Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1068z dziś
7230z ostatnich 7 dni
27612z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa cięć sanitarnych i pielęgnacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa cięć sanitarnych i pielęgnacyjnych

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
96-100 Skierniewice
powiat: Skierniewice
tel. 046 833 20 21, fax 046 834 54 59, tel. 785263035
piotr.tomczak@inhort.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Skierniewice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 046 833 20 21,
Termin składania ofert: 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa cięć sanitarnych i pielęgnacyjnych zgodnie z Planem Urządzenia Lasu w Puławach z obowiązkiem zakupu pozyskanego drewna.
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wycięcie 233 oznakowanych drzew zgodnie z Planem Urządzenia Lasu z dnia 01.01.2020r. Wykaz drzew do wycinki stanowi tabela nr 4 z Szacunkowego rozmiaru pozyskania drewna i grup sortymentowych stanowiącego załącznik nr 1.
2. Wykonanie wycinki zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, zerwanie i przygotowanie drewna użytkowego i opałowego do odbioru z podziałem na sortymenty, aby umożliwić wykonanie pomiaru drewna.

Składanie ofert:
XI. Miejsce oraz termin składania oferty: 1. Oferty należy składać do dnia 03.02.2023 r. do godz. 10:00, w formie skanu oferty w formacie PDF e-mailem na adres: piotr.tomczak@inhort.pl, w tytule proszę wpisać ,,Oferta - Usługa cięć sanitarnych i pielęgnacyjnych zgodnie z Planem Urządzenia Lasu w Puławach".

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin i miejsce realizacji usługi:
1. Wykonawca będzie realizować usługę od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.
2. Miejsce realizacji: Puławy: Ul. Sosnowa 1, działka 1801/1, obręb 1, Gmina Miasto Puławy

Wymagania:
III. Postępowanie
1. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadami przewidzianymi w Regulaminie udzielania zamówień w Instytucie Ogrodnictwa - Państwowym Instytucie Badawczym oraz zgodnie z zasadami uszczegółowionymi w niniejszym zapytaniem.
2. Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na oznaczenie: 1/REG/2023 pn.: ,,Usługa cięć sanitarnych i pielęgnacyjnych zgodnie z Planem Urządzenia Lasu w Puławach z obowiązkiem zakupu pozyskanego drewna.".
3. Rozdrobnienie mechaniczne pozostałej po trzebieży masy, nieklasyfikującej się jako grubizna netto, i zagospodarowanie jej we własnym zakresie przez Wykonawcę.
4. Odkupienie 100% pozyskanego drewna wg cen z Szacunkowego rozmiaru pozyskania drewna i grup sortymentowych stanowiącego załącznik nr 1.
5. Prace powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki leśnej, przepisów bhp i ochrony przyrody w sposób nie kolidujący z pozostałymi drzewami oraz zagospodarowaniem terenu.
6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren prac przed dostępem osób nieuprawnionych oraz zapewnienia niezbędnych warunków bhp i p.poż.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim, wynikłe podczas wykonywania prac. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za straty materialne, powstałe z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonym pracami.
V. Wizja lokalna
Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od 09:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: tel. 785263035).
VII. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
2. posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia;
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5. nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania.
VIII. Oświadczenia, dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty:
1. Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest złożyć formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie pisemnej), sporządzony według wzoru stanowiącego odpowiednio - załącznik nr 4 do zapytania.
2. Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania.
3. Ocena spełnienia przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia".
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów potwierdzających uprawniania niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
IX. Cena oferty
1. Cena oferty jest wynagrodzeniem ryczałtowym brutto za wykonanie usługi opisanej w pkt. IV Opis przedmiotu zamówienia. Cena oferty winna być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena powinna zawierać podatek VAT.
2. Prawidłowe ustalenie stawki należnego podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami prawnymi. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki należnego podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty.
X. Sposób przygotowania oferty
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, w języku polskim.
3. Oferta wraz z załącznikami winna być opatrzona: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym, podpisem zaufanym lub złożona w formie skanu podpisanego własnoręcznie przez osobę umocowaną.
4. Formularz OFERTA oraz dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania).
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub uzupełnień brakujących lub niewłaściwych dokumentów.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę (liczy się data i godzina wpływu). 3. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XII. Kryteria oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: Cena - 100% (maksymalna liczba pkt 100) Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali Wykonawcy otrzymają liczbę punktów obliczonych matematycznie wg wzoru: cena najniższa liczba punktów = --------------------- x 100 pkt cena badana 2. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Najwyższa liczba punktów wyznaczy ofertę najkorzystniejszą. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 6. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku gdyby Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odstąpił od podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn. XIII. Zasady dotyczące odrzucenia oferty i unieważnienia zapytania ofertowego. 1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania - jest niezgodna z Zapytaniem ofertowym; 2) zawiera rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie złożył wyjaśnień w sprawie wysokości zaoferowanej ceny lub jego wyjaśnienia potwierdzają, że oferta zawiera cenę rażąco niską; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 5) zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych; 6) Wykonawca nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu; 7) Wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełni wymaganych dokumentów lub
4 uzupełnione dokumenty będą zawierały błędy, 8) Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), gdy oferta jest złożona przez: a) oferenta wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; b) oferenta, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i wersja Nr 2 z dn. 20.04.2022 r. rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c) oferenta, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 2. Zamawiający unieważni postępowanie w szczególności w sytuacji, gdy: 1) nie złożono żadnej oferty; 2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu; 3) cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; 4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 5) postępowanie obarczone jest wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej lub zabezpieczającej należycie interes Zamawiającego umowy.
XIV. Opis sposobu porozumiewania się z Wykonawcami
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą pisemnie lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Ofertę Wykonawca jest zobowiązany złożyć w formie pisemnej.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące zapytania ofertowego.
4. Zapytania mogą być przesłane do Zamawiającego na następujący adres e-mail: piotr.tomczak@inhort.pl
5. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania związane z prowadzonym postępowaniem ofertowym, pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane i dostarczone Zamawiającemu przed upływem 4 dni przed terminem składania ofert.
6. Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie praw ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
XV. Formalności związane z zakończeniem postępowania
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
5
2. Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia Zamawiający poinformuje oferentów o udzieleniu zamówienia, podając nazwę albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę w sprawie zapytania ofertowego. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców elektronicznie, na adres e-mail wskazany w formularzu ofertowym.
3. W razie nieudzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawców.
XVI. Zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia następujących przesłanek:
1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2) możliwości zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych niezależnych od Stron. Pod pojęciem zdarzeń losowych Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk. Termin umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy,
3) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa, w tym także prawa miejscowego lub zmiany, lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia,
4) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w niniejszej umowie,
5) rezygnacji przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy,
2. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Uwagi:
XVII. Ochrona danych osobowych 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, tel. (46) 833 22 11, e-mail: io@inhort.pl. 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@inhort.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłączonego spod stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwizacji. 4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Klauzula informacyjna zamieszczona na stronie Instytutu: www.inhort.pl/klauzule-informacujne-i-rodo. Ponadto w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, podstawę przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej ,,Rozporządzeniem RODO", gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej umowy. 5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 6. Dane osobowe Wykonawcy, będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat, począwszy od dnia 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach
6 określonych w przepisach Rozporządzenia RODO, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje prawo do: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Kontakt:
2. Osobą wyznaczoną z ramienia Zamawiającego do kontaktu w postępowaniu jest Piotr Tomczak, e-mail: piotr.tomczak@inhort.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.