Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Bieżące i interwencyjne utrzymanie elementów odwodnienia pasów drogowych dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące i interwencyjne utrzymanie elementów odwodnienia pasów drogowych dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2023-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tarnowskie Góry - Miejski Zarząd Ulic i Mostów
ul. Piastowska 8
42-600 Tarnowskie Góry
powiat: tarnogórski
Tel. (32) 285 22 03 wew. 32
mzuimzp@mzuimtg.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Tarnowskie Góry
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (32) 285 22 03
Termin składania ofert: 2023-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej
równowartości 130.000 zł netto
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości
nieprzekraczającej równowartości 130.000 zł netto, zatem nie stosując ustawy Prawo zamówień
publicznych, przeprowadzając postępowanie na podstawie Regulaminu udzielania zamówień
publicznych tut. MZUiM z dnia 30.12.2020r., zwracam się z prośbą o złożenie oferty na Bieżące i
interwencyjne utrzymanie elementów odwodnienia pasów drogowych dróg gminnych na terenie
miasta Tarnowskie Góry w 2023 roku"
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Bieżące i interwencyjne utrzymanie elementów odwodnienia
pasów drogowych dróg gminnych na terenie miasta Tarnowskie Góry w 2023 roku",
a) Zamawiający przewiduje następujące prace w szacowanych ilościach podanych poniżej;
o Mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych - 250 szt.
o Remont studzienek ściekowych - wpustów ulicznych, wraz z elementami
odciążającymi - 6 szt.
o Wymiana wpustu żeliwnego - 15 szt.
o Remont/ wymiana przyłącza (przykanalika) studzienki ściekowej - 15 m.
które zlecane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie wystawionych
pisemnych zleceń na poszczególne usługi, z określeniem ich zakresu, miejsca i terminu realizacji
wykonania.
o Zlecenia rozliczane będą po ich wykonaniu na podstawie cen jednostkowych określonych przez
Wykonawcę w Formularzu oferty, przy czym zlecenia te mogą być zarówno kompleksowe ( tj.
składające się z więcej niż jednego rodzaju usług spośród określonych w Formularzu
ofertowym), jak i pojedyncze, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
o Prace utrzymaniowe wykonywane będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb
Zamawiającego na podstawie wystawianych przez Zamawiającego pisemnych zleceń na
poszczególne usługi z określeniem ich zakresu, miejsca, sposobu i terminu realizacji
wykonania. Zlecenia rozliczane będą po ich wykonaniu na podstawie cen jednostkowych
określonych przez Wykonawcę w Formularzu oferty, przy czym zlecenia te mogą być zarówno
kompleksowe (tj. składające się z więcej niż jednego rodzaju usług spośród określonych w
Formularzu ofertowym) jak i pojedyncze, zgodnie z potrzebami Zamawiającego związanymi z
utrzymaniem urządzeń odwodnienia ulicznego oraz sieci kanalizacji deszczowej.
b) Ponadto na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
o zapewnienia nieograniczonego kontaktu telefonicznego 24 h na dobę, w dni
robocze, w niedziele i święta, dla przyjmowania zgłoszeń sytuacji awaryjnych. Przez
,,sytuacje awaryjne" Zamawiający rozumie powstanie awarii, spowodowanych m.in.
ponadnormatywnym opadem deszczu, niesprawnością urządzeń służących
odwodnieniu lub innymi przyczynami, które zagrażają bezpieczeństwu ruchu
kołowego lub pieszego oraz usuwania zatkań oraz ich skutków.
o podjęcia działań przez Wykonawcę w miejscu wystąpienia awarii. Zamawiający
określa wymagany ,,czas reakcji" w sytuacjach awaryjnych maksymalnie - 4 godz.
od chwili powiadomienia o zdarzeniu. Przez ,,czas reakcji"
o usuwanie awarii urządzeń administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w
ciągu maksymalnie 4 godzin stanowi kryterium oceny ofert.

CPV: 90641000-2

Dokument nr: MZUiM.262.07.2023

Składanie ofert:
Ofertę cenową wykonania zamówienia (wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 wraz z
załącznikami 2 i 3 do niniejszego zapytania cenowego) należy złożyć do dnia: 02.02.2023r.
Dopuszcza się złożenie oferty:
o w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: Ul. Piastowska 8 42-600 Tarnowskie Góry
pokój 305, w zamkniętej kopercie opisanej Bieżące i interwencyjne utrzymanie elementów
odwodnienia dróg gminnych na terenie miasta Tarnowskie Góry w 2023r. złożonej osobiście
bądź za pośrednictwem poczty tradycyjnej,
o lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: mzuimzp@mzuimtg.pl (należy przesłać skan
formularza ofertowego).

Miejsce i termin realizacji:
Termin Realizacji Zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 30.11.2023r. lub do wyczerpania środków finansowych.

Wymagania:
Podstawa Prawna:
Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy:
o art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022
r. poz. 1710 z późn. zm.),
o Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1740)
o Regulamin udzielania zamówień publicznych, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr
46/2020 Dyrektora MZUiM z dnia 30.12.2020 roku.
IV.
Warunki udziału w postępowaniu:
1. O wykonanie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie 3 lat świadczył
podobne usługi, polegające na Bieżącym utrzymaniu odwodnienia pasów drogowych
polegającym między innymi na: Czyszczeniu studzienek ściekowych - wpustów ulicznych,
remoncie studzienek ściekowych, remoncie przyłącza (przykanalika) studzienki ściekowej.
2. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału osób skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą
uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje
zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania
zamówienia, w tym minimum jedna osoba, która będzie przedstawicielem Wykonawcy
odpowiedzialnym za wykonanie przedmiotu umowy posiadającym wykształcenie
kierunkowe (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i
urządzeń wodno-kanalizacyjnych)
3. Wykonawca do Formularza Ofertowego załączy Wykaz robót stanowiący załącznik nr 3 do
Zapytania Ofertowego.
V.
1.
Podstawa wyboru oferty - kryterium: najniższa cena.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie kryterium oceny ofert, którym są:
a) K1 - Cena - waga 60% (60p)
opis sposobu oceny ofert dla kryterium - ,,Cena"
K1 - Cena =
Cn/Cbo x 60
gdzie:
K1 - liczba uzyskanych punktów w kryterium Cena
Cn - oferta z najniższą ceną
Cbo - cena badanej oferty
o
o
b) K2 - czas reakcji i zabezpieczenia miejsca awarii zagrażającej bezpieczeństwu
publicznemu waga - 40% (40p)
Zamawiający będzie brał pod uwagę czas przystąpienia do usunięcia awarii od przyjęcia
zgłoszenia przez Wykonawcę - zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie podany w
godzinach.
opis sposobu oceny ofert dla kryterium ,,Czas reakcji"
Zamawiający przyzna po 10 punktów za każdą kolejną pełna godzinę poniżej 4 godzin, przyczym nie więcej niż 40 punktów w następujący sposób:
do 1 pełnej godziny - 40 pkt;
do 2 pełnych godzin - 20 pkt;
do 3 pełnych godzin - 10 pkt;
do 4 godzin - 0 pkt;
2. Wykonawca jest zobowiązany podać w formularzu czas reakcji, jaki zaoferuje na wykonanie
przedmiotu zamówienia.
3. Sposób obliczenia punktacji.
Łączna punktacja oferty będzie stanowić sumę punktów przyznanych ofercie w powyższych
kryteriach.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punków
obliczoną wg wzoru: P= K1+ K2
4. Punktacja przyznana ofercie w Kryterium - Cena, będzie liczona z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta podlegająca ocenie, która otrzyma
największą ilość punktów będących sumą uzyskanych punktów zgodnie z kryteriami oceny
ofert, określonym w pk. 1 a i b powyżej oraz sposobem jego oceny.
Opis sposobu przygotowanie oferty:
Jeden Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim.
Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszych Zapytaniu.
W każdym czasie przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert Wykonawca może
zmienić lub wycofać ofertę.
Cena oferty musi być podana w złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cyframi
i słownie. Cena - należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 z
uwzględnieniem art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów
i usług (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 178 ze zm.).
Wykonawca poda cenę ofertową brutto wraz z określeniem stawki VAT w ,,Formularzu Oferty"
- Załącznik Nr 1
Cena podana w ofercie (Formularz Ofertowy) powinna zawierać wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
Wykonawca określi ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w formularzu oferty.
Wykonawca sporządzając ofertę nie może samodzielnie dokonywać zmian w stosunku do
przewidzianego zakresu prac podanego przez Zamawiającego w formularzu wyceny.
Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały we wzorze
umowy w sprawie zamówienia publicznego, która jest integralną częścią niniejszego Zapytania.
Rozliczenia z Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
Określone przez wykonawcę ceny jednostkowe robót zostaną ustalone na okres ważności
umowy i nie będą podlegać żadnym zmianom.
Wynagrodzenie płatne będzie przez Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Koszty robocizny przyjęte do kalkulacji ceny nie mogą być niższe od minimalnego
wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy
z dnia 10 października 2020 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
Ofertę należy złożyć na formularzach o treści zgodnej z załączonymi do Zapytania wzorami.15. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy.
Uwagi:
1. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w niniejszym
postępowaniu, a w szczególności wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego
Zapytania.
2. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji z Wykonawcą zaproponowanej ceny ofertowej
brutto.
3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe,
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
4. Niezłożenie oświadczenia z załącznika nr 2 do niniejszego zapytania, jest równoznaczne z
odrzuceniem oferty Wykonawcy.
Informacje dodatkowe:
1. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia będzie wystawiony przez Wykonawcę (faktura vat).
Zlecenia rozliczane będą częściowo, po ich wykonaniu na podstawie cen jednostkowych
określonych przez Wykonawcę w Formularzu oferty, przy czym zlecenia te mogą być zarówno
kompleksowe (tj. składające się z więcej niż jednego rodzaju usług spośród określonych w
Formularzu ofertowym), jak i pojedyncze, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
2. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na wskazane na fakturze konto Wykonawcy w
terminie do 30 dni od daty wpływu poprawnie sporządzonej faktury do siedziby
Zamawiającego.
Dane do faktury:
Gmina Tarnowskie Góry - Miejski Zarząd Ulic i Mostów
ul. Piastowska 8,
42-600 Tarnowskie Góry
NIP: 645 25 38 184
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku:
- braku ofert
- złożenia ofert przekraczających kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia.
- jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć.
4. W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o terminie
podpisania umowy.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego -
dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną.

Uwagi:
W związku z przetwarzaniem danych osobowych Wykonawcy lub osób wskazanych przez Wykonawcę,
zgodnie z przepisami przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119,
s. 1), zwanego dalej w skrócie ,,RODO" oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2019r. poz. 1781) Zamawiający przekazuje informacje na temat przetwarzania
danych osobowych w Miejskim Zarządzie Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach:
o ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH - Administratorem danych osobowych Wykonawcy
lub osób wskazanych przez Wykonawcę jest Dyrektor MZUiM Tarnowskie Góry, Adres: ul.
Piastowska 8, 42-600 Tarnowskie Góry; e-mail: mzuim@mzuimtg.pl, Tel. (32) 285 22 03
o INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
? Inspektor Ochrony Danych Osobowych MZUiM; Pan Andrzej Strycharz
Kontakt mailowy: biuro@e-direction.pl
o PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA - Przetwarzanie danych osobowych
o
o
o
o
o
Wykonawcy lub osób wskazanych przez Wykonawcę odbywa się w związku z realizacją zadań
własnych bądź zleconych przez MZUiM Tarnowskie Góry, określonych przepisami prawa, w
szczególności w art. 7 i 8 ustawy o samorządzie gminnym w celu realizacji przysługujących
MZUiM uprawnień, bądź spełnienia przez MZUiM obowiązków określonych tymi przepisami
prawa albo jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władzy publicznej, określonego przepisami prawa, którego dotyczy
niniejsza umowa. Przetwarzanie może być również niezbędne w celu wykonania umowy,
której Wykonawca jest stroną lub do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy, przed
zawarciem umowy. Mogą również wystąpić przypadki, w których zostanie Wykonawca lub
osoba wskazana przez Wykonawcę poproszona/y o wyrażenie zgody na przetwarzanie
danych osobowych Wykonawcy lub osób wskazanych przez Wykonawcę w określonym celu
i zakresie;
ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH - Dane nie będą przekazywane innym podmiotom, z
wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa;
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH - Dane osobowe Wykonawcy lub osób
wskazanych przez Wykonawcę będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do
spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po
spełnieniu celu, dla którego dane Wykonawcy lub osób wskazanych przez Wykonawcę
zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres,
który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy
szczególne stanowią inaczej;
PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTEPU DO DANYCH OSOBOWYCH -
Na zasadach określonych przepisami RODO, Wykonawca lub wskazana przez Wykonawcę
osoba ma prawo do żądania od administratora:
? dostępu do treści swoich danych osobowych,
? sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
? usunięcia swoich danych osobowych,
? ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
? przenoszenia swoich danych osobowych, a ponadto Wykonawca lub wskazana przez
Wykonawcę osoba ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
osobowych Wykonawcy lub osób wskazanych przez Wykonawcę.
PRAWO DO COFNIĘCIA ZGODY - Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne
jest wyrażenie zgody, Wykonawca lub wskazana przez Wykonawcę osoba zawsze ma prawo
nie wyrazić takiej zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia, do cofnięcia zgody.
Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy lub osób
wskazanych przez Wykonawcę do momentu jej wycofania.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO - Gdy Wykonawca lub wskazana
przez Wykonawcę osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy oochronie danych osobowych, Wykonawcy lub wskazanej przez Wykonawcę osobie
przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
o INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH
NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH - Podanie przez Wykonawcę swoich danych osobowych
lub wskazanych osób może być wymogiem ustawowym, wynikającym z umowy lub
warunkiem zawarcia lub kontynuowania umowy, do których podania będzie Wykonawca lub
wskazana osoba obowiązana/y. W przypadku, gdy będzie istniał obowiązek ustawowy, a
Wykonawca nie poda swoich danych, lub danych wskazanych osób, nie będzie możliwa
realizacja zadania ustawowego, co może skutkować konsekwencjami przewidzianymi
przepisami prawa. W przypadku, gdy będzie istniał wymóg umowny, a Wykonawca nie poda
swoich danych, lub danych wskazanych osób nie będzie możliwa realizacja takiej umowy.
W przypadku, gdy podanie danych będzie warunkiem zawarcia umowy, a Wykonawca nie
poda swoich danych lub danych wskazanych osób, nie będzie możliwe zawarcie takiej
umowy.
o ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE - Administrator informuje,
iż dane osobowe Wykonawcy lub osób wskazanych przez Wykonawcę nie będą przetwarzane
w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
? Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z informacją dotyczącą przetwarzania
danych osobowych w MZUiM w związku z realizacją niniejszej umowy.

Kontakt:
W razie potrzeby proszę o kontakt z następującymi osobami:
Anna Halfar Bartz - Gł. Specjalista ds. zamówień publicznych Tel. (32) 285 22 03 wew. 32

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.