Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
8z dziś
6169z ostatnich 7 dni
24468z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie opinii biegłego w zakresie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie opinii biegłego w zakresie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej

Data zamieszczenia: 2023-01-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Rzezawa
ul. Długa 21
32-765 Rzezawa
powiat: bocheński
14 648 48 00, 14 648 48 24, Faks: 14 648 85 50, tel. 14 648-48-22
gmina@rzezawa.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Rzezawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 14 648 48 00, 14 648
Termin składania ofert: 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia:
,,Wykonanie opinii biegłego w zakresie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej, dotyczącej naruszenia stosunków wodnych na działce ew. nr 834 (numer działki przed podziałem) i 840 (numer działki przed podziałem) w miejscowości Rzezawa, gmina Rzezawa mogących mieć szkodliwy wpływ na grunty sąsiednie, tj. na działkę ew. nr 841 w miejscowości Rzezawa, gmina Rzezawa, na potrzeby prowadzonego postępowania administracyjnego, w szczególności ustalenie czy na wskazanych działkach doszło do zmiany kierunku i natężenia odpływu znajdujących się na tych gruntach wód opadowych lub roztopowych albo kierunku odpływu wód ze źródeł - ze szkodą dla gruntów sąsiednich oraz w przypadku ustalenia, że doszło do naruszeń opisanych wyżej, wskazanie jakie działania mają wykonać właściciele działek w celu przywrócenia stanu poprzedniego lub wskazanie jakie urządzenia maja zostać wykonane w celu zapobiegnięcia szkodom. "
II. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii biegłego (zwanego dalej ,,Wykonawcą") w zakresie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej, dotyczącej naruszenia stosunków wodnych na działce ew. nr 840 (numer działki przed podziałem) i 834 (numer działki przed podziałem) w miejscowości Rzezawa, gmina Rzezawa mogących mieć szkodliwy wpływ na grunty sąsiednie, tj. na działkę ew. nr 841 w miejscowości Rzezawa, gmina Rzezawa, na potrzeby prowadzonego postępowania administracyjnego.
Opracowanie powinno określić m.in.:
1) opis stanu istniejącego na terenie przedmiotowych działek, a w szczególności ukształtowanie i kierunki spadku terenu,
2) opis poprzedniego/pierwotnego (na rok 2010) stanu wody na gruncie przed zaistniałymi zmianami wraz z jego graficznym przedstawieniem (w tym dokumentacją fotograficzną) w obszarze przedmiotowych działek i terenu sąsiedniego, sporządzone w oparciu
0 mapy archiwalne i informacje stron postępowania i świadków,
3) opis obecnego stanu wody na gruncie po zmianach wraz z jego graficznym przedstawieniem (w tym dokumentację fotograficzną) w obszarze przedmiotowych działek i terenu sąsiedniego,
4) porównanie stanu poprzedniego/pierwotnego i obecnego, opis zaistniałych zmian z graficznym przedstawieniem różnic,
5) jak przedstawia się szacunkowy bilans wód opadowych na poszczególnych działkach oraz jakie ilości wód opadowych mogą ewentualnie przedostawać się na poszczególne działki sąsiednie,
6) czy i kiedy na przedmiotowych działkach nastąpiła zmiana stanu wody na gruncie, jeżeli tak to podanie na czym ona polega z określeniem jej rozmiaru, z podaniem przyczyny zaistnienia oraz czy została ona wywołana dokonanymi zmianami ukształtowania terenu przez Właściciela działki ew. nr 840 (numer działki przed podziałem)
1 834 (numer działki przed podziałem), czy też została wywołana innymi czynnikami, ze wskazaniem jakimi i przez kogo. Wyszczególnienie konkretnych działań, które ingerują w ukształtowany w terenie system zasobów wodnych, z określeniem jak one wpływają na jego zmianę,
7) czy w wyniku działań w zakresie zmiany stanu wody na gruncie dochodzi do szkodliwego wpływu na działki sąsiednie, czy z tego powodu dochodzi do ich zalewania, podtapiania, z uwzględnieniem części leśnej ZL na działce ew. nr 841 w msc. Rzezawa,
8) pomiary sytuacyjno - wysokościowe wraz z niezbędnymi przekrojami, określenie położenia działek o ew. nr 840 (numer działki przed podziałem) i 834 (numer działki przed podziałem), względem działki sąsiedniej o ew. nr 841 w msc. Rzezawa oraz czy są one położone wyżej, czy niżej, określić o ile,
9) czy nastąpiła zmiana kierunku odpływu wód opadowych (jeżeli tak to z jakiej przyczyny, czy z powodu dokonanych zmian),
10) wpływ wód opadowych i roztopowych w najmniej korzystnym okresie roku na stan wody na gruncie,
11) czy w wyniku przeprowadzonych na działce ew. nr 840 (numer działki przed podziałem) i 834 (numer działki przed podziałem) w msc. Rzezawa prac związanych ze zmianą poziomu terenu i jego charakteru nastąpić mogła zmiana stosunków wodnych,
12) czy w wyniku zasypania rowu biegnącego wzdłuż działki nr 841 i 840 (numer działki przed podziałem) w msc. Rzezawa nastąpić mogła zmiana stosunków wodnych,
13) czy w wyniku zasypania w 2010 r. zagłębienia zlokalizowanego na terenie działki ew. nr 840 (numer działki przed podziałem) i 834 (numer działki przed podziałem) w msc. Rzezawa, oznaczonego na mapach archiwalnych jako WS nastąpić mogła zmiana stosunków wodnych,
14) czy może dochodzić do zalewania terenu działki ew. nr 841 w msc. Rzezawa w części leśnej ZL wodami opadowymi i roztopowymi w wyniku skierowania rur spustowych z połaci dachowych z części południowej budynku mieszkalnego wraz z garażem zlokalizowanym na działce ew. nr 841 w msc. Rzezawa w kierunku części leśnej ZL działki ew. nr 841 w msc. Rzezawa,
15) czy może dochodzić do zalewania terenu działki ew. nr 841 w msc. Rzezawa wodami opadowymi i roztopowymi z działki ew. nr 840 (numer działki przed podziałem) i 834 (numer działki przed podziałem) w msc. Rzezawa oraz jaki może to mieć wpływ, na ewentualne szkody na terenie tej działki,
16) jakie szkody, wywołane przez zalewanie wodami opadowymi, można stwierdzić na terenie działki ew. nr 841 w msc. Rzezawa,
17) w przypadku stwierdzenia zmiany stanu wody na gruncie działki ew. nr 840 (numer działki przed podziałem) i 834 (numer działki przed podziałem) w msc. Rzezawa oraz stwierdzenia szkód na terenie działki ew. nr 841 w msc. Rzezawa wywołanych przez wody opadowe z działek sąsiednich, określenie możliwych sposobów zabezpieczenia przedmiotowej działki przed tymi wodami,
18) czy w wyniku przeprowadzonych na działce ew. nr 841 w msc. Rzezawa prac związanych z budową domu oraz zmianą poziomu terenu i jego charakteru nastąpić mogła zmiana stosunków wodnych, ze szkodą na grunty sąsiednie, tj. na działkę 840 (numer działki przed podziałem) i 834 (numer działki przed podziałem) w msc. Rzezawa, co było poruszone w trakcie postępowania.
Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić oględziny w terenie oraz zebrać wszystkie informacje, dokumenty, dowody itp. niezbędne do przygotowania opinii.
Opracowanie powinno również zawierać podsumowanie, zalecenia oraz wnioski itp. konieczne do wydania decyzji administracyjnej w toku postępowania, o którym mowa w art. 234 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2233 z późn. zm.). Wnioski, zalecenia itp. powinny być konkretne i w przypadku stwierdzenia, że zasadne jest wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom powinny jednoznacznie określać, jakie i o jakich parametrach technicznych urządzenia powinny zostać wykonane. W przypadku, jeżeli wnioski i zalecenia będą wskazywały na konieczność przywrócenia stanu poprzedniego, to powinny wskazać jednoznacznie, jaki był stan poprzedni na gruncie.
W trakcie przygotowywania opinii należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do zadawania pytań świadkom i biegłym oraz do czynnego udziału w postępowaniu.
W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy materiały dotyczące prowadzonego postępowania, określając lokalizację działek, charakter sprawy, przebieg postępowania, udzielając wszelkich informacji niezbędnych do przeprowadzenia badań. Pozostałe materiały Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt (koszta te powinny być uwzględnione w ofercie).
Po sporządzeniu opinii i przedstawieniu jej stronom postępowania, w przypadku złożenia przez strony lub Zamawiającego uwag do opinii, Wykonawca będzie miał obowiązek ustosunkować się pisemnie do tych uwag w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. W trakcie trwania postępowania administracyjnego Wykonawca winien wziąć pod uwagę możliwość udzielania odpowiedzi lub opisów zagadnień stawianych przez strony postępowania, Samorządowe Kolegium Odwoławcze lub Naczelny Sąd Administracyjny.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w trzech egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD (w wersji pdf oraz z wersji edytowalnej).

Dokument nr: RID.ZP.271.2.4.2023

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin składania ofert oraz termin otwarcia ofert.
1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Rzezawa, Ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, pok. nr 24 - sekretariat do dnia 03.02.2023 r. do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania Umowy.
Termin wykonania Przedmiotu zamówienia - do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł netto, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych bez stosowania jej przepisów
Osoba sporządzająca opinię musi posiadać stosowne dokumenty potwierdzające posiadaną wiedzę z dziedziny hydrologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej - niniejszy dokument należy dołączyć do oferty jako załącznik. Przedmiot zamówienia musi być realizowany przez osoby mające odpowiednie uprawnienia, przygotowanie zawodowe, wiedzę i doświadczenie oraz dysponujące odpowiednimi materiałami niezbędnymi dla pełnego i prawidłowego wykonania niniejszej zamówienia.
Wraz z podpisaniem umowy Wykonawca zostanie postanowieniem Wójta Gminy powołany na biegłego w ww. postępowaniu administracyjnym.
Dodatkowe informacje i wgląd do materiałów dotyczących prowadzonego postępowania administracyjnego można uzyskać Urzędzie Gminy Rzezawa, ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, pok. nr 22.
Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiocie zamówienia jest wynagrodzenie ryczałtowe i powinno ono uwzględniać wszelkie niezbędne koszty wykonania przedmiotu zamówienia w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Niedoszacowanie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie.
Płatność w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia do Urzędu Gminy Rzezawa prawidłowo wystawionej faktury.
IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. osoba sporządzająca opinię musi posiadać stosowne dokumenty potwierdzające posiadaną wiedzę z dziedziny hydrologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej.
2) dysponują doświadczeniem zawodowym,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) posiadają zabezpieczenie finansowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z procedury niniejszego zapytania ofertowego zostanie wykluczony Wykonawca:
a) który nie wykazał braku podstaw wykluczenia:
- który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tj. występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji spółki kapitałowej,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawieniu w związku małżeńskim w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
który z przyczyn leżących po jego stronie nie wykonywał albo nienależycie wykonywał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania, b) Na podstawie art. 7 ust.l ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 r., poz.835), z procedury niniejszego zapytania wyklucza również Wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.l pkt.3 w/w ustawy,
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
0 przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy,
3) którego jednostka dominującą w rozumieniu art.3 ust.l pkt.37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U z 2001 r. poz. 217, 2106 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r. o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy.
4. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu w oparciu o:
- złożone przez Wykonawcę oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia. Niniejsze oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Oferta powinna zawierać pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynność, do wykonywania, których pełnomocnik jest uprawniony.
6. Inne dokumenty:
1) załącznik nr 1 do zapytania - Formularz ofertowy
2) załącznik nr 2 do zapytania - Projekt umowy
3) załącznik nr 3 do zapytania - Oświadczenie Wykonawcy
4) załącznik nr 4 do zapytania - Oświadczenie Wykonawcy
5) załącznik nr 5 do zapytania - Oświadczenie Wykonawcy
6) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
VI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
VII. Opis sposobu przygotowania ofert i obliczania ceny.
1. Opakowanie i adresowanie oferty.
Ofertę na przedmiot zamówienia należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (koperta) zaadresowanym na Zamawiającego, oznaczonym danymi Wykonawcy i opisane stosownie wg niżej wskazanego wzoru:
Nazwa Wykonawcy RID.ZP.271.2.4.2023
adres
Urząd Gminy Rzezawa ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa
OFERTA na
,,Wykonanie opinii biegłego w zakresie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej, dotyczącej naruszenia stosunków wodnych na działce ew. nr 834 (numer działki przed podziałem) i 840 (numer działki przed podziałem) w miejscowości Rzezawa, gmina Rzezawa mogących mieć szkodliwy wpływ na grunty sąsiednie, tj. na działkę ew. nr 841 w miejscowości Rzezawa, gmina Rzezawa, na potrzeby prowadzonego postępowania administracyjnego, w szczególności ustalenie czy na wskazanych działkach doszło do zmiany kierunku i natężenia odpływu znajdujących się na tych gruntach wód
opadowych lub roztopowych albo kierunku odpływu wód ze źródeł - ze szkodą dla gruntów sąsiednich oraz w przypadku ustalenia, że doszło do naruszeń opisanych wyżej, wskazanie jakie działania mają wykonać właściciele działek w celu przywrócenia stanu poprzedniego lub wskazanie jakie urządzenia maja zostać wykonane w celu
zapobiegnięcia szkodom." nie otwierać przed 03.02.2023 r. - godz. 11:00
- na kopercie złożonej oferty powinien znajdować się NAZWA i ADRES NADAWCY
2. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do zapytania,
b) oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do zapytania,
c) oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności posiadania odpowiedniego doświadczenia zawodowego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do zapytania,
d) oświadczenie, że znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiające prawidłowe wykonanie zamówienia zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do zapytania,
e) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do zapytania,
f) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do zapytania,
g) oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do zapytania,
h) oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do zapytania,
i) oświadczenie dotyczące szczególnych rozwiązań w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zawarte w ZAŁĄCZNIKU NR 5
j) dokument potwierdzający, że osoba sporządzającą opinię posiadaną wiedzę z dziedziny hydrologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej (kopia uprawnień itp. potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem "),
k) pełnomocnictwo (jeśli wymagane).
3. Podpisy.
Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:
1) Osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej,
2) w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę / osoby posiadające Pełnomocnictwo.
4. Forma dokumentów i oświadczeń.
1) Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty za wyjątkiem zobowiązania dotyczącego polegania na zasadach innego podmiotu, które musi być w oryginale.
5. Oferty złożone po terminie składania ofert Zamawiający niezwłocznie zwróci bez otwierania.
6. Wykonawca określi cenę oferty podając wartość netto, vat, brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca obliczy cenę ofertową w oparciu o informacje zawarte w niniejszym zapytaniu.
7. Wykonawca oblicza cenę za realizację zamówienia z dokładnością do 1 grosza (do 2-go miejsca po przecinku). Tak obliczoną / skalkulowaną całkowitą wartość wykonania zamówienia Wykonawca zamieści w swojej ofercie. W cenie brutto Wykonawca uwzględnia obowiązującą stawkę podatku VAT.
8. Wszystkie wartości cenowe będą określone w złotych polskich (PLN), a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich. Cena ofertowa winna być podana cyfrowo i słownie.
9. Wszystkie oferty złożone przez Wykonawców zostaną zbadane pod względem formalnej i merytorycznej zgodności z procedurą zapytania ofertowego.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym szczególności wyjaśnień w zakresie kalkulacji ceny. Brak reakcji Wykonawcy w powyższym zakresie w wyznaczonym mu terminie oznacza wyłączenie danej oferty z przedmiotowej procedury zapytania ofertowego.
11. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie została wyłączona z prowadzonej procedury i została uznana za najkorzystniejszą ofertę (uzyskała największa liczbę punktów).
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert drogą taksową lub e-mailową.
3. Uzupełnianych na żądanie Zamawiającego dokumentów, pełnomocnictw lub oświadczeń nie należy przesyłać drogą faksową ani mailową. Dokumenty winny mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę do tego uprawnioną i powinny być przesłane pocztą tradycyjną lub osobiście dostarczone do Urzędu Gminy.
VIII. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria: Cena ofertowa brutto - waga 100 %.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane załączniki złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę ofertową.
Podana w ofercie umowna cena za wykonanie usługi objętej przedmiotem zamówienia jest stała na czas trwania realizacji zamówienia.
IX. Wynik postępowania.
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę
2. Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia niniejszego postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert.
X. Dodatkowe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do uzupełnienia treści oferty o brakujące dokumenty lub możliwość poproszenia Wykonawców do wyjaśnienia treści złożonej oferty. Brak uzupełnienia oferty lub brak wyjaśnienia oznacza, że oferta nie będzie brała udziału w dalszym etapie procedury zapytania ofertowego, dalszej ocenie.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia prowadzonej procedury ,,zapytania ofertowego" bez wskazania przyczyny.
3. Zamawiający może wprowadzić modyfikację treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert, mając na uwadze konieczność:
- wydłużenia terminu składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego na możliwość dostosowania do wprowadzonych zmian treści ofert Wykonawców - jeżeli będzie taka potrzeba,
- upublicznieniu informacji o modyfikacji treści zapytania ofertowego na stronie internetowej oraz wysłania informacji o zmianie zapytania ofertowego do wszystkich potencjalnych Wykonawców, którzy się ujawnili na etapie prowadzonej procedury
4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny w przypadku, gdy cena stanowi jedyne kryterium oceny w zapytaniu ofertowym. Wykonawcy nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach. W przypadku niezłożenia żadnej oferty dodatkowej lub złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie albo odrzuceniu wszystkich ofert dodatkowych, Zamawiający kończy procedurę ,,zapytania ofertowego" bez wyboru żadnej oferty w całości. Uznaje się wówczas, że w postępowaniu nie było możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty.

Uwagi:
XI. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.l 19.1), zwanego dalej ,,RODO" informuje się, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rzezawa z siedzibą: 32-765 Rzezawa, ul. Długa 21, tel. 14 648 48 24, e-mail: gmina@rzezawa.pl
2. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Wójt Gminy Rzezawa wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować telefonicznie: nr telefonu: 14 648 48 18, elektronicznie: iod@rzezawa.pl
3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest - udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Wykonanie opinii biegłego w zakresie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej, dotyczącej naruszenia stosunków wodnych na działce ew. nr 834 (numer działki przed podziałem) i 840 (numer działki przed podziałem) w miejscowości Rzezawa, gmina Rzezawa mogących mieć szkodliwy wpływ na grunty sąsiednie, tj. na działkę ew. nr 841 w miejscowości Rzezawa, gmina Rzezawa, na potrzeby prowadzonego postępowania administracyjnego." o numerze RID.ZP.271.2.4.2023 z dnia 24.01.2023 r. prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
4. Podstawa prawna przetwarzania:
o art. 6 ust. 1 lit. c - RODO
o Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.)
o Ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020 poz. 164 z późn. zm.).
5. Pani / Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa tj. Ustawy - Prawo zamówień publicznych
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych tj. 5 lat - licząc od następnego roku, w którym zakończono sprawę.
7. Przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w przypadkach i na zasadach przewidzianych prawem.
8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, przysługuje Pani / Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Pani / Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
10. W odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie podlegają profilowaniu.
11. Przysługuje Pani / Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
12. Podanie przez Pana / Panią danych osobowych jest obowiązkowe na podstawie przepisów prawa, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Ewa Szczebak, tel. 14 648-48-22.
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcą ze strony Zamawiającego jest:
- Pani Ewa Szczebak - inspektor Referatu RID, tel. 14 648 48 22

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.