Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Tarcze impulsowe

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Tarcze impulsowe

Data zamieszczenia: 2023-01-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: ACCREA BARTŁOMIEJ STAŃCZYK
ul. Hiacyntowa 20
20-143 Lublin
powiat: Lublin
817479095
zamowienia@accrea.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143799
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: 817479095
Termin składania ofert: 2023-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe - tarcze impulsowe - 65 sztuk
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-0830/20 - Konfigurowalne ramię do stabilizacji trajektorii igły biopsyjnej

Część 1
Zapytanie ofertowe - tarcze impulsowe - 65 sztuk

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 65 sztuk tarcz impulsowych o poniższej specyfikacji:
362imp otwór 37(+/-0,03)
średnica zewnętrzna 41,2(+/-0,1)
Materiał: ABG7-0,18+Al
Dodatkowo wycinanie i klejenie krążków 3M

CPV: 31680000-6

Dokument nr: 2023-837-143799

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-02
3. Ofertę należy składać poprzez Bazę Konkurencyjności lub na pocztę elektroniczną: zamowienia@accrea.com.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
Lublin
Gmina
Lublin
Miejscowość
Lublin

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Dopuszcza się możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości niniejszego zamówienia.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany warunków udzielenia zamówienia,
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Ponadto:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (Wytyczne Horyzontalne), a także:
1.1. Dopuszczalne będą zmiany umowy wynikające w szczególności z:
a) zmiany rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych i umowy o dofinansowanie, związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków unijnych;
b) decyzji instytucji publicznych, w tym Instytucji Pośredniczącej lub Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym;
c) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy
d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania ofertowego
1.2. Zmiany dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości przedmiotów zamówienia oferowanych przez wykonawcę wyłonionego w ramach niniejszego postepowania lub w przypadku zamówienia składanego z "wolnej ręki".
1.3. Zmiany dotyczące terminu realizacji zadania:
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy;
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zdarzenia nieprzewidywalnego.
b) w przypadku wystąpienie stanu nadzwyczajnego (np. stan wyjątkowy, stan wojenny, stan klęski żywiołowej itp.)
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie w trakcie trwania umowy stanu nadzwyczajnego, uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego.
c) w przypadku innych przeszkód uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca;
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe ze względu na wystąpienie obiektywnych przeszkód uniemożliwiających wykonanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca. W przypadku wystąpienia tego typu sytuacji, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji przeszkody, za którą nie odpowiada Wykonawca.
d) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy;
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na konieczność wykonania zamówień dodatkowych, których zakup jest niezbędny dla wykonania przedmiotu Umowy.
e) W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w projekcie wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej
Zmiana terminu realizacji określonego w umowie może nastąpić w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian do projektu objętego dofinansowaniem. W takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zmianę projektu do czasu akceptacji zmian przez Instytucję Pośredniczącą.
f) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności opóźnienia w przygotowaniu miejsca dostawy, odbiorze, opóźnienia w podejmowaniu decyzji przez Zamawiającego ważnych z punktu widzenia realizacji zamówienia, opóźnienia w terminowym regulowaniu płatności przez Zamawiającego itp.
Zmiana terminu realizacji określonego w umowie może nastąpić w sytuacji niezależnej od Wykonawcy, będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. W takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas opóźnienia spowodowanego przez Zamawiającego.
g) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany okresu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia innych przyczyn niż wyżej wymienione, jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty,
W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności
h) Dopuszczalne będą zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na zgodny wniosek Stron umowy.
1.4. Pozostałe zmiany umowy:
a) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy
b) Zmiana miejsca realizacji zamówienia/dostawy
c) Zmiana warunków i terminów płatności
d) W przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
e) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiających a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
f) Zmiana strony umowy w sytuacji, gdy w prawa i obowiązki Wykonawcy wstąpi inny podmiot
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wymagane jest oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym- Załącznik nr 2.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Przedmioty oferty muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia oraz specyfikacją przedmiotu zamówienia.
2. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, bądź własnym. Preferowane są pliki w formacie PDF, na papierze firmowym lub co najmniej opatrzone pieczęcią firmową. Do oferty konieczne jest dołączenie Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym - Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpłynięcia na pocztę elektroniczną Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferta powinna obejmować wszystkie warunki wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Dopuszcza się możliwość składania ofert uzupełniających.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość wyboru częściowego.
7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
8. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę w odpowiedzi na niniejsze postępowanie.
9. Oferty należy składać w walucie złoty (PLN) lub innych. Waluty obce zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu publikacji zapytania.
10. Pozyskiwanie dodatkowych informacji dotyczących zamówienia (z wyłączeniem informacji wrażliwych, które mogą mieć wpływ na ocenę ofert/wybór najkorzystniejszej oferty) jest możliwe jedynie poprzez drogę mailową. Mail do kontaktu: zamowienia@accrea.com.
11. Przez złożenie oferty Oferent akceptuje udział w postępowaniu na warunkach i zasadach wskazanych w niniejszym zapytaniu.
12. Oferty niekompletne, niepodpisane mogą zostać odrzucone przez Zamawiającego.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień złożonych ofert w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy i bez podawania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom nie przysługują roszczenia związane z udziałem w postępowaniu, w tym związane z kosztami przygotowania i złożenia oferty.
15. Termin realizacji zamówienia wyznaczony jest do 30 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym. Ewentualne zmiany terminu dostawy po zawarciu umowy uwzględniane będą w formie aneksu do umowy.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-25
Data ostatniej zmiany
2023-01-25 08:50:02

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w postępowaniu: 100 pkt
1. Kryterium - cena:
- punktacja: od 0 do 100 pkt
- waga: 100%
Oferent podający najniższą cenę (w PLN) uzyska największą liczbę punktów w tym kryterium.
Porównanie nastąpi w sposób polegający na obliczeniu ceny.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Sylwia Myśliwiec
tel.: 817479095
e-mail: zamowienia@accrea.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.