Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu

Data zamieszczenia: 2023-01-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Domaniewice
Główna 2
99-434 Domaniewice
powiat: łowicki
+48-46-830-17-67
beata.kapusta@domaniewice.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143910
Województwo: łódzkie
Miasto: Domaniewice
Wadium: ---
Nr telefonu: +48-46-830-17-67
Termin składania ofert: 2023-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu: ,,Instalacje odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Domaniewice"
Powstaje w kontekście projektu
RPLD.13.02.00-10-0012/21 - Instalacje odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Domaniewice

Część 1
Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi doradczej Inżyniera Kontraktu obejmującą zarządzanie projektem, rozliczanie projektu i pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu pn. ,,Instalacje odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Domaniewice", realizowanego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", który obejmuje projektowanie, zakup, dostawę i montaż:
- paneli fotowoltaicznych na terenie prywatnych posesji mieszkańców gminy Domaniewice - ilość instalacji:
o 42 szt. o mocy 3,24 kWp,
o 46 szt. o mocy 4,32 kWp,
o 34 szt. o mocy 5,40 kWp,
o 37 szt. o mocy 6,48 kWp.
- paneli fotowoltaicznych na budynkach gminy w Domaniewicach - ilość instalacji:
o 1 szt. o mocy 23,04 kWp,
o 1 szt. o mocy 15,84 kWp,
o 1 szt. o mocy 39,60 kWp,
- kotłów na biomasę na terenie prywatnych posesji mieszkańców gminy Domaniewice - ilość instalacji:
o 1 szt. o mocy 15 kW,
o 4 szt. o mocy 20 kW,
o 4 szt. o mocy 25 kW,
o 1 szt. o mocy 30 kW.
2.Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy w podziale na osoby skierowane do realizacji zamówienia obejmuje:
2.1. Obowiązki Kierownika Zespołu:
a)nadzór nad przeprowadzeniem postępowania przetargowego na dostawy objęte projektem celem wyłonienia wykonawcy,
b)udział w procesie oceny złożonych ofert pod kątem weryfikacji parametrów technicznym zaoferowanych urządzeń i ich zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym,
c)zarządzanie, koordynacja i rozliczanie inwestycji na etapie projektowania i wykonawstwa,
d)przygotowywanie niezbędnych dokumentów w celu prawidłowej realizacji Projektu,
e)doradztwo techniczne w zakresie rozwiazywania problemów,
f)analiza zmian wprowadzanych do zakresu rzeczowego projektu i ich wpływu na wskaźniki projektu,
g)wsparcie Zamawiającego w innych działaniach mających wpływ na proces rozliczania projektu,
h)ochrona interesów Zamawiającego,
i)uczestniczenie w spotkaniach (co najmniej raz w miesiącu) w siedzibie Zamawiającego w celu analizy postępu we wdrażaniu projektu i omówienia harmonogramu dalszych prac,
j)nadzór i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji Projektu zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji Projektu,
k)nadzorowanie i kontrolowanie postanowień umownych łączących Zamawiającego z podmiotami realizującymi zadania objęte Projektem,
l)sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez wykonawcę w tym harmonogramów, umów z podwykonawcami itp.
m)wykonywania wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego przebiegu inwestycji i Projektu,
n)wsparcie zamawiającego na etapie kontroli Projektu,
o)nadzór nad prawidłowym rozliczaniem projektu i przyznanego dofinansowania;
2.2. Obowiązki specjalisty ds. rozliczeń:
a)kompleksowe rozliczanie projektu i otrzymanego dofinansowania w tym:
-aktualizacja dokumentacji aplikacyjnej,
-przygotowanie harmonogramów,
-prowadzenie korespondencji,
-kontrola nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków,
-przygotowanie wniosków sprawozdawczych, wniosków o płatność, wniosków o zaliczki i refundacje,
-obsługa systemu SL,
-wsparcie zamawiającego na etapie kontroli Projektu,
-wszystkie pozostałe czynności niezbędne do rozliczenia umowy o dofinansowanie.
2.3. Obowiązki Inspektora Nadzoru Robót Elektrycznych i Inspektora Nadzoru Robót Sanitarnych:
a)Sprawdzanie zgodności opracowanej dokumentacji projektowej z założeniami Programu Funkcjonalno - Użytkowego,
b)opiniowanie dokumentacji projektowej,
c)wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późniejszymi zmianami),
d)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości dostaw oraz robót budowlanych (montażu) pod względem technicznym, zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej,
e)nadzór nad zgodnością wykonawstwa dostaw i robót budowalnych z dokumentacją projektową, umową, harmonogramem, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno - użytkowych, technicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania,
f)sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji,
g)potwierdzanie faktycznie wykonanych dostaw i robót oraz usunięcia wad,
h)podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację w porozumieniu z Zamawiającym,
i)rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym,
j)sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów,
k)udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym,
l)informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp.,
m)informowanie Zamawiającego o postępach dostaw i robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych,
n)ochrona interesów Zamawiającego,
o)Inspektor Nadzoru nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcami,
p)jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w umowie z wykonawcą robót, to Inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia Wykonawcy robót budowlanych. Bez pisemnej zgody Zamawiającego Inspektor nadzoru nie jest upoważniony ani uprawniony do wydania Wykonawcy robót budowlanych polecenia jakichkolwiek robót dodatkowych, uzupełniających lub koniecznych,
q)jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, ich wykonanie może odbyć się wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, a jeżeli wykonanie tych robót miałoby spowodować wzrost wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, ich wykonanie możliwe jest wyłącznie w trybie zgodnym z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie odrębnej umowy.
3.Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które personel Inżyniera Kontraktu powinien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach.
4.Wykonawca oświadcza, że dostosuje swój czas pracy do czasu pracy wykonawców, podwykonawców, dostawców oraz przedstawicieli Zamawiającego, w ten sposób aby nie następowały z jego winy opóźnienia w realizacji Projektu.
5.Wykonawca zapewnia, że osoby wskazane przez niego do wykonywania niniejszej Umowy, podczas jej obowiązywania, będą w pełni dyspozycyjne dla niego i Zamawiającego.
6.Zakres obowiązków wykonawcy obejmuje również ewentualną aktualizację Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
Okres gwarancji
Nie dotyczy

CPV: 71248000-8, 71520000-9, 71540000-5, 71541000-2

Dokument nr: 2023-25067-143910, PZ.041.4.2021

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-02

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
łowicki
Gmina
Domaniewice
Miejscowość
Domaniewice

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy w przypadku zgodnej decyzji Stron lub w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zaistniałych zmian prawa lub umowy o dofinansowanie Projektu.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej i będą sporządzane w postaci podpisanych przez obie strony aneksów do umowy, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował w sposób należyty minimum 1 zamówienie dotyczące pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu/Inwestora Zastępczego dla projektu parasolowego realizowanego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" o wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto (słownie: milion pięćset tysięcy złotych brutto), które w swoim zakresie obejmowało świadczenie usług doradczych związanych z zarządzaniem projektem, rozliczaniem projektu z przyznanego dofinansowania oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego.
Uwaga:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego oraz wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - wg Załącznika Nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje następującymi osobami w okresie realizacji zamówienia:
1) Kierownik Zespołu (Ekspert nr 1) - minimum 1 osoba posiadająca:
? wykształcenie wyższe techniczne,
? certyfikat z zarządzania Projektami lub studia I lub II stopnia lub studia podyplomowe z zarządzania projektami,
? minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu i rozliczaniu inwestycji na stanowisku Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu/ Kierownika Zespołu Inwestora Zastępczego, w tym co najmniej 2 (dwoma) zakończonymi kontraktami dla inwestycji parasolowych polegających na dostawie i montażu instalacji odnawialnych źródeł energii o wartości inwestycji co najmniej 1 500 000,00 PLN (słownie: milion pięćset tysięcy złotych brutto) każda,
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego oraz wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg Załącznika Nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego. Do Wykazu osób należy załączyć referencje na potwierdzenie spełnienia warunku ,,Doświadczenie Kierownika Zespołu (Eksperta nr 1) w zarządzaniu inwestycjami na stanowisku Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu, Kierownika Zespołu Inwestora Zastępczego".
2) Specjalista ds. rozliczeń (Ekspert nr 2) - minimum 1 osoba posiadająca:
? wykształcenie wyższe,
? minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu inwestycji dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym co najmniej 2 (dwie) inwestycje w pełni rozliczone (kontrakty ukończone w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego w perspektywie 2014-2020 o wartości inwestycji co najmniej 1 500 000,00 PLN (słownie: milion pięćset tysięcy złotych brutto) każda*,
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego, wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg Załącznika Nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
3) Inspektor Nadzoru robót elektrycznych (Ekspert nr 3) - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych z co najmniej 2 letnim stażem na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót elektrycznych,
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego oraz wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg Załącznika Nr 4
4) Inspektor Nadzoru robót sanitarnych (Ekspert nr 4) - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 2 letnim stażem na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót sanitarnych,
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego oraz wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg Załącznika Nr 4.
Uwagi:
? przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
? Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku wskazanego powyżej może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-25
Data ostatniej zmiany
2023-01-25 11:42:43

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena (C) - 60%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Doświadczenie Kierownika Zespołu (Eksperta nr 1) w zarządzaniu inwestycjami na stanowisku Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu/ Kierownika Zespołu Inwestora Zastępczego (D)- 40%.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Beata Kapusta
tel.: +48-46-830-17-67
e-mail: beata.kapusta@domaniewice.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.