresie uwzględniającym specyfikację robót - 3 komplety (jeden nie zszyty) oraz w formie elektronicznej, w formacie CAD (DWG) i PDF;
g) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w podziale na wszystkie występujące branże (STWiORB) zakresu objętego przedmiotem zamówienia (każdy tom dla innego rodzaju branży) - 3 komplety oraz w formie elektronicznej w formacie DOC i PDF;
h) Wykonanie kosztorysów ofertowych w podziale na występujące branże (zgodne z kosztami określonymi w ZKZ załączonym do oferty) wraz z (ZKZ) zestawieniem kosztów zadania całości przedmiotu zamówienia - 3 komplety oraz w formie elektronicznej w formacie ath., rozpoznawanym przez program ,,NORMA" oraz w formacie PDF, DOC/EXCEL;
i) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla przedmiotowych robót budowlanych;
j) Uzgodnienie projektów z przedstawicielami DIB i użytkownika - 1 egzemplarz dokumentu dla każdego tomu z ww. opracowania;
k) Złożenie wniosku zgłoszenia wykonania robót budowlanych i uzyskanie decyzji zgody na wykonywanie robót zgodnie z projektem technicznym i wykonawczym;
l) Wykonanie robót budowlano - montażowych przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i techniczną zatwierdzoną i odebraną przez Zamawiającego.

CPV: 45000000-7, 71220000-6, 45232460-4, 45311200-2

Dokument nr: 2023/BZP 00031911, 4/DIB/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-02 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wat.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wat.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającyma Wykonawcami, w tym oferta, wszelkie wnioski, dokumenty, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje
udostępniane i przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę wpływu wniosków, dokumentów, oświadczeń, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.
3. Zainteresowany złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z aktualną Instrukcją dla Wykonawców dostępną na Platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego.
4. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
1) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta;
2) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny Platformy ezamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site
list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze;
3) należy zainstalować dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w Platformie ezamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę;
4) przed uruchomieniem Platformy ezamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
6. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
8. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w formatach: .pdf, .xls, .doc, .zip.
9. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki informacyjne wykonawcy wynikające z RODO.
1) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty
udostępniające zasoby, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO),
2) Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO,
3) w celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Obowiązek informacyjny zostanie spełniony poprzez akceptację w formularzu ofertowym oświadczenia RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO, znajdują się w Rozdziale XXVII SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://wat.ezamawiajacy.pl/pn/wat/demand/notice/public/82706/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-02 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę w formie elektronicznej należy zamieścić na Platformie pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY"

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Wymagania:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 02.02.2023 r., do godz. 09:00 jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 33 000,00 zł.
3. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
1) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego:
PEKAO S.A. Warszawa
ul. Towarowa 25
Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228
z dopiskiem ,,Wadium do postępowania na remont łazienek i pionów kanalizacyjnych w budynku AW1, w formule ,,zaprojektuj i wykonaj", nr sprawy: 4/DRN/2023".
Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
2) wadium w formie innej, niż pieniężna Wykonawca wnosi w formie elektronicznej poprzez zamieszczenie na Platformie w zakładce ,,OFERTY" poprzez wybranie opcji ,,Dodaj dokument" oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu, w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml).
Beneficjentem wnoszonego wadium w innej formie, niż pieniądzu jest Wojskowa Akademia Techniczna (WAT).
3) dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie WAT. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy WAT a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji / poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WAT
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 4/DIB/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek i pionów kanalizacyjnych w budynku AW1, w formule ,,zaprojektuj i wykonaj". W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy:
a) Inwentaryzacja architektoniczna, konstrukcyjno-budowlana i instalacyjna stanu istniejącego przedmiotu zamówienia, wraz z dokonaniem odkrywek (np. dachu, warstw posadzkowych, instalacji elektrycznych i wentylacyjnych oraz c.o. i wod - kan);
b) Opracowanie ,,koncepcji" projektu wstępnego architektoniczno - budowlanego, w dwóch wariantach dla pomieszczeń sanitarnych (łazienek części wspólnych, łazienek dla personelu oraz łazienki dla niepełnosprawnych, a także dla korzystających ze szkoleń na 1 piętrze), przed wykonaniem dokumentacji projektowej robót remontowych, przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającemu (pod względem zagospodarowania pomieszczeń oraz funkcjonalności i wykorzystania powierzchni dla użytkowników) - 2 komplety (jeden nie zszyty) oraz w formie elektronicznej, w formacie CAD (DWG) i PDF;
c) Opracowanie dokumentacji projektowej technicznej (projektu technicznego) oraz wykonawczej (projektu wykonawczego), w zakresie remontu pomieszczeń sanitarnych pod względem dostosowania do potrzeb użytkownika, w ilości zakwaterowanych tj. 630 osób. Pod względem remontu instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych w tym wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej i centralnego ogrzewania, posadzek, ścian itp.;
d) Pomieszczenia sanitarne wymagają dostosowania do obowiązujących przepisów na potrzeby użytkowania (obecnego przeznaczenia i ilości osób), tj. zakwaterowanych oraz kadry personelu;
e) Wykonanie projektów technicznych przedmiotowego zadania (każdy tom dla innego rodzaju branży) w podziale na występujące branże (PT) w zakresie uwzględniającym specyfikację robót - 3 komplety (jeden nie zszyty) oraz w formie elektronicznej, w formacie CAD (DWG) i PDF;
f) Wykonanie projektów technicznych przedmiotowego zadania (każdy tom dla innego rodzaju branży) w podziale na występujące branże (PW) w zakresie uwzględniającym specyfikację robót - 3 komplety (jeden nie zszyty) oraz w formie elektronicznej, w formacie CAD (DWG) i PDF;
g) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w podziale na wszystkie występujące branże (STWiORB) zakresu objętego przedmiotem zamówienia (każdy tom dla innego rodzaju branży) - 3 komplety oraz w formie elektronicznej w formacie DOC i PDF;
h) Wykonanie kosztorysów ofertowych w podziale na występujące branże (zgodne z kosztami określonymi w ZKZ załączonym do oferty) wraz z (ZKZ) zestawieniem kosztów zadania całości przedmiotu zamówienia - 3 komplety oraz w formie elektronicznej w formacie ath., rozpoznawanym przez program ,,NORMA" oraz w formacie PDF, DOC/EXCEL;
i) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla przedmiotowych robót budowlanych;
j) Uzgodnienie projektów z przedstawicielami DIB i użytkownika - 1 egzemplarz dokumentu dla każdego tomu z ww. opracowania;
k) Złożenie wniosku zgłoszenia wykonania robót budowlanych i uzyskanie decyzji zgody na wykonywanie robót zgodnie z projektem technicznym i wykonawczym;
l) Wykonanie robót budowlano - montażowych przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i techniczną zatwierdzoną i odebraną przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45232460-4 - Roboty sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 2 zadania, obejmujące swym zakresem projektowanie i realizację robót budowlanych w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych na potrzeby wykonania remontu pomieszczeń, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto łącznie, w formule ,,zaprojektuj i wykonaj" oraz załączy dowody określające, że dokumentacja oraz roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zadanie zostało wykonane.
b) będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, z których wynikać będzie, ze Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej:
? jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń
w specjalności architektonicznej oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
? jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
? jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
? jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
? jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
? jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych, z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
? jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, lub są wykonywane należycie.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 02.02.2023 r., do godz. 09:00 jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 33 000,00 zł.
3. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
1) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego:
PEKAO S.A. Warszawa
ul. Towarowa 25
Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228
z dopiskiem ,,Wadium do postępowania na remont łazienek i pionów kanalizacyjnych w budynku AW1, w formule ,,zaprojektuj i wykonaj", nr sprawy: 4/DRN/2023".
Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
2) wadium w formie innej, niż pieniężna Wykonawca wnosi w formie elektronicznej poprzez zamieszczenie na Platformie w zakładce ,,OFERTY" poprzez wybranie opcji ,,Dodaj dokument" oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu, w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml).
Beneficjentem wnoszonego wadium w innej formie, niż pieniądzu jest Wojskowa Akademia Techniczna (WAT).
3) dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie WAT. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy WAT a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji / poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WAT.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania.
Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo: poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę.
Konsorcjum dołącza ww. pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy regulującej współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane , do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 (wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa w ust. 1 zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w sytuacjach opisanych w Rozdziale XXIII ust. 6 SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-03

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.