Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

ZAKUP FORM WTRYSKOWYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ZAKUP FORM WTRYSKOWYCH

Data zamieszczenia: 2023-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: ANDRZEJ BUGAJSKI "DALPEX" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNOHANDLOWE
SOŁTYSOWICKA 62A
51-168 Wrocław
powiat: Wrocław
728328077
pbugajski@dalpex.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143397
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: 728328077
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR. RPLD/1/2023 ZAKUP FORM WTRYSKOWYCH
Powstaje w kontekście projektu
RPLD.02.03.01-10-0072/21 - Wdrożenie technologii produkcji plastikowych pojemników na mocz oraz kał przeznaczonych do badań laboratoryjnych celem zniwelowania negatywnych skutków związanych z epidemią i sprzyjających poprawie w

Część 1
ZAKUP FORM WTRYSKOWYCH

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
W związku z planowanym wdrożeniem technologii produkcji innowacyjnych w skali firmy sterylnych pojemników na kał i mocz planuje się doposażenie linii produkcyjnej i wykonanie form wtryskowych.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie form wtryskowych dużych i małych pojemników (2 szt.) wraz z nakrętkami (2 szt.) zgodnie z poniższymi parametrami:
- Materiał na elementy formujące: stal do pracy na gorąco
- Korpusy narzędzia oraz elementy formujące europejskiego producenta
- Matryce i stemple formujące wykonane ze stali 1,2767/1,2709 o twardości min. 56 HRC
- Tworzywo pojemników i nakrętek: PP
- Doprowadzenie tworzywa: system gorącokanałowy europejskiego producenta
- Wykończenie powierzchni: poler
- Obróbka powierzchniowa gniazd formujących
- Wykonanie projektu formy 3D + 2D (CAD), programowanie CNC (CAM).
Wymiary form:
1. Pojemnik na mocz
- forma 8- krotna
- max. rozmiar narzędzia 246x546mm
-chłodzenie konformalne
2. Nakrętka do pojemnika na mocz
- forma 8- krotna
- max. rozmiar narzędzia 496x296mm
-chłodzenie konformalne
3. Pojemnik na kał
- forma 16-krotna
- max. rozmiar narzędzia 496x496mm
4. Nakrętka ze zintegrowaną łopatka do pojemnika na kał
- forma 16-krotna
- max. rozmiar narzędzia 346x346mm
Gwarancja na narzędzia minimum 12 miesięcy, bez limitu liczby cykli.
Dostępność serwisu maksymalnie 48h od zgłoszenia awarii.
UWAGA! W przypadku, gdy w opisie podano do zastosowania nazwy ze wskazaniem określonego
wyrobu, źródła, znaków towarowych, patentów lub specyficznego pochodzenia, mogą być one
zastąpione rozwiązaniami równowartościowymi lub lepszymi, o parametrach technicznych i
użytkowych nie gorszych niż podane.

CPV: 43415000-5

Dokument nr: 2023-3588-143397, RPLD/1/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-07

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
pabianicki
Gmina
Pabianice
Miejscowość
Pabianice
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2023-06-30
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
POCZĄTEK REALIZACJI ZAMÓWIENIA NIEZWŁOCZNIE PO PODPISANIU UMOWY Z WYBRANYM WYKONAWCĄ.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
b) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia, zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa powyżej,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia,
upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
e) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. załącznik nr. 1 FORMULARZ OFERTOWY
2. Aktualne Zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu w podatkach dochodowych, VAT lub akcyzie
3.Aktualne Zaświadczenia o niezaleganiu w opłacaniu składek wydawane przez ZUS
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Oferta powinna być podpisana przez osobą upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym
lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta
albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo
musi być załączone do oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty jeśli cena oferty
przekracza środki przewidziane i dostępne na zamówienie.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych
ani cząstkowych.
W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Zamawiający zastrzega możliwość wykluczenia Wykonawcy z powodu zaproponowania rażąco niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli cena oferty wydaje
się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się do oferenta o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę oferenta, który nie złożył wyjaśnień, nie złożył ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z
dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do
przedmiotu zamówienia.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Oferencie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia, anulowania lub unieważnienia postępowania ofertowego bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.
Zamawiający informuje, iż podmioty powiązane z nim kapitałowo i osobowo zostaną wykluczone z postępowania, a ich oferta zostanie automatycznie odrzucona w procesie wyboru wykonawcy. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami dokonującymi w imieniu Zamawiającego wyboru oferty Oferenta, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca powinien znajdować się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie aktualnych (wydanych nie wcześniej niż 30 dni przed złożeniem oferty) zaświadczeń z Urzędu Skarbowego i ZUS.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-30
Data ostatniej zmiany
2023-01-30 11:17:36

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto ( wyrażona w pln ) - 80%.
Punkty zostaną obliczone wg następującego wzoru:
(Cena brutto oferty najtańszej spośród wszystkich ważnych ofert / Cena brutto oferty badanej) x 80 = ilość punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji 20% bez limitu liczby cykli, liczony od dnia odbioru końcowego. Ocena wyrażona w punktach, na podstawie wzoru:
okres gwarancji (w miesiącach) oferty badanej / najdłuższy okres gwarancji (w miesiącach) spośród wszystkich ważnych ofert x 20 = ilość punktów

Kontakt:
Osoby do kontaktu
PIOTR BUGAJSKI
tel.: 728328077
e-mail: pbugajski@dalpex.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.