lubuskie (Zielona Góra)
śląskie (Gliwice)
śląskie (Żory)
małopolskie (Wieliczka)
małopolskie (Kraków)
świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżące utrzymanie terenów zieleni |
Data zamieszczenia: | 2023-01-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO PRZASNYSZ ul. Jana Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz powiat: przasnyski 29 756 49 00, faks 29 756 49 39 umprzas@przasnysz.um.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Przasnysz |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 29 756 49 00, faks 2 |
Termin składania ofert: | 2023-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu w latach 2023 - 2025 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu. 2.2 Zakres usług obejmuje: a) koszenie terenów zielonych o pow. 184 370 m2: (skwer, nadrzecze, ścieżka rowerowa, pasy przyuliczne oraz inne tereny miejskie) według załączonego ,,Wykazu terenów zieleni miejskiej". Zakłada się sześciokrotne koszenie obiektów zieleni miejskiej i zieleni przyulicznej, nadrzecze - dwukrotnie i pozostałe obiekty - dwukrotnie, w ciągu roku. Powierzchnia może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia rozbieżności w obmiarach. Ilość koszeń również może ulec zmianie w zależności od potrzeb uwzględniając warunki atmosferyczne. Istnieje możliwość zmiany zakresu poprzez wyłączenie lub włączenie nowych terenów. Rozpoczęcie następnego koszenia według ,,Średniorocznego harmonogramu i zakresu prac", po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. b) jesienne i wiosenne grabienie trawników według ,,Średniorocznego harmonogramu i zakresu prac", po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. c) formowanie żywopłotów o pow. 2622 m2 - według załączonego ,,Wykazu terenów zieleni miejskiej". Kolejność wykonywania prac według ,,Średniorocznego harmonogramu i zakresu prac", po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. Zakłada się dwukrotne formowanie żywopłotów z krzewów liściastych, a jednokrotne z krzewów iglastych. Faktyczna ilość uzależniona jest od warunków atmosferycznych. Kolejne formowanie nastąpi po uzgodnieniu z Zamawiającym i otrzymaniu pisemnego zlecenia. Istnieje możliwość zmiany zakresu poprzez wyłączenie lub włączenie nowych odcinków żywopłotów. W ramach formowania żywopłotów przewiduje się również sprzątnięcie i wywiezienie odpadów roślinnych. d) cięcia sanitarne drzew, usuwanie odrostów korzeniowych i pniowych, a także wykonywanie zabiegów chirurgicznych na drzewach wraz ze zrębkowaniem ściętych gałęzi, pędów, e) podkrzesanie gałęzi drzew (do wys. min. 2 m) i krzewów wzdłuż ciągów pieszych i drogowych wraz ze zrębkowaniem ściętych gałęzi i pędów, f) wycinka drzew i krzewów*, g) usuwanie wywrotów lub złomów z terenów ulic miejskich i obiektów zieleni miejskiej*. Podjęcie działań w ciągu min. 0,5 godz. max 5 godz. od chwili przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, h) renowacja trawników - przekopanie terenu, dowóz i wbudowanie ziemi urodzajnej (warstwa ok. 5 cm) oraz zasiew trawy i systematyczne podlewanie CPV: 77310000-6, 77314100-5, 77342000-9, 77341000-2 Dokument nr: 2023/BZP 00045628, GKOŚ.271.2.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-01-27 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dedb5e94-97fa-11ed-b4ea-f64d350121d2 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1) Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 2) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl Zamawiający dopuszcza również komunikowanie za pomocą poczty elektronicznej, email:im@przasnysz.um.gov.pl (z wyjątkiem złożenia oferty). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu https://ezamowienia.gov.pl oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Burmistrz Przasnysza, adres siedziby: Ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, tel. 29 756 49 00. e-mail: umprzas@przasnysz.um.gov.pl 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: oc@przasnysz.um.gov.pl. 3. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. 4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu: - udzielenia zamówienia publicznego - zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. - realizacji umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia publicznego - archiwizacji. 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, 1812, 1933 i 2185). 6. Dane osób uprawnionych będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, lub przez czas trwania umowy, jeżeli okres na jaki umowa została zawarta przekracza 4 lata. 7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-01-27 10:00 Miejsce składania ofert: e-zamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 Wymagania: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy). Wadium może być wniesione w formach: a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Przasnyszu NR RACHUNKU: 79 8924 0007 0008 0080 2001 0002 b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2022 r. poz. 2080 i 2185) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GKOŚ.271.2.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu. 2.2 Zakres usług obejmuje: a) koszenie terenów zielonych o pow. 184 370 m2: (skwer, nadrzecze, ścieżka rowerowa, pasy przyuliczne oraz inne tereny miejskie) według załączonego ,,Wykazu terenów zieleni miejskiej". Zakłada się sześciokrotne koszenie obiektów zieleni miejskiej i zieleni przyulicznej, nadrzecze - dwukrotnie i pozostałe obiekty - dwukrotnie, w ciągu roku. Powierzchnia może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia rozbieżności w obmiarach. Ilość koszeń również może ulec zmianie w zależności od potrzeb uwzględniając warunki atmosferyczne. Istnieje możliwość zmiany zakresu poprzez wyłączenie lub włączenie nowych terenów. Rozpoczęcie następnego koszenia według ,,Średniorocznego harmonogramu i zakresu prac", po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. b) jesienne i wiosenne grabienie trawników według ,,Średniorocznego harmonogramu i zakresu prac", po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. c) formowanie żywopłotów o pow. 2622 m2 - według załączonego ,,Wykazu terenów zieleni miejskiej". Kolejność wykonywania prac według ,,Średniorocznego harmonogramu i zakresu prac", po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego. Zakłada się dwukrotne formowanie żywopłotów z krzewów liściastych, a jednokrotne z krzewów iglastych. Faktyczna ilość uzależniona jest od warunków atmosferycznych. Kolejne formowanie nastąpi po uzgodnieniu z Zamawiającym i otrzymaniu pisemnego zlecenia. Istnieje możliwość zmiany zakresu poprzez wyłączenie lub włączenie nowych odcinków żywopłotów. W ramach formowania żywopłotów przewiduje się również sprzątnięcie i wywiezienie odpadów roślinnych. d) cięcia sanitarne drzew, usuwanie odrostów korzeniowych i pniowych, a także wykonywanie zabiegów chirurgicznych na drzewach wraz ze zrębkowaniem ściętych gałęzi, pędów, e) podkrzesanie gałęzi drzew (do wys. min. 2 m) i krzewów wzdłuż ciągów pieszych i drogowych wraz ze zrębkowaniem ściętych gałęzi i pędów, f) wycinka drzew i krzewów*, g) usuwanie wywrotów lub złomów z terenów ulic miejskich i obiektów zieleni miejskiej*. Podjęcie działań w ciągu min. 0,5 godz. max 5 godz. od chwili przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, h) renowacja trawników - przekopanie terenu, dowóz i wbudowanie ziemi urodzajnej (warstwa ok. 5 cm) oraz zasiew trawy i systematyczne podlewanie 4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników 77342000-9 - Przycinanie żywopłotów 77341000-2 - Okrzesywanie drzew 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować kryteria i ich znaczenie procentowe w sposób opisany niżej: Przyjmuje się zasadę wyliczenia punktacji z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Cena - 60% Termin przystąpienia do usuwania wywrotów lub złomów - 30%. Termin płatności - 10% Kryterium ,,Cena" (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Podstawą porównania będzie cena brutto. Liczba punktów w ramach kryterium ,,Cena" (C) zostanie obliczona według następującego wzoru: C = C min/ Cbd x 60 pkt gdzie: Cmin - oferta z najniższą ceną C bd - cena oferty badanej W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Kryterium ,,Termin przystąpienia do usuwania wywrotów lub złomów" - termin przystąpienia do realizacji usługi (usuwanie wywrotów lub złomów) od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie/faksem/mailem (min. 0,5 godziny, max. 5 godzin) . T = TN/TOB x 30 pkt Gdzie: T - ilość punktów przyznanych Wykonawcy TN - najkrótszy termin wskazany w ofertach TOB - termin w ofercie badanej W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 30 punktów. c) Termin płatności - będzie rozpatrywane na podstawie terminu płatności faktury podanego przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Liczba punktów w ramach kryterium ,,Termin Płatności" (T) zostanie obliczona następująco: 1. Wykonawca, który zaoferował najkorzystniejszą wartość lub wartość równą najkorzystniejszej -otrzymuje maksymalną liczbę punktów. 2. Wykonawca, który zaoferował najmniej korzystną wartość lub wartość równą najmniej korzystnej - otrzymuje 0 pkt. 3. W przypadku, gdy wszyscy wykonawcy zaproponowali jednakową wartość , wszyscy otrzymują maksymalną liczbę punktów. 4. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, (pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów obliczoną wg wzoru: Tp = (To - Tmin) / (Tmax - Tmin) x 20 pkt gdzie: To - termin płatności zadeklarowany w ofercie ocenianej Tmin - najkrótszy termin płatności spośród złożonych ofert Tmax - najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przystąpienia do usuwania wywrotów lub złomów 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny 2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: o ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych); 4. zdolności technicznej lub zawodowej: 1) doświadczenie Wykonawcy: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie 3 lat poprzedzających datę składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej 2 usługi utrzymanie zieleni w obszarach zurbanizowanych o wartości świadczonych usług nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda 2) odpowiedni potencjał techniczny - sprzęt Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował potencjałem technicznym w zakresie określonym poniżej a) kosiarki samojezdne z mulczowaniem i zbiorem urobku - min. 2 szt. b) kosiarka bijakowa c) kosy spalinowe - min. 5 szt. d) podnośnik na pojeździe o DMC do 3,5 t, o wysięgu ramienia min. 25 m e) frezarka do karp f) rębak do gałęzi o śr. do 200 mm g) koparka h) samochód o ładowności do 3,5 t. i) środek transportu do wywozu skoszonej trawy z zabezpieczeniem przed jej rozwiewaniem 3) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące braku podstaw do wykluczenia składane wraz z ofertą - Formularz 3.1 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - Formularz 3.2 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z przepisem art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: w zakresie warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu zadań wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju zakresu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane na formularzu 3.4 stanowiącym załącznik do SWZ, z załączeniem dowodów określających czy te zadania zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, 2) Wykaz sprzętu zgodny z treścią Formularza 3.6., którym wykonawca dysponuje lub będzie dysponować w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania wymienionymi w wykazie jednostkami sprzętowymi. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy). Wadium może być wniesione w formach : a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Przasnyszu NR RACHUNKU: 79 8924 0007 0008 0080 2001 0002 b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2022 r. poz. 2080 i 2185) 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia lub wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia. 13.4 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 13.5 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie najwyżej oceniona, to na wezwanie Zamawiającego są oni zobowiązani złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 11.9, przy czym składa je ten wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 9 IDW 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Dopuszcza się zmianę treści umowy lub terminu wykonania Umowy, w przypadku zaistnienia jednej lub więcej z poniższych okoliczności: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 2) zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację Zadania; 3) gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie do prawidłowego wykonania Zadania posłużenie się przez Wykonawcę podwykonawcami, którzy będą realizowali zastępczo część lub cały zakres powierzony innym podwykonawcom lub nowy zakres usługi; 4) nastąpią inne zdarzenia niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego, uniemożliwiające wykonanie Zadania w ustalonym terminie; 5) gdy konieczne będzie wprowadzenie zmian będących następstwem niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności zmian w zasadach dotyczących sposobu realizacji Zadania; 6) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować kryteria i ich znaczenie procentowe w sposób opisany niżej: Przyjmuje się zasadę wyliczenia punktacji z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Cena - 60% Termin przystąpienia do usuwania wywrotów lub złomów - 30%. Termin płatności - 10% Kryterium ,,Cena" (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Podstawą porównania będzie cena brutto. Liczba punktów w ramach kryterium ,,Cena" (C) zostanie obliczona według następującego wzoru: C = C min/ Cbd x 60 pkt gdzie: Cmin - oferta z najniższą ceną C bd - cena oferty badanej W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Kryterium ,,Termin przystąpienia do usuwania wywrotów lub złomów" - termin przystąpienia do realizacji usługi (usuwanie wywrotów lub złomów) od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie/faksem/mailem (min. 0,5 godziny, max. 5 godzin). T = TN/TOB x 30 pkt Gdzie: T - ilość punktów przyznanych Wykonawcy TN - najkrótszy termin wskazany w ofertach TOB - termin w ofercie badanej W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 30 punktów. c) Termin płatności - będzie rozpatrywane na podstawie terminu płatności faktury podanego przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Liczba punktów w ramach kryterium ,,Termin Płatności" (T) zostanie obliczona następująco: 1. Wykonawca, który zaoferował najkorzystniejszą wartość lub wartość równą najkorzystniejszej -otrzymuje maksymalną liczbę punktów. 2. Wykonawca, który zaoferował najmniej korzystną wartość lub wartość równą najmniej korzystnej - otrzymuje 0 pkt. 3. W przypadku, gdy wszyscy wykonawcy zaproponowali jednakową wartość , wszyscy otrzymują maksymalną liczbę punktów. 4. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, (pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów obliczoną wg wzoru: Tp = (To - Tmin) / (Tmax - Tmin) x 20 pkt gdzie: To - termin płatności zadeklarowany w ofercie ocenianej Tmin - najkrótszy termin płatności spośród złożonych ofert Tmax - najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przystąpienia do usuwania wywrotów lub złomów 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024