Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24623z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie
Młyńska 2
63-700 Krotoszyn
powiat: krotoszyński
tel. (62) 5821244, 5821251, 5821222
dorota.saracen@spzoz-krotoszyn.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Krotoszyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (62) 5821244, 5
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych w SPZOZ w Krotoszynie
Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe nw. urządzeń dźwigowych Zamawiającego:
lp. Nazwa urządzenia Udźwig Typ / Model Numer seryjny Rok produkcji Producent
1.
Urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych
385 kg
KALI B
B-15-987
2015
LIFTPROJEKT
2.
Dźwig osobowy
1600 kg
Hydrauliczny
P00H0141
2000
PILAWA
3.
Dźwig osobowy
1600 kg
Hydrauliczny / GL-TML-1600
H052/14
2014
GMV
4.
Dźwig towarowy mały
100 kg
Towarowy / ISO-A
245 930
2014
SKG
5.
Dźwig towarowy mały
100 kg
Towarowy / ISO-A
245 929
2014
SKG
6.
Dźwig towarowy mały
300 kg
Towarowy / ISO-D
245 931
2014
SKG
7.
Platforma pionowa
600 kg
E07HD
P061
2012
WINDPOLDŹWIG
8.
Dźwig osobowy
1600 kg
HOE-1600-T2/T2-N
60902
2007
FUD
9.
Dźwig towarowy mały
300 kg
Towarowy / ISO-D
161133
2001
SKG
10.
Dźwig osobowy
850 kg
Hydrauliczny / OB850H
H09-1061
2009
LIFT SERVICE
11.
Dźwig osobowy
630 kg
Hydrauliczny / GLF MRL-MC 630
H075/16
2016
INVEST LIFT
12.
Dźwig osobowy
1600 kg
Hydrauliczny
672/PROD/12
2012
ARTMED
13.
Dźwig osobowy
1500 kg
Hydrauliczny
H067/16
2016
INVEST LIFT
Przez usługi serwisowe rozumie się: przeglądy, konserwacje, naprawy, pogotowie dźwigowe, pomiary elektryczne, udział w rewizjach okresowych przeprowadzanych przez UDT, resurs, abonament za łączność telefoniczną dla poz. 3,11,12,13.
Resurs będzie wykonywany przed okresowymi rewizjami UDT.
Przeglądy i konserwacje będą wykonywane raz w miesiącu, jednak w odstępach nie większych niż 30 dni i odnotowane w dzienniku konserwacji.
Pomiary elektryczne będą wykonywane co 12 miesięcy.
Zakresy i terminy czynności, o których mowa w ust. 1 i 2 muszą być zgodne z wytycznymi producenta, jak i obowiązującymi przepisami, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego).
Przedmiot zamówienia obejmuje 30-ści roboczogodzin na naprawy. Wykonawca przystąpi do wykonania naprawy (dotrze na miejsce) w ciągu 1 godz. od momentu zgłoszenia telefonicznego awarii przez Zamawiającego. Czas usunięcia awarii niezwłocznie lecz nie dłużej niż 12 h po zgłoszeniu. W przypadku konieczności wymiany uszkodzonego podzespołu termin jego wymiany uzależniony jest od dostępności u producenta, jednak nie dłuższy niż 14 dni.
Pogotowie dźwigowe 24h - 7 dni w tygodniu, czas do uwolnienia osób w kabinie - zgodny z normą PN EN 13015 jednak nie dłużej niż 45 minut.

Dokument nr: DTECH/9/1/23

Składanie ofert:
1. Oryginał oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn- sekretariat.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 07.02.2023r. o godz. 12:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
Ofertę należy złożyć na:
adres e-mail : dorota.saracen@spzoz-krotoszyn.pl
Za ofertę złożoną w terminie Zamawiający uzna przekazaną do dnia 07.02.2023r. do godz. 12:00 za datę przekazania oferty przyjmuje się datę i godzinę jej przekazania na pocztę elektroniczna.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
3. Warunki płatności: Faktura będzie wystawiania każdorazowo na zakończenie miesiąca. Termin płatności do 60 dni od daty dostarczenie faktury do siedziby Zamawiającego.
4. Inne warunki:
a). O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
- posiadanie wiedzy, doświadczenia, wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy
- posiadanie kwalifikacji uprawniających do czynności opisanych z SWZ wymaganych przez aktualne przepisy powszechnie obowiązujące, w szczególności zgodnie z ustawą o dozorze technicznym Dz.U. 2000 Nr 122, poz. 1321 tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1514,
Wymagana jest wizja lokalna urządzeń będących przedmiotem zamówienia potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego w dniu 31.01.2023 r., w godzinach od 10.00 - 12.00.
Zamawiający dopuszcza wykonanie części lub całości zamówienia przez podwykonawcę. Wskazany podwykonawca musi spełniać warunki stawiane w zapytaniu ofertowym.
b). O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie - załącznik nr 2 do ZO. W przypadku Wykonawcy wykluczonego z postępowania Zamawiający odrzuci ofertę.
5. Pozostałe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy (zał. nr 3).
III. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY
1. Wypełniony formularz ofertowy + załącznik (wg załączonego wzoru - zał. nr 1).
2. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada wiedzę, doświadczenie i wymagane prawem uprawiania niezbędne do wykonania przedmiotu umowy (oświadczenie ujęte
w formularzu ofertowym).
3. Aktualne certyfikaty legalizacyjne urządzeń wymaganych do wykonywania przedmiotu zamówienia.
4. Uprawnienia zakładowe do dokonywania modernizacji i napraw urządzeń dźwigowych w tym dźwigów osobowych i szpitalnych.
5. Oświadczenie -załącznik nr 2 do ZO.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów z rozdziału III pkt 1 lub złożone będą niekompletne lub będą zawierały istotne błędy, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z zapytaniem ofertowym.
Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów z rozdziału III pkt 3-5 lub złożone będą niekompletne lub błędne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie
IV. KRYTERIUM OCENY OFERT
Cena 100%
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę w języku polskim, sporządzonej w formie pisemnej lub elektronicznej lub postaci elektronicznej.
2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
4. Oferta Wykonawcy winna spełniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu, a także zawierać wszystkie żądane dokumenty i załączniki.
5. Zaleca się aby wszystkie strony oferty zostały spięte/zszyte w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji oferty.
6. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje odrzucenie oferty.
Dotyczy wyboru dostarczenia oferty drogą pisemną.
1. Oferta oraz wymagane załączniki składane wraz z ofertą wymagają pieczęci i podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
3. Wszystkie kserokopie dokumentów, oświadczeń winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę umocowaną.
4. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisujących ofertę.
5. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji nie mogą zostać ujawnione innym uczestnikom postępowania poprzez wydzielenie ich w sposób widoczny i niebudzący wątpliwości, z adnotacją ,, Tajemnica przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby
uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.
Ofertę należy umieścić w opakowaniu zamkniętym i zaadresowanym do Zamawiającego na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn
Sekretariat
Zamknięte opakowanie zawierające ofertę Wykonawcy, winno być opisane:
- nazwą i adresem Wykonawcy
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Młyńska 2
63-700 Krotoszyn
Sekretariat
z dopiskiem:
,,Zapytanie ofertowe dotyczące usług ,, Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych w SPZOZ w Krotoszynie ". Nie otwierać przed 07.02.2023r. godz. 12:30".
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Sposób postępowania Wykonawcy w przypadku wyboru formy elektronicznej/postaci elektronicznej
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/profilem zaufanym/podpisem osobistym zgodnie z zasadami jego reprezentacji lub przez jego pełnomocnika.
3. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
4. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.
VI. WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie (e-mail: dorota.saracen@spzoz-krotoszyn.pl), faksem do Zamawiającego o wyjaśnienie treści wszelkich wątpliwości dotyczących zapytania ofertowego oraz sposobu przygotowania i złożenia oferty.
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego dotrze do zamawiającego nie później niż do końca dnia 01.02.2023r Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej Zamawiający będzie miał prawo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
VIII. WYBÓR OFERTY, UNIEWAŻNIENE POSTĘPOWANIA
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę pisemnie oraz określi termin podpisania umowy, a w przypadku
umieszczenia zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiający zamieści informację o wyborze oferty na stronie internetowej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez wyboru oferty, bez podawania przyczyny, na każdym etapie postępowania.

Kontakt:
VII. OSOBĄ UPOWAŻNIONĄ DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI JEST:
w sprawach merytorycznych - Mirosław Gabrysiak - tel. (62) 582 12 44
w sprawach merytorycznych - Robert Biniek - tel. (62) 582 12 51
w sprawach formalnych - Dorota Saracen - tel. 62 58 21 222

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.